Voinko mennä yöksi taloyhtiön kellariin häkkivarastojen käytävälle nukkumaan?
Kommentit (98)
Meille tuli kerran miehen kanssa paha riita johon ei liittynyt väkivallanuhkaa tms mutta pois oli kotoa päästävä. Mutta menin kellariin tyhjään huoneeseen missä on joitakin pyöriä ja sellainen ns.alkovi ja siellä oli valtava litattu pahvilaatikko niin nukuin siellä yön se laatikko alusena kuin joku spurgu. Oli hyvin rauhallista ja vain putket lorisi yöllä. Otin tyynyn mukaan. Kyllä siinä oli miehellä ihmettelemistä.
Aivan ihanasti nukutti! Suosittelen muillekin! Eikä käynyt ketään kellarissa! Ap
Muuta sinne vaan niin pitkäksi aikaa, kun isännöitsijä äkkää että budjaat yleisissä tiloissa ja heittää pellolle sut.
Ja jos uskallat: öisin kellaritiloissa luuhaa nistit, runkkarit, vanhat sedät ja varkaat..
Hyvä hetki konmarittaa kellarikoppi, että mahtuu sinne ;). Sitten vain kettingillä (ja munalukolla) ovi kiinni niin uskaltaa nukkua :) . Kettingin kolinaan viimeistään herää jos joku sinne yrittää. Tietenkin ottaisin viereen jonkun suksisauvan tai...
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kerran miehen kanssa paha riita johon ei liittynyt väkivallanuhkaa tms mutta pois oli kotoa päästävä. Mutta menin kellariin tyhjään huoneeseen missä on joitakin pyöriä ja sellainen ns.alkovi ja siellä oli valtava litattu pahvilaatikko niin nukuin siellä yön se laatikko alusena kuin joku spurgu. Oli hyvin rauhallista ja vain putket lorisi yöllä. Otin tyynyn mukaan. Kyllä siinä oli miehellä ihmettelemistä.
Siellä oli jo joku nukkunut aiemmin.
Todennäköisesti nukuit jonkun äijän mälleissä..
Ystäväni nukkuu miehensä ja koirani kanssa kerrostalonsa kellarissa nämä helteet. Olivat kertoneet tästä naapurilleen ja nyt naapurikin raahannut patjansa kellariin ja siellä nukkuvat sulassa sovussa :D
Minä olen kerran 18-vuotiaana varastoinut itseni. En ollut juonut lainkaan alkoholia yli puoleen vuoteen, sitten pitkällä junamatkalla join kaksi pikkupulloa. Tavaraa oli mukana paljon, junassa ei ollut ilmastointia, ainoastaan ikkunat auki ja paahtava helle. Yöllä kävelin kotiin 5 km tavaroideni kanssa, enkä millään jaksanut nousta enää neljänteen kerrokseen. Menin varastokoppiin, joka on puurakenteinen, tein lattialle pesän, ovi kiinni sisältäpäin puhelimen laturin johdolla ja unille. Niska oli jumissa sen jälkeen, mutta kiinni en jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Retkisänky mahtuisi sinne ja siellä on viileää!!! Olen 40-v. nainen.
No virallisesti ei saa mennä, koska häkkikellari ei ole laillista asuintilaa. Mutta kukaan tuskin tulee hakemaan pois, jos menet sinne nukkumaan. Tosin jos sinne tulee joku kun olet nukkumassa, niin siitä voi syntyä jonkinlainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo! Ei tullut ketään! Ap
Nukuitko hyvin? Menetkö ensin yönäkin?
Nukuin tosi hyvin! Viileys oli niiiiiin ihanaa! Menen ensi yönäkin! Ap
Kaveri nukkuu miehen kanssa omppukellarissa. Siellä kun ei ole tähän aikaan vuodesta, kuin säilykkeitä ja mehuja, niin kuulema mahtuu.
Minä olen nostanut vuodesohvan pihalle. Siellä nukun päikkärit helteellä . tämä on siis neljän perheen rivitalo, tai oikeestaan 2 paritaloa ja autotallit välissä. Silloin hellekesällä 2010 nukuin bonnelsängyssä yläkerran parvekkeella, mutta 2 kertaa pisti ampiainen mua kylkeen. Pihalla en yksin uskaltaisi nukkua, kun ollaan kuitenkin Espoossa. Kellari olis kai aika turvallinen, se on iso ja siellä on kyllä ihan kalusteitakin ja suihku . Meillä käy aina aamuyöstä kettu pihalla, kerran mä luulin sitä hämärässä klo 5.00 hyeenaksi. Talon kyylä-mummokin oli nähnyt sen, ja ihan selvästi hyeena, täplätkin oli. Eiks se sellainen raadonsyöjä. Mä oon tainnu katsoa liikaa Frii-kanavaa öisin.
Ei sinne käytäviin voi mennä nukkumaan. Paloturvallisuus säädökset estää.
Mene mieluumm8n rappuun.