Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset hakevat deiteissä isomunaista miestä?

Vierailija
24.07.2018 |

"Etsin rehellistä ja kunnollista MIESTÄ isolla M:llä"

Lähes jokaisessa profiilissa, halutaan isomunaista miestä. Joissakin pitää olla vielä pitkä. Onko se naisille tosiaankin näin tärkeää?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Harva nainen on saanut isoa mulkkua, ja sillä on iso merkitys panosuhteissa.

Vierailija
2/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan eti isomunasta. Mulla on varmaankin joku emätinkouristus, koska ei meinaa yhdynnät onnistua. :(

Vierailija
4/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hauska, mutta vähän jää kuitenkin säälittämään että onko tuo tosissaan...

Vierailija
5/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaa kaiketi, että haetaan miestä eikä mitään tietokonepelejä pelaavia poikia.

Vierailija
6/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan. Kahdesta isosta kokemusta ja ei ollu mun juttu. Kyllä sellanen normaali on paras. Ei pieni, ei iso vaan normaali.

Vierailija
7/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strutsimiehellä on isot munat!

Vierailija
8/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Varsinkin jos kyseessä on seksisuhde, täytyy sekin olla tyydyttävää. Harvoin se pienellä munalla on

Vierailija
9/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pientäkö sitä pitäisi etsiä? Itse en kyllä noin suoraan kehtaisi kirjoittaa, joten olisihan se selvittely vähän vaivalloista. Nyt parisuhteessa, jos joskus vaihdan niin vaihdan isompaan, vaikka ei nykynenkään pikkuruinen ole.

Toki parisuhteeseen tarvitaan miljoona muutakin asiaa kuin iso pippeli, mutta kyllähän se auttaa jo aika paljon.

Vierailija
10/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkottaa kaiketi, että haetaan miestä eikä mitään tietokonepelejä pelaavia poikia.

No ei. Kyllä se tarkoittaa sitä toista todellisuudessa.

Vierailija
11/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Varsinkin jos kyseessä on seksisuhde, täytyy sekin olla tyydyttävää. Harvoin se pienellä munalla on

Ihan kuin muita tärkeitä asioita ei olisi, että seksi olisi tyydyttävää.

Vierailija
12/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n29 kirjoitti:

No pientäkö sitä pitäisi etsiä? Itse en kyllä noin suoraan kehtaisi kirjoittaa, joten olisihan se selvittely vähän vaivalloista. Nyt parisuhteessa, jos joskus vaihdan niin vaihdan isompaan, vaikka ei nykynenkään pikkuruinen ole.

Toki parisuhteeseen tarvitaan miljoona muutakin asiaa kuin iso pippeli, mutta kyllähän se auttaa jo aika paljon.

Voi vttu. Onnea parinvalintaan.

Vierailija
13/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kundit on. Kyllä naiset sitä isoa haluaa, se on tullut huomattua. Mullakin vaan 14cm pitkä ja 11 cm ympärysmitta. Olen ok näköinen mies, valitettavasti sain syntymälahjaksi riittämättömän mulkun....

Vierailija
14/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kanssa pieni muna ja vientiä parisuhdemarkkinoilla EI OLE.

Vierailija
15/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pärjätään me jossain muussa. Ei kaikkien tarvitse ollakaan naistenmiehiä ja häntäheikkejä. Unohdetaan naiset, on sitä muutakin.

Vierailija
16/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvii iso olla, ensimmäiset 20cm on ratkaisevat.

Vierailija
17/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyse on vain seksistä, niin toki. Mutta jos hakee vakavampaa, niin sit koolla ei ole väliä. Miehet voi tässäkin katsoa hieman peiliin, kun ovat itse usein pelkän p*llun perässä vaan ja se on yleisesti hyväksyttyä sekä ookoo. Mutta jos nainen sitten alkaa tähän seksideittailuun, niin kyllä hänellä on kaikki oikeus edellyttää mieleistään munaa, kun muuta ei ole kerta tarjolla.

Vierailija
18/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kyse on vain seksistä, niin toki. Mutta jos hakee vakavampaa, niin sit koolla ei ole väliä. Miehet voi tässäkin katsoa hieman peiliin, kun ovat itse usein pelkän p*llun perässä vaan ja se on yleisesti hyväksyttyä sekä ookoo. Mutta jos nainen sitten alkaa tähän seksideittailuun, niin kyllä hänellä on kaikki oikeus edellyttää mieleistään munaa, kun muuta ei ole kerta tarjolla.

Parisuhteessa vasta onkin väliä. Kun olet sen saman kanssa vuosikausia niin miten niin sillä ei ole väliä?

Vierailija
19/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kai kun niitä isoja kulleja ei riitä läheskään kaikille. Pakko tyytyä pienempään.

Vierailija
20/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa vasta onkin väliä. Kun olet sen saman kanssa vuosikausia niin miten niin sillä ei ole väliä?

Rakastuneena sitä hyväksyy vaikka peniksettömän miehen, kuten transihmisen suhteet todistavat.

Siis ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että mies isolla m:llä viittaa penikseen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän