Olen 164/53, liian laiha?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutukset sen kertoo, koskaan ei voi olla liian laiha!! Vaikka olis alle 40 kiloinen ja 170 pitkä, vielä olis vähän varaa painosta nipistää!! Ootte ihan sairaita!! Ihan sairaaks menny tää laihuuden ihannointi, poissa on naisellinen pyöreys, poikamainen langanlaiha on tämän osaston naisihanne. Luut kolisten vaaalle..hopi hopi...ja kaloreita laskemaan
Mistäs tiedät, minkä takia alapeukutettu? Jospa pitävät kysymystä hölmönä, kun kyseessä selkeästi hoikka, normaalipainoinen ihminen tai muusta syystä. Jotkut voivat pitää myös liian laihana.
Ja HAHHAH HAA!!!! Olet ylipainonen läski
Täällä 164 cm ja 54-55 kg. Olen sopivan hoikka. D-kupin rinnat, lantio sekä peppu löytyy. Kannattaa mieluummin katsoa peilistä kun kysellä täältä. Ihmiset on eri mallisia. Joku toinen voi Näissä mitoissa näyttää luurangolta ja joku toinen pullukalta. Riippuu vähän luuston rakenteesta
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt naisilta niin vastaus on että olet kauhea luuviulu. Miesten vastaus olisi että ihannepainoon päästäksesi voisit kyllä jonkin verran vielä laihtua.
Hah. Naiset ne kuvittelevat miesten pitävän laihemmista naisista, kuin mikä totuus useimpien miesten kohdalla on.
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan ole liian laiha :DDD
Nykyään läski on niin yleistä että ylipainoisuutta pidetään normaalina, ja BMI alle 23 on kaikkien mielestä puolikuollut anorektikko :D
Minä olen 163 cm/50 kg enkä ole liian laiha.Se on vain läskilylleröiden löllymistä että hoikkuus olisi muka liikaa laihuutta.
Hoikkuus on hyväksi, ylipaino pahaksi.
Kaverini oli anorektisena pahimmillaan 28 kg, saman pituinen kuin minäkin. Nykyisin on 56 kg ja on oikeasti jo tuhdissa kunnossa, rasvaa vaikka kuinka. On ruumiinrakenteeltaan todella siro ja kapea, joten kertyneet kilot on pitkälti rasvaa, mikä ei ole todellakaan hyväksi. On siis turvonneen näköinen, jopa möhkäle. Vatsakin plösöttää mikä on epäterveellistä kun kilot kertyvät vyötärölle.
Toivottavasti et avaudu kaverillesi hänen painostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 160cm ja 62kg. Silloin oikein hyvä. Kuvittelisin, että tuosta jos vielä pois niin liian kuikelo ja luinen olisin ollut.
Minä taas 172cm ja en todellakaan ollut tyytyväinen 62kg painoon! Nyt olen 56kg ja todella paljon tyytyväisempi.
Ja mä 163 ja 62kg olin lähes täydellinen. Nyt 68kg ja selvästi lihonut eli laihdutus alkanut.
Olen 163 cm ja 51-53 kg. Haluaisin muutaman kilon lisää. Ahdistaa laihuuteni. Kilot ovat jakautuneet epätasaisesti. Kädet ovat luisevat , mutta reisissä on enemmän rasvaa. Maha pömpöttää välillä pallona, mutta se on varmaan turvotusta jostain ruoasta. Häpeän käyttää t-paitoja näiden käsieni takia ja olen saanut kauhistelevia kommentteja.
Et ole liian laiha. Itse olen 162/48 ja oon siro ja silti löytyy selkeesti vyötäröä leveempi lantio, b-kupin rinnat jne. :) Varmasti oot juurikin sopiva! Kaikilla on toki erilainen ruumiinrakenne, jos ei ole luonostaan siroluinen saattaa näyttää laihemmalta kuin oikeasti on..
ihan hyvä on. Ite oon 164/65 ja pyrin laihduttaan semmosen 5kg vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rasvaprosentista yms. minusta aika pieni paino ton pituiselle, varisnkin jos ei ole yhtään tai juurikaan siis lihasta, ja tuolla painolla voisin nopeasti olettaa ettei ole. Itse olen 158 ja painan 65kg, lievästi ylipainoa n. 3kg normaalipainon rajalle, mutta kehossa on reilusti lihasta, joten näytän suht hoikalta.
Eikai ylipainoisena nyt näytä hoikalta? En nyt kritisoi sun painoa, mutta et nää itseäsi realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
ihan hyvä on. Ite oon 164/65 ja pyrin laihduttaan semmosen 5kg vielä :)
Sinä olet lihava.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla liian laiha. Olin tuon kokoinen (tai no 52kg) 16-38v ja sirorakenteisena ihan nälkiintyneen näköinen. Nyt olen 10kg painavampi (ja 20v vanhempi) ja aika sopivan kokoinen.
Sirorakenteisena just hoikkana ei näytä nälkiintyneeltä ja heti kun tulee painoa taas se näkyy enemmän. Raskasrakenteisena hoikkana taas saattaa näyttää nälkiintyneeltä, mutta toisaalta ei vielä tuossa 52kg normaalipainossa, vaan sittenkun mennään alle 48 kg.
Vierailija kirjoitti:
Joku jo tuolla sanoikin niin ihan hyvin voit pudottaa n. 10kg niin voit jo alkaakin kutsamaan itseäsi laihaksi.
Juu, kuule kun itse painoin 162/39kg niin oli loppunu menkat ajat sitten ja meinasin saada sydänkohtauksen ja mulle tuli sydämen toimintahäiriöitä(25v). Nyt kun painan 48kg niin ei vieläkään oo tullut menkat takaisin, vaikka ennen ne tuli vaikka painoin 45kg... Voi olla ettei ne tuu koskaan takaisin. Siinä sulle anoreksian ihailemista.
Mutta mun mielestä 52kg on sun pituiselle todella normaalipaino ja ihan hyvä paino.
Ok! Itse olen 168 cm ja olin pitkään aikuisiälläni 54 kg ja laiha, nyt kolmen lapsen jälkeen on tullut 10 kg lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla liian laiha. Olin tuon kokoinen (tai no 52kg) 16-38v ja sirorakenteisena ihan nälkiintyneen näköinen. Nyt olen 10kg painavampi (ja 20v vanhempi) ja aika sopivan kokoinen.
Sirorakenteisena just hoikkana ei näytä nälkiintyneeltä ja heti kun tulee painoa taas se näkyy enemmän. Raskasrakenteisena hoikkana taas saattaa näyttää nälkiintyneeltä, mutta toisaalta ei vielä tuossa 52kg normaalipainossa, vaan sittenkun mennään alle 48 kg.
No mulla oli posket lommolla ja korkeat poskipäät, näytti tosi "ketunkasvoiselta". Lähes rinnaton 3 lapsesta huolimatta, laihassa vartalossa pieni vatsakaari vain todisteena raskauksista. Lisäksi vielä babyface jota luultiin omien lasten siskoksi vielä kolmikymppisenä:O Olin jäntevä, onneksi en sentään laihaläski
Vasta 38v:nä kun paino nousi 8 kg (lihasta) sain myös rinnat:D
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvät mitat! Ihan normaali. :)
Miten niin todella hyvät mitat? Olisiko ap 10 kg painavampana epänormaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustä tiedät miltä joku näyttää vain numeroiden perusteella? Sinun mukaasi 48-kiloinen näyttää normaalilta, 47-kiloinen nälkiintyneeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvät mitat! Ihan normaali. :)
Miten niin todella hyvät mitat? Olisiko ap 10 kg painavampana epänormaali?
Ei epänormaali, mutta ylipainoinen.
Eihän tuo lainaamasi maininnut pituuttaan, miten laskit BMI:n? Sitäpaitsi 25 taitaa olla normaalipainon raja.