Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita kukaan ei kertonut sinulle lihomisesta/lihavuudesta? (avautumisketju)

Vierailija
25.07.2018 |

Eli siis mitä sellaista sinulle on selvinnyt vasta oman lihavuuden tai lihomisen kautta, mitä kukaan ei ollut kertonut sinulle aiemmin?

Pidetään ketju asiallisena, jotta ei poistuisi. Ajatuksena vertaistuki, ei ilkeily.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivusten ja taipeitten ja vaikkapa persvaon hautumiseen ja punottamiseen voi käyttää pesun ja hyvän kuivauksen jälkeen talkkia.  Se pitää ihon kuivana ja sileänä, mukavan tuntuisena.  Kestääkin yllättävän kauan. 

Vierailija
22/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin leikkauksen jälkeen + siitä tulleiden komplikaatoiden jälkeen nopeasti yli 10kg. Yllätys on ollut, ettei liikakilojen poistaminen käy ollenkaan yhtä nopeasti. Lihomisen jälkeen olen ollut paljon väsyneempi, tosin sairastaessa kuntokin romahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne lihotut kilot laihdutettua, iho ei todellakaan noin vaan kiinny ja palaudu. Kaikki roikkuu: naama, leuka, tissit, allit, maha, SELKÄ, reidet... Löysät saa pois vaan kirurgin veitsellä.

Vierailija
24/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yllätyksenä, että lievä ylipaino ei vaikuta itsetuntooni, jaksamiseeni tai mihinkään muuhunkaan juuri mitenkään. Olen laskennallisesti 7 kiloa ylipainoinen, ja ulkonäön puolesta ihanteellisimpana pitämääni painoon nähden minulla on 12 kiloa ylimääräistä. Olen ollut vasta noin kolme vuotta ylipainoinen. Olin aina kuvitellut, että ylipaino olisi kaikin puolin hirveää, että selkään ja polviin sattuu, vaatteet eivät istu, liikkuminen on puuskuttamista ja lyllertämistä ja seksi hävettää. Minun kohdallani mikään näistä ei ole toteutunut. Aivan kaikkia samoja vaatteita en viitsi käyttää kuin aiemmin, mutta en minä enää tässä iässä muutenkaan haluaisi kulkea missään minihameessa. Olen hyvin liikunnallinem ja terveyteni on erinomainen. Selän ja polvien kuntoon minulla tuntuisi vaikuttavan liikuntatottumukset ja ikä ylipainoa enemmän, eli jos on taukoa liikunnasta, alkavat säryt. Pitkällä tähtäimellä tarkoitus on kyllä pudottaa paino normaalin puolelle, jotta vältyn mahdollisilta sairauksilta, mutta olen ihan tyytyväinen näinkin.

Vierailija
25/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ylipainon myötä alapää voi alkaa hikoilla. Nivushikeä kai, haju on kamala ja häpeän tätä todella kovasti.

Jos nivuset hikoaa, eikö niihin voi laittaa dödöä?

Häpyhuulissakin on hikirauhasia, niitä ei auta kuin suihkutella riittävän usein.

Vierailija
26/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, ei ne isojen tyttöjen vaatteetkaan ole rintojen kohdalta isoja. Ei ainakaan mulle. Muuten kolttu saattaa olla kuin teltta, mutta ryntäiden kohdalta kinnaa ja pahasti. Sitten pitää ostaa pari numeroa suurempi vaate, ja sitten näytät varsinaisesta navettamuijalta. 

Vierailija
27/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eroottista" kun huomaa häpynsä valahtaneen alaspäin, siis roikkuvavittu kirjaimellisesti.

No tämä. Hävettää roikkuva häpykumpuni joka on vielä ratkennut raskausarville. Olen 28-vuotias mummo.

Vierailija
28/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sosiaalinen hylkiö olet ja naisena vielä enemmän kuin miehenä. Ihmiset pitää idioottina.Miehet karttaa.,Saat kestää katseita ja ikäviä kommentteja....

Vierailija
29/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ylipainoisellakin voi olla kokonaiskolesteroli 3.5, koska geenit.

Olen lievästi ylipainoinen ja syön voita ja täysrasvaisia maitotuotteita muutenkin. En ole lihonut tai laihtunut vuosiin.

Jotta silleen.

Näin kyllä, mutta olet tosiaan harvinaisuus suomalaisessa geenipoolissa

Vierailija
31/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tule mieleen...Diabeteksen ja sen liitännäissairauksien kuten muistisairaus, riski ollut tiedossa aina, suvun kautta nähnyt ja tietty tietoa on. Rasvamaksa tiedossa, se että inhottaa miehiä... en kyllä keksi oikein mitään.

Vierailija
32/39 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ylipainon myötä alapää voi alkaa hikoilla. Nivushikeä kai, haju on kamala ja häpeän tätä todella kovasti.

Häpyhuulissakin on hikirauhasia, niitä ei auta kuin suihkutella riittävän usein.

Miksi alapeukut?

Vierailija
33/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää on kuinka vaikeaa se vaatteiden hankinta onkaan. Kaikki on pientä! - olen pitkä (174cm) ja painoa n.85kg. Siis isokokoinen nainen, mutta en jättiläinen kuitenkaan. Koot loppuvat yleensä numeroon 44 ja nämä yleensä ovat liian lyhyitä tai liian kapeita. Isojen tyttöjen koot ovat sitten taas liian isoja ja leveitä ja ja ja.. Toivotonta! Eipä kulu rahaa vaatteisiin, kun ei ole mitä ostaa. Entiset vaateaarteet täytyy käyttää aivan loppuun!

Vierailija
34/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

En tiedä. Itse ainakin laitan nivusiin dödöä. Jos en laita niin alkaa nivushiki haisemaan, yök.

Vierailija
35/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC:ssä käyminen on aina yhtä ähkimistä, kun ensin pitää kuoria hiostavat housut makkaroiden päältä..

Kädet eivät yllä alapäähän kunnolla, joten housut pitää riisua nilkkoihin asti, että saa pyyhittyä.

Lopuksi pukeminen vielä niin, että saat vaatteet "nätisti" makkaroiden päälle... HUH!

Se ettei saa jalkoja ristiin istuessa, vaan jalat hakeutuvat oudosti aina leveään haara-asentoon ja varpaat sojottavat ulospäin.. läskit estävät saamasta jalkoja yhteen.

Kaikki vaatteet pitää olla polyesteri-elastaania, jotta saa ne ylleen.. vetoketjut ja ylimääräiset napitukset pitää unohtaa, ei niitä kuitenkaan onnistu saamaan ylleen...

Hiki tulee pintaan jo aika kevyestä ponnistelusta, ja on noloa hikoilla työpaikallakin vaikka vain portaiden nousun jälkeen :(.

Jalkapöydät ovat laskeutuneet, ja nykyään on lättäjalat.

Raskausarpia siellä täällä, reidet hankaavat yhteen kipeästikin..

Kaksoisleukaa ei saa häivytettyä edes parhaasta selfiestä, jonka pystyt itsestäsi ottamaan..

Sohvalta nouseminen vaatii ponnistusta, ja pitää ottaa käsillä tukea.

Rintaliivit pureutuvat ihoon aiheuttaen syviä finnejä..

Alapään karvoitusta ei voi sheivata, koska sinne ei näe eikä yltä.

Tässä muutamia helvetin noloja ja surullisia esimerkkejä. En jää lukemaan kommentteja, koska halusin vain avautua...

t. arviolta 30kg ylipainoa

Vierailija
36/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan tätä ei kukaan kertonut, että lihoneena on kiukkuinen ja v*ttuuntunut 24/7. Päinvastoin, lihavat on leppoisia. Ja v*tut on, itsellä ainakin on kunnon kestov*tutus päällä jota tämä s##tanan hellekausi ei ainakaan vähennä.

161/84

Vierailija
37/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ylipainoisellakin voi olla kokonaiskolesteroli 3.5, koska geenit.

Olen lievästi ylipainoinen ja syön voita ja täysrasvaisia maitotuotteita muutenkin. En ole lihonut tai laihtunut vuosiin.

Jotta silleen.

Mulla myös hyvät veriarvot olleet aina, tosin keskistyn kyllä enemmän "pehmeisiin" rasvoihin ruokavaliossa ja harrastan liikuntaa. Sukurasite verisuonitaudeille ja diabetekselle kuitenkin kova minkä vuoksi verikokeissa käynkin parin vuoden välein. Ikää noin 40v ja ylipainoa vielä noin 20kg (alaspäin menossa siis).

Vierailija
38/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mahamakkara voi ryöpsähtää oikeasti yhdessä yössä sellaiseksi, että se ei enää mahdu mihinkään housuihin. Tai siis mahtuuhan se, mutta kun istuutuu/kumartuu niin se plumpsahtaa housunkauluksen päälle. Muutenkaan kukaan ei kertonut että koko vartalonmalli voi muuttua, itse olen hoikkana/normipainoisena ikään kuin lattap*rse, mutta nyt lihottuani olen sekä p*rsevä että mahakas ja tuntuu kuin koko selkä olisi jollainen ihme notkolla tms että maha oikein työntyy eteen ja p*rse vastaavasti taakse. Muutenkin tuntuu että kävelykin on muuttunut yhdeksi lyllertämiseksi.

Vierailija
39/39 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kertonut, että kaikki paikat alkaa roikkumaan jos vähänkin laihtuu. Kukaan ei myöskään kertonut että lihominen muuttaa ihmisen äkäiseksi ja ihan kaikki tekeminen muuttuu tympeäksi eikä mikään huvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi