Hanna-Riikka Siitonen kuollut
Kommentit (348)
Voi ei. Miellyttävä arvokkaasti aina käyttäytynyt nainen, kaikesta omasta ja perheen julkisuudesta huolimatta. Hyvää matkaa, Hanna-Riikka!
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoo iltalehti. Älkää lukijoita haukkuko jos lehdet antavat väärää tietoa.
Missä kohtaa oli haukkuminen? Eiköhän asiaa oikaissutta "haukuttu" pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun luin vuosia sitten lehtijuttua, jossa kertoi joutuneensa juomaan radioaktiivista jodia. Tuo hoitokeino tuntui jotenkin epäinhimilliselle.
Miksi? Olen itse sairastanut kilpirauhassyövän ja syönyt radiojodikapselin. Minulle ei ainakaan tullut mitään sivuoireita, eikä tutuillekaan ole tullut, ja radiojodi tuhosi muutamassa päivässä kaiken jäljellä olleen kudoksen. Olin onnekas, kun en joutunut pitkiin ja rankkoihin säde- ja sytostaattihoitoihin. Jotenkin usein syöpään ja esim. tähänkin hoitoon liittyy omituisia pelkoja ja outoja asenteita, jotka ei oikeastaan perustu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanattomaksi vetää. Oli niin sympaattisen ja aurinkoisen oloinen ihminen. Jotenkin aina ajattelin, että hänen syöpänsä pysyi kurissa nimenomaan hänen positiivisen elämänasenteensa ansiosta, mutta niin vain se kammotus mursi lopulta hänetkin. 😭 Lepää rauhassa, ihana Hanna-Riikka.
Juuri näin.
Tässä on nyt hyvä esimerkki siitä, minkälainen sairaus syöpä on. Minua jokseenkin ärsyttää syöpien kohdalla nämä "taistele" tsemppaukset, se paraneminen kun ei ole pätkääkään sairastuneen taistelusta kiinni , eikä valitettavasti siitä positiivisesta ja iloisesta elämän asenteestakaan, kuten tässäkin nähtiin. Hoidot ne on, joilla se tauti taltutetaan, jos on talttuakseen.
Ihminen on psyko-fyysinen kokonaisuus eli myös asenne ja mieliala vaikuttaa. Stressi ja vaikeudet edesauttaa monien sairauksien aktivoitumista. Mm. Psoriasis, melanoona, jne.
Tämä on ihan totta. En tosin tiedä onko syöpä-sairauteen vaikutusta, saattaa ollakin, mutta ainakin psoriin on, siitä mulla ihan käytännön kokemusta ja näyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita Tainola yllättäen soitellut heti omaisille... olis nyt odottanut vaikka viikon tai pari ja antanut rauhan surra.
Hanna-Riikka oli "julkinen" ihminen ja hänen kuolemastaan on jo kaksi päivää. Minusta median edustaja voi hyvin soittaa leskelle jo tänään. Emmekä me myöskään tiedä, millaiset välit Tainolalla on Janne Virtaseen ja oli Hanna-Riikkaan.
T. Rita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhan teki :( mielenterveysongelmat ovat nii raadollisii
Hän oli haastatteluistaan päätellen,saitaudestaan huolimatta, hyvinkin optimistinen ja iloinen ihminen ja sitä mielialaa hänellä oli jopa muillekin, kuulijoilleenkin jakaa. .
En siis usko mihinkään mielenterveysongelmiin hänen kohdallaan ja tuollaisen ihmisen itsemurhaan vielä vähemmän.
Mihin informaatioon hänestä siis nuo muka 'tietosi' perustuvat? .
Luotettavast lähteest et totta se on :(
Yhtä luottetavast lähteest, kuin sinun trollailusikin. Eikö voisi edes tällaisia ketjuja jättää trollailuilta vapaaksi ja kunnioittaa edes sen verran pois mennyttä? Ilmeisesti joillain vaan on itsellä niin paha olla, että pakko oksentaa se paha olo joka paikkaan.
