Voinko mennä yöksi taloyhtiön kellariin häkkivarastojen käytävälle nukkumaan?
Kommentit (98)
Ha ha, samaa mietin, kun vein tavaraa häkkivarastoon. Oli ihanan viileää:D
Tätä mietin itsekin päivänä eräänä. :D Joskin ajattelin häkkivarastokoppini raivaamista niin, että mahtuisin sinne koppiin.
En tiedä, voiko käytävälle mennä. Omaan häkkiin voi varastoida itsensä, jos tilaa riittää. Minun varastossa olisi tilaa, mutta ilmastoinnin jyrinä kuuluu sinne. Yrittäkää 4 viikkoa kestää.
Meidän taloyhtiössä on kylmäkellari, jossa on siis ihan kylmälaitteet jotka pitävät koko kellarin kylmänä. Se on todella iso ja käyttäville mahtuisi hyvin nukkumaan, itse olen suunnitellut meneväni sinne...
Mutta onko luvallista? Mun varasto on täynnä niin sinne ei mahdu, mutta se käytävä. Ap
Ei ole luvallista. Enkä suosittele sitä missään tilanteessa. Tässä painavat esimerkiksi vakuutusasiat.
Terveisin palotarkastaja.
Tuskin on luvallista, mutta kukapa sinne nyt välttämättä sattuisi katselemaankaan... Ei meillä ainakaan siellä joka päivä kukaan edes käy, öisin ei varmasti koskaan.
Ei sitä mikään estä.
Minäkin olen miettiny meniskö taloyhtiön sinne kellarihuoneeseen notkumaan, siellä on ainakin kylmä. Ois viel viileempi kuin häkkivarasto.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko luvallista? Mun varasto on täynnä niin sinne ei mahdu, mutta se käytävä. Ap
Ei ole, jo paloturvallisuusmääräykset estää asumiskäytön kellareissa ja vinteissä.
Ihan ymmärrettävää näillä keleillä, mutta ei liene sallittua. Paloturvallisuusmääräykset ym
No mutta eihän sitä kukaan saa tietää! Kukanyt yöllä siellä käy? Ja jos joku tulee valittamaan, sano, että nukahdit vahingossa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Retkisänky mahtuisi sinne ja siellä on viileää!!! Olen 40-v. nainen.
onko kerrosaloissa enää niitä kylmäkellareita joissa säilytetiin mm. perunoita, hillopurkkeja? semmoseen kun pääsis nukkumaan
Ei se sallittua ole, mutta kuka tuollaiseen nyt lähtisi puuttumaan?
Jos joku nyt yöllä sinne tulisi (erittäin epätodennäkiöistä), niin sanot vain, että täällä on hyvä nukkua viileyden takia.
Aika yliniuho pitää olla, jos rupeaa jotain jäpättämään.
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän sitä kukaan saa tietää! Kukanyt yöllä siellä käy? Ja jos joku tulee valittamaan, sano, että nukahdit vahingossa sinne.
Vahingossa retkisängyn kanssa nukahti? :D
Tuu tänne vaan! Itse en kysynyt keneltäkään lupia. Mietin myös tuuletusparvekeella nukkumista. N48
Läheinen S-market on ympäri vuorokauden auki. Siellä jos jossain on todella viileää.
Yöllä käy niin vähän asiakkaitakin, että hyvin mahtuisi väistämään, jos patjani kanssa olen majoittunut leveimmälle käytävälle.
Mitenhän henkilökunta suhtautuisi asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retkisänky mahtuisi sinne ja siellä on viileää!!! Olen 40-v. nainen.
onko kerrosaloissa enää niitä kylmäkellareita joissa säilytetiin mm. perunoita, hillopurkkeja? semmoseen kun pääsis nukkumaan
Ainakin meidän talossa on, 60-luvulla rakennettu.
Et ole ainut, joka on miettinyt samaa, eli voi olla ruuhkaa:)