Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut melkein raiskattiin viikonloppuna ja miestä ei kiinnosta

Vierailija
22.07.2018 |

Viikonloppuna ystäväni luona oli mies, joka kielloista huolimatta repi mua päällensä sänkyyn ja tunki kieltä kurkkuun, mulla on kädessä mustelma siitä kiinni pitelystä. Tää mies avas jo mun housut ja oli alasti siinä, sit pääsin karkuun. Mulla on pieni lapsi ja mies kotona. Asia ahdistaa ihan helvetisti ja miestä ei kiinnosta paskanvertaa. Halusin eilen jutella asiasta kaverini kanssa, ja mies laittoi kokoajan viestiä että kauanko mulla menee ja ettei mene vauvan luo enää kertaakaan jos herää niin parempi tulla äkkiä, ei oo ees kysellyt että miten jaksan tai puhunut mulle muutenkaan mitään asiasta. Hokee vaan miten on mun vuoro herätä nyt ym. Nyt en oo nukkunut ollenkaan kahteen yöhön kun oon miettinyt asiaa ja miten pääsen tästä ahdistuksesta eroon. En tee mitään rikosilmoitusta, mies tunsi mun miehen ennestään ja pyysi anteeksi, en jaksa tehdä asialle mitään, mutta olo on kuvottava. Mitä toi mun mies ajattelee? Eikö se välitä/rakasta mua yhtään?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ketjuhan on täynnä ihan sairaita kommentteja! Uskomatonta!

Ap, keskustele ammattilaisen kanssa tapahtuneesta. Harkitse rikosilmoituksen tekoa. Ja muista, että nämä tuomitsijat tällä palstalla on aivan sekopäistä sakkia.

Vierailija
42/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla järki käteen kirjoitti:

Mitä sinä oikein oletat miehesi tekevän? Menevän raiskausta yrittäneen miehen luo ja vetävän turpiin, vai? 

Sinä siis edelleen tapauksen jälkeen olet luusunnut jonkun kaverisi luona, koska mies on joutunut kyselemään perääsi, että tulisit hoitamaan kotiin oman osuutesi kotitöistä ja vauvanhoidosta. 

Vai menitkö odottelemaan sinne uusintaottelua? 

Ymmärrän hyvin miestäsi. Mitä ihmisen hyväksi pitäisi tehdä, jos tätä ei kiinnosta tehdä rikosilmoitusta raiskausyrityksestä, jos tämä hyvin jaksaa juosta vielä tapauksen jälkeen kaverin luona kitisemässä ym? Ehkä sinä nyt vaan muuten olet huomiota ja sääliä vailla ja haluat olla valokeilassa liioittelemalla tapausta. Kuten joku kirjoittikin, miksi et poistunut huoneesta heti, kun ukko sinne munasillaan tuli? Itselleni ei ainakaan olisi tullut mieleenkään jäädä tuollaiseen paikkaan hetkeksikään. Vai halusitko vain katsella?

Jospa tuo mies ajatteli, että koska et häntä säikähtänyt, olet itsekin halukas sänkypuuhiin. 

Uskomatonta. Voiko tavallasi ajattelevaa ihmistä olla? Vielä nykypäivänä. Huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä uhrin syyllistämisiä näissä vastauksissa. Vaikka olisi provo, niin ihan uskomatonta että ei uskota uhrin kertomusta, syyllistetään uhri siitä että ei huomannut tarpeeksi ajoissa että mies on alasti, ei pystynyt puolustautumaan tarpeeksi hyvin, ei ymmärtänyt paeta tarpeeksi nopeasti, tai ei olisi pitänyt olla ollenkaan koko huoneessa, talossa tai paikassa... vaikka olisi kuinka provo, niin hävetkää vastauksianne.  Että kehtaatte syyllistää uhria. Tämän takia #metoo on tarpeellinen, tämän takia se ei ole mennyt läheskään tarpeeksi pitkälle.  Ap, tee rikosilmoitusta ja käy tukinainen.fi-sivulla.

