Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pariskunnan toinen osapuoli jättäytyy pois jatkuvasti

Vierailija
07.09.2024 |

Ennen pidetty paljon yhteyttä. Toistuvasti tästä pariskunnasta toinen ei tule mukaan. Tuntuu muutenkin aina tekosyiltä

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan halua tulla mukaan. Ei enää jaksa näytellä kiinnostunutta.

Vierailija
2/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttua. Meillä oli eräs tuttava pariskunta (perheellinen) , mutta viimeiset ajat oli sellaista, että tämä toinen jäi aina pois. Ei mennyt kauaa, kun ilmoittivat erosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että miksi hän ei ole enää mukana. 

Vierailija
4/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei yksinkertaisesti jaksa/halua tulla mukaan, tai joissain tapauksissa taustalla voi olla vaikkapa alkoholismista toipuminen, jolloin on ehkä parempi jättää mahdollisesti alkoholia sisältävät illanvietot tai mökki reissut väliin. Tai muu sairaus. Näitä ei välttämättä aina ulkopuolisille kuitenkaan kerrota.

Vierailija
5/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi aina olla mukana? Etkö tykkää toisesta puolikkaasta yksinään? Onko sillä jotain velvollisuuksia sinua kohtaan?

MInä en käy vapaa-aikana enää missään. Tämä siksi, että mulla on työ, jossa joku haluaa koko ajan nyhtää minusta vähintään yhden palan, ja tarvin kaiken vapaa-ajan palautumiseen yksin tai ainakin oikeasti pyyteettömien ihmisten kanssa ilman mitään seurallisuusvaatimuksia. Muuten en pysy järjissäni enkä pysty hoitamaan töitäni.  Puolisoni ei kuitenkaan ole samassa asemassa ja hän näkee ystäviä ja tuttavia mielellään. Minusta olisi ikävää, jos he osoittautuisivat aapeen kaltaisiksi vaatijoiksi, joille puoliso ei yksinään kelpaa. 

Vierailija
6/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä lähde mukaan puolison kavereiden luo. Yksi pariskunta on poikkeus, jonka seurassa viihdyn.

Vierailija
7/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varsinaisesti liity ap:n tapaukseen, jossa kuitenkin ilmeisesti pariskunta aiemmin näyttäytynyt yhdessä, mutta edellisessä parisuhteessani mies ei halunnut minua mukaan, eli valehteli suoraan kavereilleen että minua ei huvita tulla ja minulle taas että muidenkaan puolisot ei ole tulossa.

Tietysti jos tapaatte aina vain tilanteissa joissa käytetään paljon alkoholia niin syy voi löytyä siitä.

Vierailija
8/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei varsinaisesti liity ap:n tapaukseen, jossa kuitenkin ilmeisesti pariskunta aiemmin näyttäytynyt yhdessä, mutta edellisessä parisuhteessani mies ei halunnut minua mukaan, eli valehteli suoraan kavereilleen että minua ei huvita tulla ja minulle taas että muidenkaan puolisot ei ole tulossa.

Tietysti jos tapaatte aina vain tilanteissa joissa käytetään paljon alkoholia niin syy voi löytyä siitä.

Ei ole mitään alkoholi kemuja ollut. 

Vierailija
9/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää yhteyksiä juntteihin?

Vierailija
10/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies käytiin alussa yhdessä toistemme kavereiden ja sukulaisten luona pari kertaa, koska tuntui että on "pakko". Nyt hyvin harvoin kumpikaan lähtee toisen mukaan, koska kumpikaan ei tykkää käydä tuollaisissa melkein vieraiden ihmisten luona, eikä kiinnosta sen enempää tutustuakaan.

Vierailija
11/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa istua jossain kissanristijäisissä tyhmien ihmisten kanssa?

Vierailija
12/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vetää duunissa 110 lasissa niin kiinnosta ttuakaan hukata vähää vapaa-aikaansa oikeastaan kenenkään kanssa.

Vierailija
13/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... ymmärsin aloituksesta - höykästä pöläytystä.

Vierailija
14/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on IBS...

Vierailija
15/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän lähipiirissä sukulais pariskunta lapsineen kävi aina yhdessä joka paikassa. Sitten oli yksi puolen vuoden jakso jossa kerrottiin toisen pariskunnan osapuolen olevan aina sairaana juuri silloin, kun tapaaminen olisi ollut. Sitten ilmoittivat erosta tuon ajanjakson jälkeen. Ei heitä nähnyt yhdessä missään. Edes kummilapsensa syntymäpäivillä. 

Vierailija
16/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhtaasti enää jaksa harvoja vapaapäiviäni viettää miehen kavereiden kanssa. Lapsiakin meillä 4. Helpompi vaan jäädä niiden kanssa kotiin ja saa mies tavata rauhassa omia ystäviään, vastaavasti minä tapaan yksin omiani. Haluan nykyään vapaa-ajallani tehdä juuri sitä mitä itse haluan.

Vierailija
17/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa omaa aikaa, ja saa sitä kun puoliso tulee teille kylään.

Vierailija
18/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tuttavapariskunta, jossa miehen olen tuntenut oman avokkini kautta pitkään, siis ennen kuin tämä nykyinen vaimo tuli mukaan kuvioihin. Alkuun käytiin yhdessä tapaamassa heitä muutama kerta, mutta kun (anteeksi, tunnen itseni ihan kauheaksi kirjoittaessani tämän..) tämä vaimo on aivan täysi ääliö. Varmaan herttainen ja suloinen ihmisenä, mutta ei todellakaan mikään ruudinkeksijä.

Jos olen mukana, tänä dominoi juttuja aiheilla, jotka ei oikein muita kiinnosta ja tilanne on jotenkin vaivaantunut. Jos minä en ole mukana, kyse on enemmän noiden miesten juttelusta, lapsuuden kavereita kun ovat. Eli jättäydyn pois ihan siksi, että a) en itse jaksa noita tapaamisia nelistään ja b) minun ollessani poissa pojat saa puhua omiaan ja viettää enemmän aikaa "keskenään". 

Joihinkin isommalla porukalla oleviin juhliin tms. poikkeustilanteisiin ollaan osallistuttu pariskuntana. Muutoin ei enää. 

Vierailija
19/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän lähipiirissä sukulais pariskunta lapsineen kävi aina yhdessä joka paikassa. Sitten oli yksi puolen vuoden jakso jossa kerrottiin toisen pariskunnan osapuolen olevan aina sairaana juuri silloin, kun tapaaminen olisi ollut. Sitten ilmoittivat erosta tuon ajanjakson jälkeen. Ei heitä nähnyt yhdessä missään. Edes kummilapsensa syntymäpäivillä. 

Ymmärrätkö mitä eroaminen tarkoittaa? Ymmärrätkö, että erossa on voinut olla jotain hyvin traumatisoivaa jommalle kummalle tai molemmille? Aika outoa olettaa, että eronnut pari tulisi yhdessä kummilapsen synttäreille.

Vierailija
20/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan valitettavasti jaksa. Mulle vapaista on tullut kotona nyhjöttämisiä. Duuni vie, perhe vaatii, joten sitten ladataan akut.

Harmittaa. Mäkin haluaisin nähdä kavereita pitkästä aikaa.

Yritettiin järkätä tapaamisia meillä. Lapset näkis serkkuja ja tuttavaperheiden lapasia, mies sisaruksiaan yms. Mulle se oli järkýttävän uuvuttavaa.

Kävin läälärissäkin, eikä oikein löytynyt lummosia syytä kuin ikääntyminen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme