Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
Tuuletin ja ilmastointilaite
Koneellinen ilmanvaihto ja ilmastointi. Meillä on kotona eka, mutta ei jälkimmäistä. Olen jo oppinut muistamaan, mutta vierailla saa usein selittää.
Vuosaari ja Lauttasaari. Tää oli hyvä, vieläkin nairattaa!!!. Ei vo sotkea noita. Ajaa kyllä ihan väärään suuntaan autolla tai Metrolla. Mutta Hietaniemi ja Hietalahti menee minultakin sekaisin, vaikka olen ikäni asunut Hesperiankahulla joka loppuu Hietsuun.= uimaranta. En yhtään välitä vaikka sanon aina väärin.
Bordelli ja borellioosi. Ei hyvä terveysneuvonnassa, olen huomannut.
Seinäjoki ja Jyväskylä.
En tajua miksi, hävettää. Yksi työkaveri asuu nykyisin Seinäjoella niin se on vähän helpottanut tilannetta.
Humerus ja femur. Muista että femur on reisiluu, mutta humerus tulee myös reisiluu ensin mieleen. Humerus on olkaluu.
Sukupuolenvaihdos ja sukupolvenvaihdos. Työskentelen maatalousalalla ja olen paljon tekemisissä sukuPOLVENvaihdosasioiden kanssa.
Elinkeinoasiamies, elinkeinoministeri jne muuttuu helposti muotoon keinoelin...
Kehä kolmonen itään ja länteen. En ikinä muista kumpaan suuntaan mennä, tuurilla oikein.
Vantaa ja Vaasa
Ukraina ja Unkari
Karanteeni ja karamelli hih hih
Riihimäki ja Pieksämäki. Pitää aina miettiä kumpi oli missäkin päin Suomea.
Mononukleoosi ja mykoplasma. Aina joutuu googlaamaan että muistaa mykoplasman, kun yritän puhua siitä.
Omamies ja naapurin mies.