Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 164/53, liian laiha?

Vierailija
25.07.2018 |

Onko ok vai liian laiha?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä turha kysyä. Raejuustoreidet huutaa kuorossa hih luurankoa ja nenäliinojen syöjät oksentaa ämpärikaupalla sun läskien vuoksi.

Nenäliinojen syöjät *huutonaurua* 

:D :D :D siis mikä juttu tää nyt on? :D :D :D

Vierailija
22/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kuva niin on helpompi arvioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla liian laiha. Olin tuon kokoinen (tai no 52kg) 16-38v ja sirorakenteisena ihan nälkiintyneen näköinen. Nyt olen 10kg painavampi (ja 20v vanhempi) ja aika sopivan kokoinen.

Vierailija
24/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva.

Vierailija
25/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo tuolla sanoikin niin ihan hyvin voit pudottaa n. 10kg niin voit jo alkaakin kutsamaan itseäsi laihaksi.

Vierailija
26/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kyllä noilla mitoilla kovin hoikka ole. Ihan normi.

Vierailija
27/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt naisilta niin vastaus on että olet kauhea luuviulu. Miesten vastaus olisi että ihannepainoon päästäksesi voisit kyllä jonkin verran vielä laihtua.

Vierailija
28/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 pitkä ja painoin tuon verran teininä sekä aikuisena pahan noroviruksen jälkeen. Ei sopinut minulle, liian laiha olin. Näytin anorektikolta. Riippuu kai ruumiinrakenteesta.

Vierailija
29/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät mitat! Ihan normaali. :)

Vierailija
30/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis just hauskaa näyttää "liian laihalta" 😂 laihuus on todella kaunista!

Vierailija
31/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen keho on erilainen, ei voi katsoa vain painon perusteella.

Vierailija
32/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 160cm ja 62kg. Silloin oikein hyvä. Kuvittelisin, että tuosta jos vielä pois niin liian kuikelo ja luinen olisin ollut.

Minä taas 172cm ja en todellakaan ollut tyytyväinen 62kg painoon! Nyt olen 56kg ja todella paljon tyytyväisempi.

Vierailija
33/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalit mitat.

Miksi 30v on noin epävarma itsestään..? Sulla on oikein hyvät mitat!

Vierailija
34/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta ja lihaksista, mutta kuulostat sopivalta, jos olet parikymppinen. Kolme-neljäkymppisillä tuollainen on ookoo, jos et ole isorintainen ja olet siro muutenkin ruumiinrakenteeltasi. Minä olen 160/47kg, ja liian laiha tähän ikään ja vartalonmalliin. Samanpituinen ja ikäinen ystäväni painaa kilon vähemmän, mutta on vain hoikka (linnunluinen ja ympärysmitta reilusti minua pienempi). Turha tuijottaa vaakaa, peili kertoo enemmän, mutta sekin voi vääristää, jos  itsetunto on huono.

Vierailija
35/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole liian laiha :DDD

Nykyään läski on niin yleistä että ylipainoisuutta pidetään normaalina, ja BMI alle 23 on kaikkien mielestä puolikuollut anorektikko :D

Minä olen 163 cm/50 kg enkä ole liian laiha.

Se on vain läskilylleröiden löllymistä että hoikkuus olisi muka liikaa laihuutta.

Hoikkuus on hyväksi, ylipaino pahaksi.

Kaverini oli anorektisena pahimmillaan 28 kg, saman pituinen kuin minäkin. Nykyisin on 56 kg ja on oikeasti jo tuhdissa kunnossa, rasvaa vaikka kuinka. On ruumiinrakenteeltaan todella siro ja kapea, joten kertyneet kilot on pitkälti rasvaa, mikä ei ole todellakaan hyväksi. On siis turvonneen näköinen, jopa möhkäle. Vatsakin plösöttää mikä on epäterveellistä kun kilot kertyvät vyötärölle.

Vierailija
36/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis 34 v.

T: 36

Vierailija
37/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös iästäsi. Oon just 164cm/49kg ja gyne sanoi etten saa laihtua yhtään koska muuten alkaa vaikuttaa luustoon. Olen siis 40v ja nyt yritän olla laihtumatta ja jopa saada pari lisäkiloa.

Vierailija
38/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutukset sen kertoo, koskaan ei voi olla liian laiha!! Vaikka olis alle 40 kiloinen ja 170 pitkä, vielä olis vähän varaa painosta nipistää!! Ootte ihan sairaita!! Ihan sairaaks menny tää laihuuden ihannointi, poissa on naisellinen pyöreys, poikamainen langanlaiha on tämän osaston naisihanne. Luut kolisten vaaalle..hopi hopi...ja kaloreita laskemaan

Vierailija
39/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok vai liian laiha?

Se on ihan yksilöllistä, itse tuon kokoisena sain jatkuvia kommentteja alhaisesta painosta. Ja nyt jälkeenpäin kun katsoo valokuvia, niin en ihmettele, iso pallopää keikkui laihan kaulan päällä ;) Nyt muutama kilo enemmän painoa ja tuntuu ihan sopivalta.

Vierailija
40/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin tuon verran teininä ja parikymppisenä, oli ihan hyvä paino 162-senttiselle. Olen harteikas tiimalasi, eivätkä luut juurikaan törröttäneet. Rinnat olivat B-kuppia, juuri sopivat.

Nyt viisikymppisenä paino vaihtelee 58-60 välillä, ja moni on sanonut minua laihaksi, ja omasta mielestänikin näytän hoikalta. Rinnat ovat tätä nykyä kokoa C. Olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi