Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih
Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.
20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.
Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))
Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.
Kommentit (103)
En koskaan ole koittanut olla nuorempi kuin olen.Oikeastaan naurattaa nuo kurpat joille laitettu botoksia,tekotissit ja luomileikkaukset.
Kuvat on kuvia. Tosielämässä kuulee, mitä vieraat ihmiset arvelevat iäksesi. Jos niissäkin tilanteissa, joissa ei ole mistään kohteliaisuuksien tavoittelusta kyse, luullaan nuoremmaksi, niin sitten todellakin on nuoremman näköinen.
Kyllä, pitää paikkansa. Olin nuorena todella kaunis, nyt nelikymppisenä olen todellakin nelikymppisen näköinen, mutta edelleen sama ihminen. Sairaalloisen obeesit ystäväni kauhistelevat muuttunutta ulkonäköäni, muut ovat hiljaa. Itse tiedostan ikäni ja siihen liittyvät muutokset ja hyväksyn ne, muille ulkonäköni on vaikeampi pala.
Joo, mutta toiset myös oikeasti näyttävät. Ja sitähän ei täällä uskota millään.
Oon 27 ja kokeilin tuohon how oldiin kuvaani. Meikittä, läheltä ja suoraan edestä. Vastaukseksi tuli 20.
Työkaveri taas luuli mua tän kevään abiturientiksi, kun aloitin täällä työni.
No, lähes kaikki uudet tutut veikkaavat ikäni ainakin pari vuotta nuoremmaksi ja jotkut eivät meinaa uskoa kun kerron oikean ikäni, siksi luulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on kuvia. Tosielämässä kuulee, mitä vieraat ihmiset arvelevat iäksesi. Jos niissäkin tilanteissa, joissa ei ole mistään kohteliaisuuksien tavoittelusta kyse, luullaan nuoremmaksi, niin sitten todellakin on nuoremman näköinen.
Mä luulin mun nelikymppistä työkaveria 16-23 -vuotiaaksi, koska sillä oli samanlaiset vaatteet ja hiuspinnit kuin sen n. 8 vuotiailla kaksostytöillä. Tyyli oli korkeintaan teini look. Siinä se.
Kasvoista olen mielestäni kyllä ihan nuoren näköinen, mutta muuten kulahtanut olemus kyllä paljastaa ikäni. Ryppyjä ei ole yhtään ja iho on yhtä kalmankalpea kuin nuorempanakin.
Vierailija kirjoitti:
No, lähes kaikki uudet tutut veikkaavat ikäni ainakin pari vuotta nuoremmaksi ja jotkut eivät meinaa uskoa kun kerron oikean ikäni, siksi luulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen.
minkä ikäinen sitten olet oikeasti? veikkaan alle 40v.
Minut sanoo 16 vuotta nuoremmaksi. Olen 41.
Ikätovereille sanoo 38-49.
Tosielämässä luullaan nuoremmaksi.
Kyllä moni nuoremmaksi luultu on tyyliltään epäaikuismainen ja se luo nopeasti nuoremman ensivaikutelman. Ihminen voi niin monella tavalla tehdä itsestään nuoremman näköisen, että oikeasti ihan turhaa koko keskustelu asiasta. Itse olen 38 v. ja todellakin 38 v. näköinen myös, koska se on ikäni. Samaan ikähaarikkaan mahtuu monen näköisiä ja se on täysin fine.
Vierailija kirjoitti:
Hohhohhooo.. ja miehet ei koskaan sano naisia muutamaa vuotta olettamaansa nuoremmiksi ;)
Eipä tietenkään ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.
??
Siinä vaiheessa kun jokun saman ikäinen tai nuorempi kuin itse olen tytöttelee, tiedän näyttäväni nuoremmalta.
Sama miehillä. Suurin osa miehistä luulee olevansa nuoremman näköisiä mutta eivät ole. Sitä se on elämä.
Jaa. Tuolla sivustolla oli tuo esimerkkikuva, jossa henkilöt olivat koneen mukaan 31-vuotiaita, kun itse olisin veikannut 25-28 -vuotiaiksi.
Minä olen 50+ herrasmies, ja usein 18-25-vuotiaat nuoret naiset luulevat minua kolmekymppiseksi. Ilmankos olenkin niin suosittu heidänkeskuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon 27 ja kokeilin tuohon how oldiin kuvaani. Meikittä, läheltä ja suoraan edestä. Vastaukseksi tuli 20.
Työkaveri taas luuli mua tän kevään abiturientiksi, kun aloitin täällä työni.
Ymmärrän hyvin. En pysty arvaamaan yhdenkään 18-30-vuotiaan ikää, joten yritän välttää arvaamasta. Jos on pakko, sanon aina riittävästi alakanttiin, että en loukkaisi ketään.
Mä oon 39 ja ton how oldin mielestä 21.
Olenko nuorekas vai palvelu on huono? 😂
Esim Sara Sieppi on vasta 26-27? Ja näyttää yli nelikymppiseltä lähikuvassa. Ja moni muu ....