Miksi kaikki naiset hakevat deiteissä isomunaista miestä?
"Etsin rehellistä ja kunnollista MIESTÄ isolla M:llä"
Lähes jokaisessa profiilissa, halutaan isomunaista miestä. Joissakin pitää olla vielä pitkä. Onko se naisille tosiaankin näin tärkeää?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Harva nainen on saanut isoa mulkkua, ja sillä on iso merkitys panosuhteissa.
Eli naisella on lupa vaatia isomunaista miestä, mutta mies ei saa esittää vaatimuksia naisen ulkonäöstä?
Kieltääkö joku sinua? Kuka?
Tuo avaus nyt tietty oli trolli, enkä ole koskaan nähnyt ilmoitusta, jossa nainen hakee isomunaista.
"Vaatia".... oudosti sanottu.
Voithan ilmoitukseesi laittaa ihan mitä tahdot. Itse kyllä skippaisin ilmoituksen, jossa vaadittaisiin tarkoin mitä tahansa.
Itse en ole "vaatinut", olen ollut hyvin onnekas, kun tapasin miehen, jolla on aivan unelmak***ä ja rakastuttiin.
Tiukka tai väljä, ihan sama. Jos ei muna riitä niin käytetään kättä.
Suurinosa haluaa keskiverron, eli 13/3,5-16/4,5. Pituudesta ei ole haittaa jos mies ei runno ja hosu.
Nykyään naiset osaavat vaatia. Varmasti noin 90 prosenttia naisista haluaisi keskivertoa isomman kullin. Ja ne jotka ei halua, eivät ole sitä kokeneet tai eivät välitä yhdynnästä. Minä ainakin pienen omistavana miehenä pysyn kaukana naisista. Enkä kyllä mene mihinkään saunailtoihin tai suihkuihin missä muita on.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa haluaa keskiverron, eli 13/3,5-16/4,5. Pituudesta ei ole haittaa jos mies ei runno ja hosu.
Siis häh?! Mitähän sinä MIES nyt horiset? Luuletko, että naiset haluavat lyijykynän kokoista munaa? Hah, hah. 😂 Kyllä munan pitää olla riittävän iso, sen kai kaikki tajuaa. Joku pienimunainen MIES on keksinyt värssyn "ei koolla ole väliä, vaan miten sitä käyttää". Siis todellakin koolla on väliä (vrt. HK:n sininen ja nakki)! Pieni ei vaan tunnu miltään ja näyttää huvittavalta 😀
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämän keksit? Teitkö tutkimuksen, jossa oli yksi osanottaja, sinä?
Itse olen taas juuri sitä mieltä, että liiasta pituudesta ON haittaa. Sattuu ja tuntuu vähintäänkin kummalta, kun tökkii koko ajan kohdunkaulaa. Pitkä ja ohut on juuri ikävin yhdistelmä.
Itse olen havainnut, että minulle ideaali on 17 - 18 cm pitkä ja 5 -6 cm paksu.
Juuri tällaisesta (ympärysmitta 16 cm) saan nykyään nauttiakin. Ja on muuten ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?! Mitähän sinä MIES nyt horiset? Luuletko, että naiset haluavat lyijykynän kokoista munaa? Hah, hah. 😂 Kyllä munan pitää olla riittävän iso, sen kai kaikki tajuaa. Joku pienimunainen MIES on keksinyt värssyn "ei koolla ole väliä, vaan miten sitä käyttää". Siis todellakin koolla on väliä (vrt. HK:n sininen ja nakki)! Pieni ei vaan tunnu miltään ja näyttää huvittavalta 😀
Oletko oikeasti ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä MIES sen tiedät????
Minulla on mainitsemistani asioista varma tieto. En nyt avaa tätä sinulle sen enempää, en koe tarpeelliseksi. :)