Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narkomaanityttäreni 30-vuotispäivä tänään

Vierailija
23.07.2018 |

Olen niin surullinen, mietin hänen lapsuuttaan ja sitä kuinka toisin asiat voisivat olla, jos hän ei olisi ajautunut päihdemaailmaan. En ole nähnyt tai kuullut hänestä mitään muutamaan kuukauteen. Lahja täällä odottaa pakattuna. Puhelimella häntä ei saa kiinni. Muu perhe koittaa elää omaa elämäänsä ja on tavallaan "unohtanut" hänet vaikka mielessä ja sydämessä on päivittäin. On ollut pakko irrottaa, että itse jaksaa ja tukea muita perheenjäseniä. Ovia ei ole suljettu, eikä kielletty tulemasta kotiin koskaan, aina jaksan odottaa ihmettä......Ja syyllistäjille tiedoksi, normaali koti ja lapsuus hänellä on ollut. Sisarukset ovat pärjänneet hyvin, mutta raskas taakka tämä on heidänkin kantaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana äiti.

Vierailija
2/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvältä äidiltä. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli niin kamala olo sun puolesta :( Hirveästi voimia, vaikutat ihanalta äidiltä.

Vierailija
5/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttärellesi käy vielä hyvin? Olin narkomaani kun täytin 30, lopetin 31-vuotiaana. Siitä on nyt 7 vuotta. Opiskelen ja minulla on perhe. Vielä ehtii :)

Vierailija
6/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti rankkaa, hienoa että ovi kotiin on auki<3

Vierailija
7/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on vielä aika nuori, moni on herännyt tilanteeseensa 30-35 kieppeillä. Voimia.

Vierailija
8/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä ollut hyvä isäsuhde ja miten luottamukselliset välit hänellä on ollut isäänsä? Pitääkö edes häneen yhteyttä? Käyttikö hän päihteitä jo alle 18-vuotiaana, jolloin kyllä vanhempien pitäisi tietää lasten menoista ja asioista? Aikuiselle ei juuri mitään voi kuin yrittää tarjota edes rakkautta omaa lastaan kohtaan. Joskus sekään ei vain riitä.

Vierailija
9/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Emme voi ohjailla toisten elämää, emme voi muuta kuin toivoa parasta.

Vierailija
10/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun niin kävisikin, olen niin paljon hänen puolestaan rukoillut, vaikka en uskovainen olekaan muuten. Ja kiitos myötätunnosta teille! hän on vaan niin pohjalla, että sieltä on enää vaikea nousta. Kaikki on  mennyt terveys, hampaat maallinen omaisuus jne. On yleensä ihme että vielä elää.

Vierailija
11/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Mä olen elänyt koko elämäni narkomaaniveljeni varjossa.

Vierailija
12/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvienkin äitien lapset voivat ajautua päihdemaailmaan. Toivon että tyttäresi vielä raitistuu, älä kanna turhaa syyllisyyttä. Aika harva ajattelee, että vanhemmissa on aina vika, jos lapsesta tulee narkomaani. Se on rankkaa elämää koko perheelle. Voimia teille ja tyttärelle raitistumista.

Vierailija
14/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaansa sitä tekee. Toisen puolesta vaan ei voi elää. Voimia!

Vierailija
15/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia

Vierailija
16/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun niin kävisikin, olen niin paljon hänen puolestaan rukoillut, vaikka en uskovainen olekaan muuten. Ja kiitos myötätunnosta teille! hän on vaan niin pohjalla, että sieltä on enää vaikea nousta. Kaikki on  mennyt terveys, hampaat maallinen omaisuus jne. On yleensä ihme että vielä elää.

Näitä voi korjata. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Olet ihana, kun olet yhä tyttäresi elämässä. t. Se 31-vuotiaana lopettanut

Vierailija
17/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavan äidin sydän jaksaa toivoa.

Toivottavasti lapsellasi kaikki kääntyy parhain päin vielä.

Vierailija
18/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit tuollaisia? Unohda vaan ei tuosta parana ja ei se sinun vikasi ole.

Vierailija
19/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuollut? 

Vierailija
20/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit tuollaisia? Unohda vaan ei tuosta parana ja ei se sinun vikasi ole.

Sinähän sen päätät paraneeko vaiko ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan