Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annikan karmiva piina: Tuntematon mies viestittelee ja seuraa työpaikalle

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli heti mieleen kans, että joku tuttu ja voi olla vielä nainen. Jotenki liian päälleliimattua tekstiä. Toivottavasti saadaan kiinni. Täysin sairasta tehdä tommosta.

Vierailija
42/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultainen sade kirjoitti:

Heippa äitylit.Aina kun menette jos menette äänestyskoppiin otatte myös kantaa tälläisiin asioihin.Äänestäminen on ainoa asia millä voitte vaikuttaa omaan turvallisuuteenne.Se on huomattavasti tärkeämpi asia kuin pohtia täällä tulevan kultapuppelin nimeä tai terveys-siteen koostumusta.

Mainsplaining - aina yhtä koomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa tekstiä naisparalle. Toivottavasti tekijä jää pian kiinni.

Aiempi työkaveri oli todella kunnollinen ja tunnollinen, mutta hänen sisarensa seurusteli huumeveikon kanssa. Työkaveri oli kotona pieni vauvansa sylissään, kun sisaren mies oli kirveen kanssa oven takana tappouhkauksia latelemassa. Soitto poliisille ei auttanut, kun "vielä ei ole tapahtunut mitään".

Vierailija
44/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ylilautajonne varmaan asialla

Vaikuttaa AV-miesten kirjoittamalta tekstiltä.

Vierailija
45/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan jotain naapuria, saman alueen asukasta. Riistakamerat ja liikkeestä aktivoituvat valot pihalle vaan.

Siitä beibistä tuli tosi niljakas olo, kuin teinityttöjen kieltä mutta aikuisen ukon suusta. Puistattavaa. 

Vierailija
46/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on järjestää vartiointi, joko tuttujen tai firman toimesta, tuollaiset harvoin lakkaavat ilman pakkokeinoja.

Pitäisi yhteiskunnan toimesta olla jotain valvontaa lähestymiskiellon aikana tai jo sitä ennen.

Vierailija
47/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton tyypin saa kiinni oikeasti 3 päivässä jos haluaa. Selkeästi seurailee ja tietää asioita. Jos vähän katselee ympärille, niin joku tulee väkisinkin mieleen et ton mä jossain pari päivää sitten. Toi urpo tulee koko aika lähemmäs ja lähemmäs. Ajelisin autolla sellasessa paikassa missä ei ole aikasemmin käynyt ja missä on vähän liikennettä. Kattelee peileistä autoja jos joku seuraa.

Vierailija
48/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä että miten helvetissä poliisi ei ota tällaisia asioita vakavasti.

Tapahtumia on liikaa? Mieti palstamiesten kirjoituksia, joista osa on kuvottavia ja osa hyytäviä.

Vierailija
49/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa äitylit.Aina kun menette jos menette äänestyskoppiin otatte myös kantaa tälläisiin asioihin.Äänestäminen on ainoa asia millä voitte vaikuttaa omaan turvallisuuteenne.Se on huomattavasti tärkeämpi asia kuin pohtia täällä tulevan kultapuppelin nimeä tai terveys-siteen koostumusta.

Heippa. Jos sinulla on viesti, saat sen helpommin perille kirjoittamalla ystävällisesti ja kohteliaasti alentuvan ja pilkallisen tyylin sijasta.

Heippa äitylit.Ei jos asia olisi noin Annikan kaltaisia asioita olisi huomattavasti vähemmän.Suomeksi:käykääpä siellä äänestyskopissa voitte yllättyä miten asiat voi muuttua paremmaksi.Ei se että teille luvataa koko ajan parempia etuja ole teidän etu pitkässä juoksussa vaikka vasemmisto ja keskusta niitä lupaavatkin.

Vierailija
50/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ala-arvoiselle ja yksinkertaiselle viestijälle: terveysside.

Vierailija
51/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: joku kuriiri? Työskentelen itse paikassa, jossa vastaanotan ja kuittaan paketteja ja postia. Kuriiri oli työkaverin (kesälomatuuraajan) etsinyt nimen perusteella facesta ja alkoi lähetellä viestejä. Tiedä vaikka olis sama, Pirkanmaan alueella tämäkin. 

Varmasti on joku, joka jollain tapaa työskentelee henkilön kanssa.

Onneksi itseäni ei voi löytää facesta nimellä, juuri tällaisten tapausten varalta. 

Vierailija
52/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika on saattanut mokata ihan itse. Hän on aloittanut viestittelyn tuntemattoman ihmisen kanssa, hänellä on kenties ollut työpaikkatiedot julkisina facebookiissa, on ehkä jakanut paikkakuntatiedot, kuvia kotitalostaan, ystävistään ym. Minulla ei järki riitä siihen, miten jotkut jakavat kaikki julkaisunsakin koko Suomen kansan kanssa, niin että kaikki näkevät lasten valokuvat (vaikka kasvoja ei näkyisikään), mummit, vaarit ja serkun tytön lakkiaiset, lomamatkat, kesämökit ym. Mitä hyötyä tuollaisesta on? Haittoja kyllä sitten löytyy enemmänkin...

Eiköhän ole aikansa eläneet nuo käsitykset, että kaikki naisen syytä.  Tietenkin hän on tehnyt jotain väärin ei varmasti ole halunnut vainoamista.

Vierailija
53/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeiden kirjoittaja on joko "Annikan" lähipiiristä tai naapurista. Vahvasti epäilen naapuria... Joku naapurin setä on tekeytynyt olevinaan nuoreksi mieheksi. Tai sitten naapurin rouvalla on nuppi mennyt sekaisin ja tekaisee kirjeet....Mistä näistä tietää... 

Vierailija
54/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: joku kuriiri? Työskentelen itse paikassa, jossa vastaanotan ja kuittaan paketteja ja postia. Kuriiri oli työkaverin (kesälomatuuraajan) etsinyt nimen perusteella facesta ja alkoi lähetellä viestejä. Tiedä vaikka olis sama, Pirkanmaan alueella tämäkin. 

Varmasti on joku, joka jollain tapaa työskentelee henkilön kanssa.

Onneksi itseäni ei voi löytää facesta nimellä, juuri tällaisten tapausten varalta. 

Mulla on facessa asetukset, niin että profkuva on lomakohteesta oleva kuva ja sitten mulle ei voi lähettää viestiä tuntematon eikä pyytää kaveriksi. Jos haluan jonkun frendiksi, niin laitan ite pyynnön. Just tollasten takia.

Vierailija
55/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen joku irstas setämies, "hopeakettu". On niin niljakasta tekstiä. Samanlaista, mitä täällä palstallakin välillä on.

Vierailija
56/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden puhkominen on selvä rikosasia.

Poliisi ei voi tehdä mitään selvässä rikosasiassa?

Selvä, ei sitten pidä ihmetellä jos ihmiset ottavat oikeuden omiin käsiinsä.

Jos poliisilla ei ole minkäänlaista aavistustakaan tekijästä, niin paha on mitään tehdä. Eikö tuo nyt ole aika itsestäänselvä asia? Heti, kun tekijästä saadaan tietoa, asiaa aletaan selvittää siltä pohjalta ja sille tehdään kaikki, mitä tehtävissä on. Tässä tapauksessahan kukaan ei tiedä, kuka tuo vainooja on.

Poliisilla on lukuisia kirjeita jotka ovat todennäköisesti puhkojalta. Sormenjälkiä? DNAta? Analyysiä kirjeistä ja mahdollisia epäiltyjä?

Poliisi on vain päättänyt olla tekemättä mitään.

Ei Suomessa tehdä mitään ennenkuin joku kuolee.

Vierailija
57/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palkkaisin ehdottomasti yksityisetsivän, kuluista viis. Ottaisin vaikka lainaa.

Vierailija
58/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjeiden kirjoittaja on joko "Annikan" lähipiiristä tai naapurista. Vahvasti epäilen naapuria... Joku naapurin setä on tekeytynyt olevinaan nuoreksi mieheksi. Tai sitten naapurin rouvalla on nuppi mennyt sekaisin ja tekaisee kirjeet....Mistä näistä tietää... 

Voihan se myöskin olla naapurin syvästi masentunut teini. 

Vierailija
59/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä että miten helvetissä poliisi ei ota tällaisia asioita vakavasti.

Kyllä ottaa, mutta kai sinä nyt itsekin - toivottavasti ainakin - käsität, että jos edes uhrilla ei ole mitään käsitystä, kuka tekijä on EIKÄ poliisilla ole resursseja pistää uhria 24/7 valvontaan, asialle ei hirveästi voi tehdä ennen kuin tekijä jotenkin paljastaa itsensä. Pitää vaan toivoa, että se paljastuminen ei ole mikään väkivallanteko. 

Vierailija
60/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsittääkseni ainaki Amerikoissa suhtaudutaan heti vakavammin, jos viesteily siirtyy netistä liveen, ja renkaatkin puhkottu. Nyt profilointia peliin, ja naapurit vahtiin (jos ei liene yksi heistä).

Ketju on lukittu.