Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 164/53, liian laiha?

Vierailija
25.07.2018 |

Onko ok vai liian laiha?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvät mitat! Ihan normaali. :)

Miten niin todella hyvät mitat? Olisiko ap 10 kg painavampana epänormaali?

Ei epänormaali, mutta ylipainoinen.

Ei todellakaan ole ylipainoinen! Laske painoindeksi tuosta painosta ja pituudesta (jos osaat, vähän epäilen). Voin kertoa, että se on normaali. Voi siis olla aivan yhtä hyvä kuin kymmenen kiloa alhaisempikin paino.

Vierailija
62/65 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 168cm ja 52kg, tuntuu sopivalta.

Olin joskus parikymppisenä tuon 168/52, ja olin jo tosi luiseva. Inhotti jo itseäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa lähinnä mikä saa 30-vuotiaan normaalipainoisen, jopa hoikan, naisen hakemaan hyväksyntää painolleen keskustelupalstalta?

Hän on liian laiha.

Vierailija
64/65 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkuva joillain tosiaan aivan vääristynyt. 

158/65 raportoi näyttävänsä "suht hoikalta". Ei vain voi olla näin, vaikka rakenne olisi mikä ja lihasmassa maksimissaan. 

Mutta tietysti periaatteessa hyvä, että ajattelee näin ja on tyytyväinen. Painohan ei ole vielä mitenkään terveydelle vaarallinen tuossa vaiheessa. 

Itse kärsin monien muiden tapaan ainaisesta laihduttamismaniasta. Silloinkin mielestäni olisin voinut tiputtaa pari kiloa, kun olin nippa nappa 50-kiloinen ja pituutta kuitenkin normaalit 168 cm. 

En ole kuitenkaan mikään varsinainen anorektikko eli paino ei ole koskaan pudonnut kuin alipainon rajamaille. 

Vierailija
65/65 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla liian laiha. Olin tuon kokoinen (tai no 52kg) 16-38v ja sirorakenteisena ihan nälkiintyneen näköinen. Nyt olen 10kg painavampi (ja 20v vanhempi) ja aika sopivan kokoinen.

Sirorakenteisena just hoikkana ei näytä nälkiintyneeltä ja heti kun tulee painoa taas se näkyy enemmän. Raskasrakenteisena hoikkana taas saattaa näyttää nälkiintyneeltä, mutta toisaalta ei vielä tuossa 52kg normaalipainossa, vaan sittenkun mennään alle 48 kg.  

Mustä tiedät miltä joku näyttää vain numeroiden perusteella? Sinun mukaasi 48-kiloinen näyttää normaalilta, 47-kiloinen nälkiintyneeltä?

48 kg ja siitä alaspäin SAATTAA näyttää nälkiintyneeltä jos on raskaampi ruumiinrakenne. Mietin nyt lähinnä oman kokemuksen+tuttujen+BMIn mukaan. Näin ainakin yleensä, normaalipainossa harvoin näyttää nälkiintyneeltä kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme