Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsian on suuttunut minulle- En saisi olla häntä " kauniimpi " häissä.

Vierailija
23.07.2018 |

Häät ovat tulevana viikonloppuna. Ystäväni eli tuo morsian, jonka mainitsin, niin on suuttunut minulle, koska ostin upean valko- vihreän mekon häihin. Mekossa ei saisi olla valkoista. Hänen mukaansa hänellä tulee olla vain valkoista. En myöskään saisi teettää kampaajalla upeaa kampausta, koska ystäväni on sitä mieltä, että siitä tulisi kauniimpi, mitä hällä.
Sanoin ystävälle, että jos en saa päättää tyylistäni itse, niin en tule paikalle. Meillä on siis asian suhteen riita käynnissä.
Päätin kuitenkin, että puen valkoisen mekon ja teetän haluamani kampauksen silläkin uhalla, että ystävä katkaisee välinsä minuun. Jos ihmisellä on noin korkeat vaatimuksen toisen ulkonäölle, niin se ei ole minun asiani. Katsotaan siis, mitä soppa tästä vielä tulee. Olen todella vihainen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä enemmin menemättä.

Vierailija
2/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampukselle on ihan sama mutta valkoista mekkoa et voi laittaa. Miksi edes menet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen loistaa omana päivänään. Miksi haluat mennä pilaamaan ystäväsi tärkeän päivän?

Vierailija
4/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis kuinka valkoinen mekko? Yleisestihän on täysin ymmärrettävää, että (koko)valkoiseen pukeutuu ainoastaan morsian. Kampauksella en nyt uskoisi olevan oikeasti väliä, kunhan et nyt huntua tunge siihen mukaan.

Vierailija
5/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni pyysi, että en tule hänen häihinsä ollenkaan, kun olen aina ollut hänen mielestään kauniimpi kuin hän. Yllätyin ja petyin, kun en saanut kutsua, mutta annoin silti häälahjan, jonka olin ehtinyt hankkia.

Vierailija
6/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä siis kuinka valkoinen mekko? Yleisestihän on täysin ymmärrettävää, että (koko)valkoiseen pukeutuu ainoastaan morsian. Kampauksella en nyt uskoisi olevan oikeasti väliä, kunhan et nyt huntua tunge siihen mukaan.

Valko- vihreä mekko.

Vierailija
7/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovalkoinen on varattu morsiamelle, mutta kirjavat valko-jokin-muu-väriset voi pukea ihan kuka vaan. Valkovihreä on hyvä väri vieraalle. Stressi painaa morsianparkaa.

Vierailija
8/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänen loistaa omana päivänään. Miksi haluat mennä pilaamaan ystäväsi tärkeän päivän?

Varmasti teetän upean kampauksen ja laitan tuon mekon. Minkä minä sille voin, jos olen kauniimpi ja näyttävämpi?

Vierailija
9/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa kiukutella koska minä minä minä ja sitten pitää vielä tunkea juhliin kiukuttelemaan. Jätä menemättä. Vai varmistaako sitten kun et voi yhtenä päivänä vetää kaikkea huomiota itseesi ja siksi pakko mennä?

Vierailija
10/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
11/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväni pyysi, että en tule hänen häihinsä ollenkaan, kun olen aina ollut hänen mielestään kauniimpi kuin hän. Yllätyin ja petyin, kun en saanut kutsua, mutta annoin silti häälahjan, jonka olin ehtinyt hankkia.

Ahaa! Tämän vuoksi siis tulee niitä "tyylitön ja arkinen juhlapukeutuminen" -ketjuja. Farkuissa ja huppareissa on vaikea olla kauniimpi kuin morsian. 👏

Vierailija
12/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa linkki kaupan sivuille tuohon mekkoon, niin voidaan paremmin kommentoida.

Lähtökohtaisesti valkoinen on vain morsiamen väri häissä, mutta jos siinä on paljon vihreää, eikä se ole ollenkaan niin juhlava kuin morsiamella, niin se ehkä voi menetellä. Kuitenkin varminta olisi kunnioittaa morsiamen toivetta mekon suhteen. Kampaukseen hänellä ei pitäisi olla sanomista, mutta en nyt suosittele mitään häätiaran tapaista hiuskorua laittamaan. Olisi aika tökeröä.

Vierailija
13/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on ilmaissut että et saa päättää joten miksi et pysy sanoissasi ja jätä menemättä?

Vierailija
14/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampukselle on ihan sama mutta valkoista mekkoa et voi laittaa. Miksi edes menet?

Valko-vihreä ei kyllä ole minusta valkoinen. Suhteellisuudentajua hieman tähän häähörhellykseen.

Vierailija
15/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti teetän upean kampauksen ja laitan tuon mekon. Minkä minä sille voin, jos olen kauniimpi ja näyttävämpi?

Eiköhän tämä ole provo? Tällainen olen kauniimpi kuin morsian, vien kaiken huomion - ketju oli jo kerran.

Vierailija
16/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipähän kaverisi menetä mitään jos pistää välit poikki, sen verran huonotapainen olet

Vierailija
17/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa linkki kaupan sivuille tuohon mekkoon, niin voidaan paremmin kommentoida.

Lähtökohtaisesti valkoinen on vain morsiamen väri häissä, mutta jos siinä on paljon vihreää, eikä se ole ollenkaan niin juhlava kuin morsiamella, niin se ehkä voi menetellä. Kuitenkin varminta olisi kunnioittaa morsiamen toivetta mekon suhteen. Kampaukseen hänellä ei pitäisi olla sanomista, mutta en nyt suosittele mitään häätiaran tapaista hiuskorua laittamaan. Olisi aika tökeröä.

Minä en kysele häneltä mitään. Mekko on juhlavampi kuin hänellä . Hiuksiin laitan helmikoristeita lisäksi. Tiedän, että ihmiset ihailevat kauneuttani ja en aio peitellä sitä sen takia, että ystäväni on ylipainoinen.

AP.

Vierailija
18/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko pistää koko ystävyys tauolle, kun on noin epäterveellä pohjalla?

Vierailija
19/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene.

Vierailija
20/50 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Minä uskon, vaikka voi tietysti olla trollikin.

Mulla on ystävä, joka on välillä aika noh....omanlaisensa ja hänelle on aina ollut tärkeää korostaa itseään rinnallani.

Nuorempana oltiin menossa leffaan, ja hän vetäytyi vessaan ulisemaan ja huuteli sieltä olevansa niin ruma rotta ettei voi lähteä ellen minä rumenna itseäni.

Ystävän mies leperteli oven takana ystävälle ja kehui kauniiksi ym., mutta ystävä pysyi kannassaan ja suostui lähtemään vain, jos minä rumentaudun.

Vaihdoin sitten korkkarit lätyskäkenkiin, otin korut pois ja hän suostui lähtemään.

Hänellä oli korkkarit yms. (ollaan samanpituisia) ja minä kävelin vierellä lätyskäkengissäni ”rumentautuneena”, jotta hän sai olla näyttävämpi ja loistaa rinnallani.:DDDDDD

Kyseisestä henkilöstä riittää vastaavia stooreja useampikin, tässä vain yksi esimerkki.

Pointtina vaan, että on tuollaisia ihmisiä olemassa!