Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset hakevat deiteissä isomunaista miestä?

Vierailija
24.07.2018 |

"Etsin rehellistä ja kunnollista MIESTÄ isolla M:llä"

Lähes jokaisessa profiilissa, halutaan isomunaista miestä. Joissakin pitää olla vielä pitkä. Onko se naisille tosiaankin näin tärkeää?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten haetaan, kun haetaan näistä isolla n:llä?

Vierailija
22/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kyse on vain seksistä, niin toki. Mutta jos hakee vakavampaa, niin sit koolla ei ole väliä. Miehet voi tässäkin katsoa hieman peiliin, kun ovat itse usein pelkän p*llun perässä vaan ja se on yleisesti hyväksyttyä sekä ookoo. Mutta jos nainen sitten alkaa tähän seksideittailuun, niin kyllä hänellä on kaikki oikeus edellyttää mieleistään munaa, kun muuta ei ole kerta tarjolla.

Parisuhteessa vasta onkin väliä. Kun olet sen saman kanssa vuosikausia niin miten niin sillä ei ole väliä?

No jos rakastaa sitä toista ihmistä, niin ei sillon kullin koko ole ehkä ihan se ratkaisevin prioriteetti. Toki tässäkin varmaan hajontaa, mikä kenenkin tärkeysjärjestys elämässä. Mutta itse olen ainakin rakastanut ja ollut jopa kihloissa miehen kanssa, jonka kikkelin koko lähenteli peukaloni kokoa. Eikä haitannut. Kyllä saatiin homma toimimaan. Kuolinisku suhteelle oli lähinnä miehen asenne. Aina tärkeämpi päästä äijien kanssa dokaamaan joka helvetin vloppu, vaikka oli työtön ja minä olisin sitten halunnut edes yhden illan vlopussa viettää aikaa rakkaani kanssa, kun itse tein pitkää päivää töissä, mutta tämä oli hänelle liikaa. Joten siihen se sitten kaatui. Jälkeenpäin olen tavannut mooonia isovarustutuksia miehiä, mutta ei se ole saanut minua rakastumaan. Yhden illan juttuna tai booty callina menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista...

Vierailija
24/49 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nusuttimella elikkäs antaa yköstä ja kakost

Vierailija
25/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaisia naisia. Ne ovat transuja tai homoja. Etkö ole huomannut tavatessasi?

Vierailija
26/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nänneistähän silloin on kyse. Isoja nännejä on paljon mukavampi imeskellä.

Vierailija
27/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jos on iso/tilava vagina ja orgasmi on työn takana, niin kyllähän siihen iso ja kestävä kalu tarvitaan. Pienenpi/ tiukka vagina ja herkkä estoton nainen voi olla tyytyväinen jopa pieneen penikseen. Taidotkin tietysty merkitsee paljon.

Vierailija
28/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto riittää.

Vierailija
29/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi mulkkunsa tullu mitattuu aikas tarkkaan. Levossa koko vaihtelee miten sattuu, lämpötila ynm. Noin 8-15 cm välillä, eli tosi paljon. Paksuutta on sen verran ettei se levossakaan ihan vessapaperirullan sisään mahdu. Erektiossa näkyviltä osin aikalailla 20 cm ja häpyluusta noin sentti enemmän. Tasapaksu ja ympärysmitta puolesta välistä 16,6 cm. Joten kai se on melko iso, no en ole pieni muutenkaan.

Vierailija
30/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se kundit on. Kyllä naiset sitä isoa haluaa, se on tullut huomattua. Mullakin vaan 14cm pitkä ja 11 cm ympärysmitta. Olen ok näköinen mies, valitettavasti sain syntymälahjaksi riittämättömän mulkun....

Juuri samankokoinen itsellä, ja vaimo laukeaa squirtaten kymmenen kertaa joka yhdynnän aikana. Mitenkäs tämän selität?

Vierailija
31/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty selittämään, ihmeellinen nainen sulla. Mä en ole pystynyt tyydyttämään sillä ketään vaikka kestävä on. Tosin en ole ollut kun 6 eri naisen kanssa, mut kai sekin jo jotain kertoo. Tyydytän kyllä suulla ja käsin.

Vierailija
32/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Jos on iso/tilava vagina ja orgasmi on työn takana, niin kyllähän siihen iso ja kestävä kalu tarvitaan. Pienenpi/ tiukka vagina ja herkkä estoton nainen voi olla tyytyväinen jopa pieneen penikseen. Taidotkin tietysty merkitsee paljon.

Ei pidä paikkaansa tuo MIEHEN kirjoitama kommentti.

OLen estoton ja tiukka, mutta ja kyllä se iso, etenkin siis paksu, vain tuntuu niin paljon paremmalta!

Tuo ihme harhaluulo tuossa taas, että naisen orgasmiin tarvitaan vain kestävä kalu...suosittelen googlaamaan naisen orgasmista, valtaosalla naisista siihen tarvitaan ihan muuta. Tietysti se kestävyys on nautinto ja plussaa.

Vierailija
33/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänytkään ettei iso olis parempi, varmaan on. Kerroin vaan, että jollekin naiselle saattaa jopa pienempikin riittää. Ja olen mies ja vielä pienimunainen. Itse en paljon seksistä välitä ja sinkkuna viihdyn, joten mulla ei ole ongelmaa asian kanssa.

Vierailija
34/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLen estoton ja tiukka, mutta ja kyllä se iso, etenkin siis paksu, vain tuntuu niin paljon paremmalta!

Ihan ohiksena, mistä naiset tietää tiukkuutensa ja estottomuutensa verrattuna muihin naisiin?

Ihan vaan sillä, että ne jotka on erikseen maininneet olevansa hyviä suihinottajia, tiukkoja tai villejä, ovat järjestään olleet kaikkea muuta. Kokemusta on lähiajalta yli 50 nuoresta naisesta ja kyllä villeimmät sängyssä ovat niitä punastelevia naapurin tyttöjä. Rivo-Riitoilla jää puheen asteelle.

Vierailija
35/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisen mielestä liian pieni, niin miksi ei voisi käyttää jatketta, joka myös paksuntaa. Ottaahan naisetkin silikonit, ku omat on pienet ynm....

Vierailija
36/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä etsin itsekin miestä isolla M:llä, mutta tällä tarkoitin siis MIEStä...en poikaa tms., eikä toi M viitannut kunnon mulkkuun, niitä tuntuu kaduilla kulkevan jo ihan liikaakin. Etsin nimenomaan kunnon miestä, en mulkkua toki on suotavaa, että miehellä on toimiva sellainen ; )

Vierailija
37/49 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä etsin naista. Ok mies olen ja löytyy se toimiva M.

Vierailija
38/49 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se joillekin on, tai monille niistä, jotka tekevät deittiprofiileja. Minä en haluaisi kovin isomunaista miestä, se sattuu - mutta eipä mulla ole profiiliakaan missään deittisovelluksessa.

Vierailija
39/49 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHki41 kirjoitti:

Nettideiteillä etsin itsekin miestä isolla M:llä, mutta tällä tarkoitin siis MIEStä...en poikaa tms., eikä toi M viitannut kunnon mulkkuun, niitä tuntuu kaduilla kulkevan jo ihan liikaakin. Etsin nimenomaan kunnon miestä, en mulkkua toki on suotavaa, että miehellä on toimiva sellainen ; )

Niin, todennäköisesti useimmilla on kyse juuri tästä. Aloittaja on käsittänyt väärin.

Vierailija
40/49 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Harva nainen on saanut isoa mulkkua, ja sillä on iso merkitys panosuhteissa.

Eli naisella on lupa vaatia isomunaista miestä, mutta mies ei saa esittää vaatimuksia naisen ulkonäöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi