Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20 vuotta yhdessä ja mies kävi käsiksi

Vierailija
22.07.2018 |

Perjantaina oli 20 hääpäivä, mies läppäsi ja kävi käsiksi. Lapsia ei ole eikä tule ja mies kävi jo toistamiseen käsiksi, edellinen kerta oli 10 vuotta sitten. Olemme luodut toisillemme, mutta enimmäisellä kerralla annoin anteeksi ja mies vannoi ettei sama toistu. Olemme molemmat järkyttyneitä tapahtuneesta emmekä pysty puhumaan, mutta näen ettei tämä ole helppoa miehelle, joka selvästi katuu tekoaan. Tiedostan, etten en minäkään ole puhdas pulmunen, kun sohaisin muurahaispesää herkästä aiheesta, mutta toisinaan riitamme ajautuvat toistemme sättimiseksi ilman väkivaltaa. Kaksi ainoaa kertaa mies on käynyt käsiksi, mutta annanko anteeksi, otanko etäisyyttä vai mitä? Mies ei juo, mutta tiettyihin asioihin käy kuumana ja avioelämä muuten on ollut leppoisaa pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Odotanko hetkeen, jolloin mies pystyy puhumaan ja pyytämään anteeksi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis luottamus mieheen jo ekasta lyönnistä. Pelkäisin kokoajan että koska se lyö taas.

Mä lähtisin ekasta lyönnistä.

Vierailija
62/64 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykään yhdessä ammattiauttajan puheilla purkamassa tuntoja. Uskon, että pääsette jatkamaan mökkielämää kun olette käsitelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menis luottamus mieheen jo ekasta lyönnistä. Pelkäisin kokoajan että koska se lyö taas.

Mä lähtisin ekasta lyönnistä.

Kaikkien miesten lyönnit eivät ole pelottavia. Eksä kävi pari kertaa fyysisesti kiinni ja se oli pikemmin kuin koululaisten tappelu, kun oltiin jotakuinkin tasaväkiset. Hän lopetti sitten siihen, tajusi varmaan, että jos yrittää satuttaa, häntä itseään sattuu myös.

Vierailija
64/64 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että ap:n mies on ollut fyysisesti 10-vuotis- ja 20-vuotipäivien aikaan. Ja muuten kuulostaa henkisesti lievästi väkivaltaiselta, kun purkaa huonoa tuultaan puolisoon, eikä pyydä mitään anteeksi. Hän kokee selvästi olevansa oikrutettu siihen ja ettei hänen tarvitsekaan pyytää anteeksi. Itse en olisi antanut anteeksi ensimmäistä kädiksikäymistä, kun mies ei ole koskaan sitäkään pyytänyt anteeksi. Kokemuksesta sanon. Oma mieheni kävi kerran käsiksi ihan tyhjästä yllättäen, ei ollut edes mitään riitaa tms. Heitin hänet lopulta ulos kotoa ja olin vakavasti miettimässä eroa, minkä seurauksena mies tuntui tajuavan tehneensä väärin ja pyysi anteeksi. Nyt on kulunut pari vuotta siitä, eikä ole toistunut. Hän kyllä välillä on ollut vähekdyvä tms, mutta puutun sellaiseen kehotykseen nykyään heti ja se huono kehityspolku katkeaa silloin.