Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mennä yöksi taloyhtiön kellariin häkkivarastojen käytävälle nukkumaan?

Vierailija
25.07.2018 |

Retkisänky mahtuisi sinne ja siellä on viileää!!! Olen 40-v. nainen.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten järjestätte kyttäysvuorot helteen ajaksi kellareihin ja komeroihin?

Riittääkö kierrokset aikavälein vai pitääkö olla jatkuva päivystys. Ehkä jatkuva, muutenhan rikollinen nukkuja voi livahtaa komeroonsa ja olla vaikea löydettävä. Koulutettu kellarikoira vois olla tehokas. Mutta onko päivystjällä kiinniotto-oikeus poliisin tuloa odottaessa. Miten kovaa väkivaltaa saa käyttää?

Meillä on ulkoistettu kiertovartionti ostettuna vartiointiliikkeeltä ja kameravalvonta.

Vierailija
62/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! On tullut tässä mietittyä samaa. Meidän pyöräkellarissa on ihanan viileää :)

Tosin en uskaltaisi, oon nuori nainen ja tässä talossa asuu kaikenlaista väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaisitteko Saksasta ne ilmastointilaitteet.

AI niin ettehän te niitä tarvitse kun känppänne on viileä.

Vierailija
64/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne häkkivarastomurhaajat saa kyytiä kun otan saksanpaimenkoiran sinne mukaani. Mur.

Vierailija
65/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kukaan puutu, tuskin huomaa, joskus täällä nukkui mies alakerran kuivaustiloissa koska vaimo oli ollut kiukkuinen.  Aika vähän siellä kukaan kuljeskeli, heräsi kuitenkin kun haettiin pyykkiä.

Vierailija
66/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retkisänky mahtuisi sinne ja siellä on viileää!!! Olen 40-v. nainen.

onko kerrosaloissa enää niitä kylmäkellareita joissa säilytetiin mm. perunoita, hillopurkkeja? semmoseen kun pääsis nukkumaan

Joissakin on. T. Rappusiivooja

Vierailija
67/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Sinkkumies

Vierailija
68/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä idea, mutta meidän talon pyromaani sytytti käytävän ensimmäisen häkkivaraston tuleen. Jos olisin nukkunut meidän varastossa vauvan rottinkisängyssä, niin kyllä olisin nyt vainaa. Meidän varasto on siis käytävän perällä ja tuli oli levinnyt nopeesti.

Vierailija
69/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luvallista. Enkä suosittele sitä missään tilanteessa. Tässä painavat esimerkiksi vakuutusasiat.

Terveisin palotarkastaja. 

Palotarkastajana voit varmaan kertoa itsesyttyykö ap häkkivarastossa jotenkin helpommin kuin omassa kuumassa asunnossaan.

Vierailija
70/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt retkipunkassa täällä kellarikäytävällä, ihanan viileää! Onko siis vaara, että voin syttyä tuleen?

Vierailija
71/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luvallista. Enkä suosittele sitä missään tilanteessa. Tässä painavat esimerkiksi vakuutusasiat.

Terveisin palotarkastaja. 

Tuskin AP:n suurin riski on vakuutusasiat tai tulipalot.

Vierailija
72/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä vakuutukset tähän liittyvät? Mikä minun suurin riski on? Ap

Vierailija
73/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne tulee yöllä joku talossa asuva yksinäinen mies niin ei se ole lupa raiskata jos nainen siellä nukkuu vähissä vaatteissa. Laki on kuitenkin laki ja raiskaus on rikos edelleen vaikka on helle.

Vierailija
74/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki kerrostalokyttääjät virittelemään herätyskelloja häkkikomeroihin ja muihinkin potentiaalisiin nukkumatiloihin. Useita kelloja tunnin välein soimaan , ei kyllä asiattomat kellareissa koisi.

Vierailija
75/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mene ihmeessä. Kyllä sä huomaat, jos siellä on tungosta.

Vierailija
76/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo täällä! Hyvää yötä! Ap

Vierailija
77/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne Lindholm tapettiin Kätilöopistoa vastapäiseen asuinkerrostaloon

Susanne Lindholmin murha on 8. elokuuta 1976 tapahtunut selvittämätön henkirikos, jossa 25-vuotias lentokenttävirkailija Susanne Helene Lindholm löydettiin raiskattuna ja surmattuna kotitalonsa pyöräkellarista Helsingin Käpylässä.

Talon asukas löysi Lindholmin ruumiin Sofianlehdonkatu 9 B:n pyöräkellarista seuraavana iltapäivänä kello 13.30. Hänet oli raiskattu ja kuristettu erittäin raa’asti.

Vierailija
78/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku kerrostalokyttääjä sattuisi paikalle keskellä yötä, sanoisin että on sydänsairaus alkanut pahentumaan näin helteillä ja juuri pääsit pois sairaalasta tarkkailusta mutta käskettiin välttämään kuumaan asuntoon jäämistä yöksi. Vielä kun tirautat muutaman kyyneleen ja haukot henkeä pahaenteisesti niin äksyinkin mummo heltyy.

Kuumuus on kyllä ihan aikuisten oikeesti tappavaa sydänsairaille, joten en ymmärrä miksei talonyhtiön virallinen asukas saisi muutaman kuuman yön viettää talon yhteisissä tiloissa. Jos olisi kyse jostain Italiasta tai Espanjasta, missä sääntöjä tulkitaan enemmän tunteella niin en usko että kukaan hermostuisi kellarinukkujista.

Vierailija
79/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!! :D Kerro sitten miten meni. :)

Vierailija
80/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä on kylmäkellari, jossa on siis ihan kylmälaitteet jotka pitävät koko kellarin kylmänä. Se on todella iso ja käyttäville mahtuisi hyvin nukkumaan, itse olen suunnitellut meneväni sinne...

Jaa-a.

Kylmäkellafin jäljiltä olisit aamulla hypotermiaan kuollut vainaa.

Koeta kestää tätä harvinaista hellettä.