Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?

Vierailija
22.07.2018 |

Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.

Kommentit (1900)

Vierailija
801/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina Hanko ja Naantali sekaisin. En ole käynyt kuin Hangossa pari kertaa. Pitäisi varmaan käydä Naantalissakin, jotta se jotenkin kiinnittyisi päähäni.

Vierailija
802/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet Tuuli ja Pilvi. En todellakaan tiedä miksi. Olen tuntenut molemman nimiset ihmiset, mutta he eivät taas tunteneet toisiaan. Olin heidän kanssaan myös tekemisissä täysin eri aikoina ja eri paikoissa. Silti kutsuin kumpaakin vuorotellen kummallakin nimellä, onneksi en montaa kertaa kasvokkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto ja Alvar Aalto.

En ikinä muista, kumpi oli kansainvälisesti menestynyt arkkitehti ja kumpi kansainvälisesti menestynyt laulaja/lauluntekijä. 

Vierailija
804/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinankaupunki ja Uusikaupunki. Sekaisin menee niin nimet kuin sijainnit.

Vierailija
805/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TVH ja THL. Viimeksi eilen puhuin TVH:n määrittelemistä korona-riskiryhmistä.

Vierailija
806/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syreeni ja sireeni

Syreeni ja sireeni ovat molemmat nimiä samalle kukalle, eli siinä mielessä saakin sekoittua, sireeni tarkoittaa myös hälytysäänilaitetta.

Toisaalta ehkä hyvä pitää erillään.

Vierailija
807/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäydin ja luuydin

Vierailija
808/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäisessä kesätyöpaikassani teininä parhaan ystäväni kanssa tehtaanmyymälässä, missä myytiin naisten vaatteita.

Myynnissä oli ihania pitkiä neuletakkeja merseroidusta puuvillasata. Sana oli meille uusi ja innoissamme sitten esittelimmekin asiakkaille masturboidusta puuvillasta tehtyjä neuleita :D

Tää nyt oli yhtä feikki kuin Ali Jahangirin "hauska" sketsi kuinka isänsä sekoittaa sanat reppureissaaja ja peppur**iskaaja.

Olen viestin kirjoittaja ja olet nyt väärässä! Näin todellakin tapahtui ja olimme todella noloja kun saimme asiasta myymälänhoitajalta moitteet. Myöhemmin kyllä naurettu tuolle monet kerrat.

Vierailija
809/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

off ja on

Mulle noi sanat on hyvin selvät. Mutta kun joskus on vaan symbolit O ja I, merkitsemässä on ja off, ne menee sekaisin.

Vierailija
810/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhe- ja jauhenliha

Vierailija
811/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee aina Hanko ja Naantali sekaisin. En ole käynyt kuin Hangossa pari kertaa. Pitäisi varmaan käydä Naantalissakin, jotta se jotenkin kiinnittyisi päähäni.

Mulla tämä sama aina välillä.

Lisäksi Hyvinkää ja Jyväskylä. Etenkin lapsena sekoitin ne aina, YY-kirjainta paljon molemmissa.

Naantali ja Hanko menevät sekaisin siksi, että niin samankaltaiset "kesäkaupungit" meren rannalla. Samalla suunnallakin Hgistä katsoen.

Vierailija
812/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstantinopoli ja Istanbul.

Tentissä kirjoitin Konstantinopolista vaikka kyse oli jo Istanbulin ajasta....nolo

Vierailija
813/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tämä sama aina välillä.

Lisäksi Hyvinkää ja Jyväskylä. Etenkin lapsena sekoitin ne aina, YY-kirjainta paljon molemmissa.

Naantali ja Hanko menevät sekaisin siksi, että niin samankaltaiset "kesäkaupungit" meren rannalla. Samalla suunnallakin Hgistä katsoen.

Alko niin naurattaa tämä, oliko sitten tosissaan kirjotettu tai ei. Hyvinkäässä on yksi y? Ja Naantali ei ole kai merta nähnytkään? Suuntakaan ole "ihan" sama mistä tahansa katsottuna 😂😂🤪

Vierailija
814/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haipakkaa ja verkkasesti.

Vierailija
815/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ja vasen, aina sekoittuvat. O ja U kun kirjoitan nopeasti tekstiä koneella.

Vierailija
816/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varis ja harakka

Tää nyt on maailman paskin muistisääntö mut kerrotaan: vaihtaa etukirjaimet toisinpäin niin siitä saa sen värin:

Haris=harmaa (varis)

Varakka=valkonen(harakka)

Ja ennen ku kukaan kerkee viisastella niin joo, pääväri on musta kummassakin.

817/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämän käsitän hyvin. Johtuisiko siitä Naantalin aurinko ja hymyilee, kuin Hangon keksi. Se keksi ja aurinko ovat ihan samannäköiset 🌞😀

Vierailija
818/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea ja vasen.

Oikea ja vasen minullakin. Tai oikeastaan ei mene edes sekaisin, vaan joudun todella miettimään kumpi on oikea ja kumpi vasen. Yleensä menee väärin.

Autokoulussa en vielä tajunnut tätä vikaa päässäni, ihmettelin vain kun autokoulun opettaja huokaili ja joutui painelemaan jarrua kun ryhmityin väärälle kaistalle.

Inssi menikin sitten kerralla läpi, kun inssi käytti sanoja "Käänny sinne itseesi päin...seuraavasta risteyksestä minuun päin...jne".

Tolstoi ja Dostojevski.

Jimmy Page ja Ritchie Blackmore.

Vierailija
819/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani ja romaani.

Vierailija
820/1900 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trhtrth kirjoitti:

Saara Aalto ja Alvar Aalto.

En ikinä muista, kumpi oli kansainvälisesti menestynyt arkkitehti ja kumpi kansainvälisesti menestynyt laulaja/lauluntekijä. 

Tämä oli vitsi. Olihan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi