Morsian on suuttunut minulle- En saisi olla häntä " kauniimpi " häissä.
Häät ovat tulevana viikonloppuna. Ystäväni eli tuo morsian, jonka mainitsin, niin on suuttunut minulle, koska ostin upean valko- vihreän mekon häihin. Mekossa ei saisi olla valkoista. Hänen mukaansa hänellä tulee olla vain valkoista. En myöskään saisi teettää kampaajalla upeaa kampausta, koska ystäväni on sitä mieltä, että siitä tulisi kauniimpi, mitä hällä.
Sanoin ystävälle, että jos en saa päättää tyylistäni itse, niin en tule paikalle. Meillä on siis asian suhteen riita käynnissä.
Päätin kuitenkin, että puen valkoisen mekon ja teetän haluamani kampauksen silläkin uhalla, että ystävä katkaisee välinsä minuun. Jos ihmisellä on noin korkeat vaatimuksen toisen ulkonäölle, niin se ei ole minun asiani. Katsotaan siis, mitä soppa tästä vielä tulee. Olen todella vihainen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minun ystäväni pyysi, että en tule hänen häihinsä ollenkaan, kun olen aina ollut hänen mielestään kauniimpi kuin hän. Yllätyin ja petyin, kun en saanut kutsua, mutta annoin silti häälahjan, jonka olin ehtinyt hankkia.
Sama tapahtunut minulle! En edes tiennyt että ystäväni oli minulle jotenkin kateellinen. Harmitti silloin ja harmittaa vielä koska hän on lähes katkaissut välejämme.
Jos on tällaisia ystäviä, kuka tarvii vihamiehiä...
Vierailija kirjoitti:
Häät ovat tulevana viikonloppuna. Ystäväni eli tuo morsian, jonka mainitsin, niin on suuttunut minulle, koska ostin upean valko- vihreän mekon häihin. Mekossa ei saisi olla valkoista. Hänen mukaansa hänellä tulee olla vain valkoista. En myöskään saisi teettää kampaajalla upeaa kampausta, koska ystäväni on sitä mieltä, että siitä tulisi kauniimpi, mitä hällä.
Sanoin ystävälle, että jos en saa päättää tyylistäni itse, niin en tule paikalle. Meillä on siis asian suhteen riita käynnissä.
Päätin kuitenkin, että puen valkoisen mekon ja teetän haluamani kampauksen silläkin uhalla, että ystävä katkaisee välinsä minuun. Jos ihmisellä on noin korkeat vaatimuksen toisen ulkonäölle, niin se ei ole minun asiani. Katsotaan siis, mitä soppa tästä vielä tulee. Olen todella vihainen.
Hyvä, hyvä! Älä jätä asioita puolitiehen, vai oletko ylikäveltävä hiirulainen? Hanki kokovalkoinen puku ja huntu ja käyt hakemassa oikein ihanan kampauksen, jonka tiedät ystäväsi halunneen, mutta jota ei voinut laittaa koska huonompi hiuslaatu. Päivää ennen häitä soitat kaikki mahdolliset häävieraat läpi ja kerrot ystäväsi mt-ongelmista, jotka häästressi on laukaissut.
Mulla on ainakin niin kauniita ystäviä, että he ovat aivan varmasti hääpäivänäni kauniimpia kuin minä. Ei tulisi mieleenkään kieltää heitä tulemasta! Minkäs minä naamalleni voin 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ystäväni pyysi, että en tule hänen häihinsä ollenkaan, kun olen aina ollut hänen mielestään kauniimpi kuin hän. Yllätyin ja petyin, kun en saanut kutsua, mutta annoin silti häälahjan, jonka olin ehtinyt hankkia.
Sama tapahtunut minulle! En edes tiennyt että ystäväni oli minulle jotenkin kateellinen. Harmitti silloin ja harmittaa vielä koska hän on lähes katkaissut välejämme.
Mun mielestä tuo on niin surullista. Kertoo kyllä ystävyyden laadusta, jos kateus ja katkeruus menee ystävyyden edelle.
Voit myös lähettää sulhaselle viestejä, joissa muistelet salaisia kohtaamisia ja lupaat jatkaa suhdettanne myös häiden jälkeen.
Tää "olen kauniimpi kuin morsian" -aloitus on myös jo käytetty ennenkin. Keksikää välillä jotain uutta.
Jos morsian on niin harmaa varpunen, että häntä ei tapetista erota, niin miksi ihmeessä hän edes häitä pitää? Menet vain niin kuin olet ajatellut; jos ei kelpaa, tulet takaisin sulhasen kanssa.
Morsian on varmaan suuttunut, kun oletkin idioottiystävä, eikä hän ole sitä ennen huomannut.
On se kumma kun Suomessa on niin helvetin kauniita omasta mielestään olevia naisia ja aina Miss Universum -kisat voittaa joku latino. Suomalainen on sijoilla 35.-36. Jokin tässä mättää nyt pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Minä uskon, vaikka voi tietysti olla trollikin.
