Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin sanat aldrig ja alltid. Merkitys tismalleen päinvastainen.
Meidän ruotsinopella oli tähän hyvä muistisääntö: alltid:ssa *aina* kaksi ällää, aldrig:ssa *ei ikinä*
Alltid = all+tid = kaikki+aika = aina
Jos mun pitää sanoa että olen friikki joissain tavoissa, niin sanon lähestulkoon aina että minulla on fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa ja Taiwan.
Miksiköhän taas alapeukku? Nämä ovat täysin eri asiat. Yhtä hyvin voisi sanoa että Itävalta ja Sveitsi tai Paraguay ja Uruguay ovat sama asia.
Hauskin ketju, mitä olen lukenut vähään aikaan
Mervi, Merja, Mirva ja Mirja. Aina tekee tuskaa kun koitan miettiä, että kuka noista neljästä se nyt olikaan, nämä kaikki neljä on siis opettajieni nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Al Pacino ja Al Capone. Ovat mun päässä sama henkilö.
Al Pacino ja Robert de Niro
En koskaan tiedä kumpi on kumpi
Olin ensimmäisessä kesätyöpaikassani teininä parhaan ystäväni kanssa tehtaanmyymälässä, missä myytiin naisten vaatteita.
Myynnissä oli ihania pitkiä neuletakkeja merseroidusta puuvillasata. Sana oli meille uusi ja innoissamme sitten esittelimmekin asiakkaille masturboidusta puuvillasta tehtyjä neuleita :D
Jostain syystä sanon näytönohjainta aina näytönsäästäjäksi :D en tiedä mistä johtuu.
Audi ja lada, jostain syystä aina eka ajatus on että audi on se venäläinen halppis auto..
Sahalahti ja Hankasalmi. Eivät ole lähelläkään toisiaan, edes maantieteellisesti.
Minulla on synestesia. Näen sanoja, ääniä ja kirjaimia sekä numeroita väreinä. Itselläni menee useat paikkakunnat sekaisin, sillä ne ovat samanvärisiä. En millään meinaa muistaa, asuuko yksi tuttuni Jyväskylässä vai Hyvinkäällä, sillä molemmat ovat ruskeanoransseja.
Jotkut väritkin menevät sanoina sekaisin, sillä ne ovat samanvärisiä :) Värit eivät kaikki ole samanvärisiä minulle kuin sana itse. Esimerkiksi sana "vihreä" ei ole minulle vihreä. Jos sanon nopeasti jollekin, että "auto oli vihreä" saatan sanoa "auto oli sininen eikun vihreä".
Varis ja harakka