Surullist, todel surullist.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun luin vuosia sitten lehtijuttua, jossa kertoi joutuneensa juomaan radioaktiivista jodia. Tuo hoitokeino tuntui jotenkin epäinhimilliselle.
Voimia läheisille!
Millä tavalla epäinhimillinen?Minua hoidettiin radioaktiivisella jodilla liikatoiminnan takia,pariin päivää ei saanut lapsia ottaa syliin eikä muutenkaan olla lähellä,siinä kaikki.Se on normaali hoitokeino muiden joukossa,en näe siinä mitään erikoista.
Kyllä tuli itku kun katsoin jannen viimeisimmän ig-kuvan :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanattomaksi vetää. Oli niin sympaattisen ja aurinkoisen oloinen ihminen. Jotenkin aina ajattelin, että hänen syöpänsä pysyi kurissa nimenomaan hänen positiivisen elämänasenteensa ansiosta, mutta niin vain se kammotus mursi lopulta hänetkin. 😭 Lepää rauhassa, ihana Hanna-Riikka.
Juuri näin.
Tässä on nyt hyvä esimerkki siitä, minkälainen sairaus syöpä on. Minua jokseenkin ärsyttää syöpien kohdalla nämä "taistele" tsemppaukset, se paraneminen kun ei ole pätkääkään sairastuneen taistelusta kiinni , eikä valitettavasti siitä positiivisesta ja iloisesta elämän asenteestakaan, kuten tässäkin nähtiin. Hoidot ne on, joilla se tauti taltutetaan, jos on talttuakseen.
Ihminen on psyko-fyysinen kokonaisuus eli myös asenne ja mieliala vaikuttaa. Stressi ja vaikeudet edesauttaa monien sairauksien aktivoitumista. Mm. Psoriasis, melanoona, jne.
Tämä on ihan totta. En tosin tiedä onko syöpä-sairauteen vaikutusta, saattaa ollakin, mutta ainakin psoriin on, siitä mulla ihan käytännön kokemusta ja näyttöä.
Vertaatko sä nyt ihan vakavissasi psoriasista syöpään???
t: psoriasiksen kanssa elelevä
Vierailija kirjoitti:
Arvattavissa oli kun jätti uusipäivän sairausloman takia :(
Vi**u mitä jeesustelua.
Vierailija kirjoitti:
Nina Tapion muistovideo ystävälleen
Ihania kuvia. Monessa ovat saaneet Ninan kanssa olla mukana. Alkoi ihan itkettää tuo video 🌹
Vierailija kirjoitti:
Mihin sweet & lovely menehtyi?
Syöpään, ei kertonut tarkemmin, mutta se nyt ei liity tähän mitenkään.
Kuuntelin Taikapeiliä teini-ikäisenä niin paljon, että tuntuu kuin joku tuttu olisi kuollut. Voimia omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vertaatko sä nyt ihan vakavissasi psoriasista syöpään???
t: psoriasiksen kanssa elelevä
Lukutaito? Kukaan ei ole verrannut psoria tai muutakaan autoimmuunisairautta syöpään vaan sanottiin vain, että stressi, suru ja muut psykologiset asiat voivat myös puhkaista tai aktivoida sairauksia kehossa, kun joku väitti toisin. Chill.
Ihan kamalaa. Miten syövät saadaan kytkettyä pois :((( voi kauhea! Ihan hirveästi voimia läheisilleen, erityisesti miehelle ja tyttärelle.... Ja tottakai kaikille muillekin läheisille.
Muistan kun Radio Mafiassa haukuttiin Taikapeiliä 90-luvulla. Toivottavasti nyt katuvat!
Janne Virtanen on mies! Ei jättänyt sairasta vaimoaan vaikka helppoa tuskin on ollut. Respect!