Morsian on suuttunut minulle- En saisi olla häntä " kauniimpi " häissä.
Häät ovat tulevana viikonloppuna. Ystäväni eli tuo morsian, jonka mainitsin, niin on suuttunut minulle, koska ostin upean valko- vihreän mekon häihin. Mekossa ei saisi olla valkoista. Hänen mukaansa hänellä tulee olla vain valkoista. En myöskään saisi teettää kampaajalla upeaa kampausta, koska ystäväni on sitä mieltä, että siitä tulisi kauniimpi, mitä hällä.
Sanoin ystävälle, että jos en saa päättää tyylistäni itse, niin en tule paikalle. Meillä on siis asian suhteen riita käynnissä.
Päätin kuitenkin, että puen valkoisen mekon ja teetän haluamani kampauksen silläkin uhalla, että ystävä katkaisee välinsä minuun. Jos ihmisellä on noin korkeat vaatimuksen toisen ulkonäölle, niin se ei ole minun asiani. Katsotaan siis, mitä soppa tästä vielä tulee. Olen todella vihainen.
Kommentit (50)
En ole lukenut ketjua, mutta kerron oman kokemukseni.
Olin menossa silloisen miesystäväni kanssa miesystävän ystävän häihin toiselle paikkakunnalle. Ajattelin, että on syytä käydä kampaajalla ja pukeutua hyvin - ei mitään häämekon tapaistakaan tietenkään. En ollut koskaan tavannut morsianta, sulhasen kyllä.
Kun mentiin juhlapaikalla onnittelemaan hääparia, yllätyksekseni sulhanen halasi minua. Morsian katsoi jo siinä vaiheessa pahasti. Morsiamen hiukset oli jotenkin puoliponnarilla eli ei mikään erityinen kampaus.
No, hääjuhlan kuluessa tuli sulhasen ryöstö ja morsiamen piti jotain puhua saadakseen sulhon takaisin. Minulle oli täysi yllätys, että morsian tuijotti ilkeästi minua ja kuvaili minut vaatteineni kaikkineen sulhon ihannenaiseksi.
Joo kuulostaa trollilta, vaan ei ole! Olin ihan että että WTF!! Jatkoilla morsian vittuili mulle sivumennen jne.
Jostain syystä kävin morsiamen itsetunnon päälle, en tiedä YHTÄÄN miksi! Ei ollut tarkoitus ja olin aivan pihalla!
Ikävää kuitenkin kun jollain on NOIN huono itsetunto, vallan nätti nainen tuo oli jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on aika pysäyttävä. Olen menossa kaverini häihin kesällä ja vaimoni ottaa juhliin kampauksen ja meikin, koska tykkää laittautua. Pitäisikö minun sanoa hänelle, että älä ota, ettei morsian tunne oloaan uhatuksi? Onko tämä oikeasti joku juttu, että naisvieraiden pitäisi olla häissä harmaavarpusina?
No ei kai kukaan oo sanonu ettei sais laitattaa kampausta ja meikkiä? Tässä on kyse siitä, että ap haluaa pukeutua näyttävämmin kuin morsian + valkoiseen, mikä loukkaa morsianta, mutta ap ei välitä.
Tottakai häihin saa ja kuuluukin laittautua juhlavasti ja kauniisti.
Näillä spekseillä olisin joutunut jättämään häihini kutsumatta parhaat ystäväni, mieheni siskon, veljeni vaimon ja pari muuta ystävää/sukulaista. Kaksi naista edellä mainituista on hyytävän kauniita nausia ja muutkin kaunottaria.
Itse oon aika tavallinen söpö ja nätti, mutta ei mutään verrattuna näihin naisiin.
En koskaan ole tosin tuntenut kateellisuutta tästä, omistan loisto persoonan ja olen todella sinut itseni kanssa, näistä syistä miehenikin valitsi minut. No kuulemma hyvä perse on vaan kirsikkana maailman makeimpaan pakkaukseen.
Huoh, tosi ikävä tilanne ap :/
No on kyllä aika epävarma morsian.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystäväni pyysi, että en tule hänen häihinsä ollenkaan, kun olen aina ollut hänen mielestään kauniimpi kuin hän. Yllätyin ja petyin, kun en saanut kutsua, mutta annoin silti häälahjan, jonka olin ehtinyt hankkia.
Onpas sinulla ”ystävä”. Minun ystävistäni varmaan jokainen olisi juhlamekossaan minua kauniimpi🙉
Hieno ele antaa kuitenkin lahja! Sinä olet hänelle oikea ystävä.
Jos mekko on pääosin valkoinen se on ihan oikeasti sopimaton häihin. Kaikkihan sen tietää! On sulle itsellesi noloa pukeutua siihen. Muut vieraat tulevat paheksumaan sinua, joko ihan avoimesti tai salaa.
Mä oon ollut häissä valkoisessa pitsimekossa vieraana.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä aika epävarma morsian.
Pikemminkin itsevarma, kun kokee oikeudekseen noin ladella sääntöjä muille.
Olet narsisti