Parhaat hajusteettomat tuotteet
Pitäisi löytää dödö ja Shampoo ainakin nyt aluksi
Kommentit (24)
Ostin Vichyn dödön kun sitä on kehuttu. On hajusteeton mutta miinuksena se että sis alumiinia
Oon tykännyt Neutralin shampoosta, vaikka alkuun pelkäsin sen olevan liian pesevä/kuivattava (minulla on kuivuuteen taipuva luonnonkihara hius). Sopii herkälle päänahalleni hyvin. Ostin alkujaan Joutsenmerkin vuoksi.
No tätähän sä et kysynyt, mutta hiuslakoista cutrinin sensitive
Minkälainen on Sokoksella ja Hehkussa myytävä Olsson -sarja?
Aurinkorasvoista LV oli mielestäni tosi hyvää, helppo levittää ja miellyttävä tunne jäi iholle. LV:llä on deodoranttiakin ja hiuslakkaa, mutta niitä en ole kokeillut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Lv:llä on loistava hajuton dödö
Normaali vai se 48 h versio
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on Sokoksella ja Hehkussa myytävä Olsson -sarja?
Hoitoaine tästä Olsson-sarjasta on hyvä! Olen käytellyt sitä n. kaksi viikkoa joka kerta pestessäni ja se selvittää hiukset hyvin. Jää sileiksi silikonien ansiosta. Hyvin harvassa hajusteettomassa hoitoaineessa on silikoneja mutta tässäpä on.
Triple dry hajusteeton dödö, jos hikoilet paljon. Jos vähemmän niin LV tai Neutral :)
Lidlin hajusteeton shampoo! Suosittelen.
LVn tuotteet on parhaita, monesta muusta olen saanut allergisia oireita vaikka tuotetta mainostettu hajusteettomana
Miksi ihmeessä kukaan ostaisi hajutonta shampoota? Huuhtele ne hiuksedi!!! Deodorantin ymmärrän koska sen tuoksu ei saa häiritä hajuvettä.
Kaikesta Lidlin kosmetiikasta aivan kaikesta tulee hirveitä paukamia otsaan.
Olen käyttänyt jo vuosia Sokoksen kempparista saatavaa Dorothy Grayn Spin roll on'ia. Valkoinen purkki, vaaleansininen korkki.
Mä käytän Erisanin hoitoainetta hiusten pesuun. Kyllä, pesen hoitoaineella. Saman merkin shampoo oli liian kuivattava, mutta hoitoaine toimii tässä tarkoituksessa aivan loistavasti!
LV:n molemmat deodorantit on hyviä. Lidlin ok, mutta tahmaisempi kuluu nopeammin.
Shampoossa No nothing. Joku kyseli varmaan vitsillä, miksi hajuton shampoo. No siksi, että hajusteellista ei voi käyttää sen aiheuttaman allergisen reaktion vuoksi. Ja hiukset pitää saada puhtaaksi :)
Rainbowi sensitive hiuslakka on hyvä
Vierailija kirjoitti:
No tätähän sä et kysynyt, mutta hiuslakoista cutrinin sensitive
Sensitiveä ei enää Cutrinilla ole, vaan löytyy nimellä Cutrin Vieno. Light-hiuslakka on sitten tooodella light, parempi ottaa vahvempi versio. Shampoo oikein hyvä.
Toinen hyvä (parempi?) hajusteeton hiussarja on Simin Ds. Esim. Ds volume shampoo on hyvä. Simillä myös hajusteeton System 4, jos on päänahassa ongelmia, kutinaa tms.
KC No nothing ihan ok myös.
Nämä siis kampaamotuotteista. Cutrinista ja KC:stä löytyy allergiatunnus ja ainakin Cutrinissa myös raaka-aineiden oma tuoksu minimoitu.
Mun kaupassa on lemuttomia dödöjä tasan yhtä sorttia, nimeä en muista mutta valkoinen purkki, vaaleansininen korkki.