Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sulla oli viimeksi "illanvietossa" päällä?

Vierailija
22.07.2018 |

Olitko terassilla, ravintolassa, baarissa? Saitko huomiota miehiltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisitaskuzortsit, wifebiitteri valkoinen, shandaalit sukilla, vyölaukku, zippo, sätkäkamat, leukaa myötäilevä millin paksunen parta korvasta korvaan. Vedin ykköslookin päälle ja lähdin terdelle katselee misuja. Ei natsannu ja en ymmärrä miksi.

Vierailija
2/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule muista! Siitä on ainakin 10 vuotta. Enpä juuri ole saanut huomiota koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reisitaskuzortsit, wifebiitteri valkoinen, shandaalit sukilla, vyölaukku, zippo, sätkäkamat, leukaa myötäilevä millin paksunen parta korvasta korvaan. Vedin ykköslookin päälle ja lähdin terdelle katselee misuja. Ei natsannu ja en ymmärrä miksi.

Tuossahan kysyttiin saitko huomiota miehiltä. Ilmeisesti sait.

Vierailija
4/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi olin illanvietossa Etelä-Euroopassa  terassilla ja oman miehen huomio riitti.

Vierailija
5/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hame ja valkoinen toppi, jaloissa beiget avokkaat. Hiukset auki laineilla. Kaulakoru, korvakorut. Olin deitin kanssa terassilla, joten muilta miehiltä en saanut huomiota. Deitti kyllä kehui kauniiksi =)

Vierailija
6/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapuku. RUK:n kurssijuhlassa olimme kutsuvieraina.

Vierailija
7/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut ja joku juhlavampi toppi. En saa huomiota miehiltä.

Vierailija
8/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkucaprit, ballerinat, parempi t-paita, ajaton bleiseri. En saanut huomiota, kiitos ylipainon. Tosin en hae huomiota 2-kymppisiltä, kun itse olen yli 40 v.

Jos haluat huomiota

- painoindeksi luokkaa hoikka

- vartaloa myötäilevä hame

- punainen huulipuna

- korkeakorkoiset sandaalit

- punaiset varpaankynnet

Vierailija
9/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko. Joku pätkä pappa ja avoimesti tuijjottamaan. Olimme perheen kanssa lähdössä kahvilasta.

Vierailija
10/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko...

Vierailija
11/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, toista vuotta aiemmin arvelisin. Selkeesti ei mikään ikimuistoinen ilta. Jos kaipaisin huomiota miehiltä, menisin Tinderiin tai Iskuriin, tulee halvemmaksi.

Vierailija
12/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alasti.

Vierailija
13/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kellohame, cropped t-paita, nudet matalat korkkarit. Hiukset laineilla, meikkiä kevyesti, raikas huulipuna. Olimme ystäväporukalla ulkona jossa oli noin 25 henkilöä, miehiä ja naisia ja myös oma mieheni. Uskoisin että jos olisin ollut yksin tai pienemmässä naisporukassa ulkona niin olisin saanut huomiota. Ihan siitä syystä että minulla oli itsellä tosi hyvä fiilis omasta ulkonäöstä PITKÄSTÄ aikaa ja se varmasti olisi näkynyt ulospäin.

Vierailija
14/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frakki. Ravintolan terassilla karonkan jatkoilla. Onneksi en saanut lämpöhalvausta.

Vierailija
15/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen huom. päivällä, Mamma Mia 2 -leffan jälkeen jäätelökioskin terassilla, päällä musta trikoomekko missä slaavilaisvaikutteisia punavalkoisia koristeita pääntiessä ja helmassa, hiukset sivunutturalla. En saanut huomiota miehiltä, olen jo vanha täti, ja sitä paitsi liikkeellä näytti olevan eniten nuoria lapsiperheitä.

Vierailija
16/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen polviin asti asti ylettyvä mekko. Hiukset auki. Sain paljon huomiota. Tavallista enemmän. Punainen väri luultavasti oli syypää.

Vierailija
17/21 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeisimmässä polvipituinen hulmuava musta mekko. Oltiin lähes täysin naisporukassa yhden kotona. Ei huomiota.

Vierailija
18/21 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanvihreä pellavainen pitsillä koristeltu kotelomekko ja hiukset auki kullanruskeana "pehkona" häiden jatkoilla  rantaravintolassa. Sain huomiota, ikähaarukka 30-59

n58v

Vierailija
19/21 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jumpsuit ja sandaalit. Ihan tarpeeksi huomattiin. Yökerho.

Vierailija
20/21 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

crop top, musta hame. Saan aina huomiota miehiltä :D Onneks seurustelen koska en jaksa noita miehiä tuolla yöelämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi