Oletteko taas vauva palstalla koko päivän?
Minä olen ainakin. Ulkona liikaa pakkasta joten en mene ulos ollenkaan viikonloppuna.
Kommentit (30)
Taidan päivystää. Ehkä käyn välillä jääkaapilla hakemassa olutta ja samalla reissulla voisi kuseksia. Ei jääkaappiin vaan pyttyyn.
Kyllä aion runkkailla vauva palstalla.
En. Yritän tehdä jotain hyödyllistä. Tulin nyt vain katsomaan yhtä eilistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Taidan päivystää. Ehkä käyn välillä jääkaapilla hakemassa olutta ja samalla reissulla voisi kuseksia. Ei jääkaappiin vaan pyttyyn.
V*tun h*mo!
Vielä joutuu pari viikkoa palstailemaan. Taikka siihen asti että voi mennä ulos. Pakkasella en voi mennä ulos. En ole inseli mutta hieman hikikomeroa ja kaksialaista löytyy.
En vaan muutaman tunnin. Välillä pitää seurata paria jääkiekko-ottelua, syödä, ottaa nokoset ja selata muitakin nettisivustoja. Pakkanen ei haittaisi, mutta ulkoiltua tulee vain silloin, kun käyn kaupassa kaksi tai kolme kertaa viikossa. Ihan sama kesälläkin. Aina viihtynyt parhaiten sisätiloissa.
Olen ja jankutan persuista.mulla ei ole rahaa tehdä muuta.
Melko varmasti koko päivä palstalla. Illalla katson telkkaria jos sieltä tulee jotain mitä jaksaa katsoa. En ole vielä katsonut ohjelma tarjontaa. Ei ole elämää niin tätä se on kaikki päivät.
Miten niin taas? En ole. On muuta tekemistä.
Olen, niin kuin muinakin päivinä.
T. Vihapunikki
Mulla on tietokoneessa televisio-USB-tikku, jonka avulla näen televisio-ohjelmat. Seuraan olympialaisia ja touhuilen samalla mukavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
En. Yritän tehdä jotain hyödyllistä. Tulin nyt vain katsomaan yhtä eilistä keskustelua.
Ei ole uskottavaa. Olet täällä koko päivä kuten me muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion runkkailla vauva palstalla.
Ihmiset kiihottuvat niin erilaisista asioista. Mutta ei siinä mitään.
Taas? En mä jaksa täällä riippua koko päivää milloinkaan. Äsken katsoin elokuvan ilman kännyä ja nyt vain hetken roikun täällä, kun katson toista leffaa. Ruokaa valmistumassa enkä ruokaillessanikaan palstaile. Enkä vessassakaan palstaile. Illalla elokuvateatterissakaan ei saa palstailla.
Kyl. Kun 23 jälkeen ei oikein onnaa.
Mä palstailen ja katson samalla telkkaria. Mulla ei sinkkuna ja eläimettömänä ole mitään velvoitteita, joten olen vapaa löhöilemään koko päivän. Pyykit pesin jo eilen ja imuroin isoimmat, muita hommia en aio tehdä.
Ei nyt ihan koko aikaa, otin päikkärit välillä. Nyt taas jaksaa yöhöttää ja jankata.
Pitää se jonkun välillä käydä persuja potkimassa. Ne inceli apinat menee ihan mahottomaks jos niitä ei käy ojentamassa.
Ei ole aikaa.