Mulla on ystävä, joka on välillä aika noh....omanlaisensa ja hänelle on aina ollut tärkeää korostaa itseään rinnallani.
Nuorempana oltiin menossa leffaan, ja hän vetäytyi vessaan ulisemaan ja huuteli sieltä olevansa niin ruma rotta ettei voi lähteä ellen minä rumenna itseäni.
Ystävän mies leperteli oven takana ystävälle ja kehui kauniiksi ym., mutta ystävä pysyi kannassaan ja suostui lähtemään vain, jos minä rumentaudun.Vaihdoin sitten korkkarit lätyskäkenkiin, otin korut pois ja hän suostui lähtemään.
Hänellä oli korkkarit yms. (ollaan samanpituisia) ja minä kävelin vierellä lätyskäkengissäni ”rumentautuneena”, jotta hän sai olla näyttävämpi ja loistaa rinnallani.:DDDDDDKyseisestä henkilöstä riittää vastaavia stooreja useampikin, tässä vain yksi esimerkki.
Pointtina vaan, että on tuollaisia ihmisiä olemassa!
Minulla on eräs minua huomattavasti kauniimpi ystävä, jonka rinnalla olen aina tuntenut itseni hiirulaiseksi. En ole tajunnutkaan, että noin voisi tehdä!! Hitto, mitä menetettyjä mahdollisuuksia :D Toisaalta, ystävyys on säilynyt. Ja saatiin molemmat miehetkin (jos se nyt on oleellista tarinan kannalta)
Vierailija kirjoitti:
No älä mene.
Ei ap voi olla menemättä koska hänen pikkuruinen sielunsa kärsii jos joku muu kuin hän saa huomiota.
Provohan tämä, mutta näitä valitettavasti on oikeastikin. Minulla on kaveri, joka on minua paljon näyttävämpi, upea iso rintainen blondi, jolla on räväkkä luonne. Miehet lähes kaikki kuolaavat häntä. Hän on ihana ihminen, mutta tottunut saamaansa huomioon niin, että suuttuu, jos joskus saan enemmän huomiota kuin hän ja heittäytyy aivan lapsen tasolle ja alkaa suorastaan hinkkaamaan itseään saadakseen miesten huomion takaisin itseensä. onneksi meillä on hyvin erilainen mies maku ja olen saanut kyllä osani, yleensä nämä miehet kysyneet, mikä sitä mun kaveria vaivasi. Kaikesta huolimatta on hyvä ystävä, jos ei tarvitse huomiota jakaa :) Häihini varmasti lipuu tyrmäävänä ja vaikka se ei välttämättä tunnu kivalta niin olen onnellinen omasta itsetunnostani, joka on niin terve ettei minun tarvitse elää muiden huomion avulla vaan riitän itselleni näin :)
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten naisten prinsessaleikkejä. Näiden samojen naisten kanssa sitten jotkut uskaltavat perustaa perheen... huhhuh.
Tuo valkovihreä puku vaihtoehdot voi olla hyvinkin laaja. Jos värit aika tasan, ok, jos kyseessä on kunnon juhlapukutällinki, valkoinen pääosassa ja siinä sivussa pikkuinen vihreä rusetti niin iso paksu ei lätkäksen sille puvulle.
Joten ap on hyvä ja laittaa pukuaan lähes vastaavan mallin linkin tänne niin sitten sanotaan kunnolla onko puku ok vai ei.
Ja ehkäpä jos juhlat on rennolla asenteella, eli pukukoodi on rento, niin kyllä on vähän huh huh jos joku akka kuin morsian purjehtii paikalle täysmittaisessa pitkähelmaisessa lähes täysin valkoisessa iltapuvussa, tukka täynnä helmiä ja kampaus joka vaatinut vähintään kahden tunnin tuunauksen.
Onko hänen miehensä joku sun ex tai sun ihastus, vai oletko vain huomionhakuinen? Todella noloa käytöstä. Ymmärrän, että ystäväsi on kiukkuinen. Miksi haluat varastaa hänen häissään huomion itseesi? Oletko kateellinen hänelle? Kiva sitten morsiamelle häissä, kun kaukaisemmat sukulaiset erehtyvät morsiamesta.
Älä mene häihin paikalle, et ole mikään oikea ystävä!
Tämä keskustelu on aika pysäyttävä. Olen menossa kaverini häihin kesällä ja vaimoni ottaa juhliin kampauksen ja meikin, koska tykkää laittautua. Pitäisikö minun sanoa hänelle, että älä ota, ettei morsian tunne oloaan uhatuksi? Onko tämä oikeasti joku juttu, että naisvieraiden pitäisi olla häissä harmaavarpusina?
Vidduako väliä, kuitenkin eroavat vuoden sisällä. Tee itsestäsi kaunis ja mene häihin.
Hellesäässä nuupahtanut provo.