Vierailija
44/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Herne on vedetty nenään. Mikä ihmeen surullisen ja tyhjän elämän tapahtumasarja on saanu teidät kommentoijat muuttumaan noin järkyttäviksi ihmisiksi.

Ap "Minut melkein raiskattiin"

Kommentoijat (tätä luokkaa):

"Huono perheenäiti ku otat omaa aikaa"

"Ite olit munaa hakemassa"

"Pettämässä olit ja kaduttaa"

Kuvottavia juttuja ja syytöksiä. Kuvitelkaa joutuvanne raiskaustilanteeseen ja saavanne tämmöstä palautetta. Jopa tältä palstalta aika pelottavan kurjaa luotettavaa. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja heräätte tähän päivään.

Ap. puhu miehelle vielä uudestaan ja kerro ahdistuksestasi..jos vaikuttaa aidosti siltä ettei hän välitä kannattaa miettiä onko oikea mies sulle.

Ei vitsi että te olette sairaita!

Kerrataan vielä. Ap pyörii hämärissä porukoissa joissa on mies/miehiä jotka haluu panna Ap:tä ihan riippumatta että Ap on varattu ja pienen lapsen äiti. Siitäkin huolimatta Ap haluaa tunkea tällaiseen porukkaan. Mistä se kertoo? No siitä että Ap on siellä juuri sen munan perässä tai ei ainakaan pistä kovin pahakseen jos joku häntä vähän "sutasee". Ja tähän sopii oikein hyvin se että ei ilmoiteta asiasta poliisille.

Ja tässä ei ole kyse siitä etteikö äiti-ihmisellä saa olla omaa aikaa. Kyllä saa olla, mutta pitää olla sen verran järkeä että ei pyöri tuollaisissa porukoissa tyrkyllä. Ai niin mutta "vapaus", pitää saada hengailla sellaisten miesten seurassa jotka saattaa vähän haluta Ap:lta pildeä. Hoh hoi...

Minä olen hyvännäköinen ja moni miespuolinen haluaisi panna minua. Eli jään neljän seinän sisään tai sitten oma syy jos menen ulos ja joku minulle jotai tekee?

Luepa viestisi uudelleen ja mieti tarkkaan, että tuollaisen maailmanko naisille haluat.

Vaikka kuinka nainen olisi himoittava, niin häneen ei kosketa väkisin.

Juuri niin väkisin ei saa koskea. Mutta kun on niitä miehiä jotka ovat suoraan munapystyssä ja koskevat väkisin jos ei muuten saa. Niin miksi näiden seuraan on pakko tunkea? Ja turha sanoa, että ei voi tietää etukäteen. Kyllä voi, tavallisella ihmistuntemuksella jos pystyy aika paljon karsia tällaista porukkaa pois. Ja ei ole mitenkään pakko mennä kahdestastaan näiden kanssa samaan huoneeseen.

Raiskausyrityksen uhria syyllistävä asiaton kommentti.

Vierailija
45/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömiä uhrin syyllistämisiä näissä vastauksissa. Vaikka olisi provo, niin ihan uskomatonta että ei uskota uhrin kertomusta, syyllistetään uhri siitä että ei huomannut tarpeeksi ajoissa että mies on alasti, ei pystynyt puolustautumaan tarpeeksi hyvin, ei ymmärtänyt paeta tarpeeksi nopeasti, tai ei olisi pitänyt olla ollenkaan koko huoneessa, talossa tai paikassa... vaikka olisi kuinka provo, niin hävetkää vastauksianne.  Että kehtaatte syyllistää uhria. Tämän takia #metoo on tarpeellinen, tämän takia se ei ole mennyt läheskään tarpeeksi pitkälle.  Ap, tee rikosilmoitusta ja käy tukinainen.fi-sivulla.

Joo. Tätä ketjua lukiessa alkaa todella usko ihmisiin mennä. Varmaan nämäkin tuomitsijat päälle päin vaikuttavat normaaleilta ihmisiltä, ja netissä (tai kun läheiselle tapahtuu jotain pahaa) heidän todellinen sairas ajattelunsa paljastuu. Hyi olkoon mitä ihmisiä.

Ketju on lukittu.