Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut melkein raiskattiin viikonloppuna ja miestä ei kiinnosta

Vierailija
22.07.2018 |

Viikonloppuna ystäväni luona oli mies, joka kielloista huolimatta repi mua päällensä sänkyyn ja tunki kieltä kurkkuun, mulla on kädessä mustelma siitä kiinni pitelystä. Tää mies avas jo mun housut ja oli alasti siinä, sit pääsin karkuun. Mulla on pieni lapsi ja mies kotona. Asia ahdistaa ihan helvetisti ja miestä ei kiinnosta paskanvertaa. Halusin eilen jutella asiasta kaverini kanssa, ja mies laittoi kokoajan viestiä että kauanko mulla menee ja ettei mene vauvan luo enää kertaakaan jos herää niin parempi tulla äkkiä, ei oo ees kysellyt että miten jaksan tai puhunut mulle muutenkaan mitään asiasta. Hokee vaan miten on mun vuoro herätä nyt ym. Nyt en oo nukkunut ollenkaan kahteen yöhön kun oon miettinyt asiaa ja miten pääsen tästä ahdistuksesta eroon. En tee mitään rikosilmoitusta, mies tunsi mun miehen ennestään ja pyysi anteeksi, en jaksa tehdä asialle mitään, mutta olo on kuvottava. Mitä toi mun mies ajattelee? Eikö se välitä/rakasta mua yhtään?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herne on vedetty nenään. Mikä ihmeen surullisen ja tyhjän elämän tapahtumasarja on saanu teidät kommentoijat muuttumaan noin järkyttäviksi ihmisiksi.

Ap "Minut melkein raiskattiin"

Kommentoijat (tätä luokkaa):

"Huono perheenäiti ku otat omaa aikaa"

"Ite olit munaa hakemassa"

"Pettämässä olit ja kaduttaa"

Kuvottavia juttuja ja syytöksiä. Kuvitelkaa joutuvanne raiskaustilanteeseen ja saavanne tämmöstä palautetta. Jopa tältä palstalta aika pelottavan kurjaa luotettavaa. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja heräätte tähän päivään.

Ap. puhu miehelle vielä uudestaan ja kerro ahdistuksestasi..jos vaikuttaa aidosti siltä ettei hän välitä kannattaa miettiä onko oikea mies sulle.

Vierailija
22/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hain entisen vosun Kontulasta kavereiden luota, joista joku vissiin oli muutama viikko sitten vähän raiskassut tai ainakin yrittänyt. Ja oli se vissiin käynyt lähellä taaskin.

Porukka oli alkoholisoitunutta 30-60 v sakkia, jolle sattuu ja tapahtuu vähintään muutaman kerran viikossa vastaavaa.

En nyt tiedä mikä homman juju on aloittajalla, mutta entisen vosun kanssa ei tanssittu häitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten vastenmielisiä kommentteja. Oksettavaa. Tsemppiä ap. Täällä vaan joku yksi trollaa pahaa oloansa pois noilla syyllistävillä kommenteilla.

Sulla on oikeus nähdä kavereita. Mitä jos ap on kysynyt alastomalta mieheltä miksi on alasti ja kehottanut pukemaan päälle, kun toinen on sitten yhtäkkiä käynyt päälle. Ei kaikki oo sellasia hysteerikkoja jotka ajattelee että alastomuus = seksiä ja heti pitäisi juosta karkuun. Sitä paitsi mies oli tuttu, ei sellaiselta odota päällekäymistä.

Et ole mikään kauppatavara että tuollainen asia hoidetaan sillä, että sinun mieheltäsi pyydetään anteeksi. Kannattaa miettiä suhteen jatkoa, löytyy kyllä sellaisiakin miehiä jotka arvostaa sua ja sun tunteita.

Vierailija
24/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kirjoitti:

Herne on vedetty nenään. Mikä ihmeen surullisen ja tyhjän elämän tapahtumasarja on saanu teidät kommentoijat muuttumaan noin järkyttäviksi ihmisiksi.

Kuvottavia juttuja ja syytöksiä. Kuvitelkaa joutuvanne raiskaustilanteeseen ja saavanne tämmöstä palautetta. Jopa tältä palstalta aika pelottavan kurjaa luotettavaa. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja heräätte tähän päivään.

Ap. puhu miehelle vielä uudestaan ja kerro ahdistuksestasi..jos vaikuttaa aidosti siltä ettei hän välitä kannattaa miettiä onko oikea mies sulle.

Käytkö usein täällä?

Vierailija
25/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen "perheenäiti".

Tule pois sieltä 50-luvulta. Äidiksi tultua ei todellakaan oleteta jäävän neljän seinän sisään, vaan äidillä on vapaa-aikaan aivan yhtä iso oikeus kuin isälläkin.

Ja se, että äiti on viihteellä, ei anna kenellekään oikeutta kajota tähän miten huvittaa.

Vierailija
26/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 jatkaa. Ja te mammat aina täällä korostatte että kyllä äidilläkin on oikeus pitää lapsivapaata ja nähdä kavereita. Nyt sitten kauhea joukkolynkkaus kun joku niin tekee.

Kyllä se isäkin voi vauvasta pitää yhden yön huolta. (noin periaatteessa, tästä yksilöstä en tiedä).

Jos just sun sosiaalinen elämä katoaa lapsen myötä (tai koostuu kokonaan julki-imettämisen puolustamisesta tms. Vauva-asioista) niin älkää purkako yksinäisyyttänne ja pahaa oloanne sellaisiin jolla ne kaverit on säilyny ja on muutakin elämää.

Sitä paitsi näillä helteillä silläkin miehellä on ollu varmaa shortsit ja tpaita. Ne saa pois kymmenessä sekunnissa. Että ihan helvetin reilua syyttää aptä siitäkin. Nyt ap teet teidän kaveriporukalle selväksi mitä siellä tapahtui, että osaavat muutkin varoa. Sä et ansaitse tollasta kohtelua yhtään keneltäkään.

Vierailija
27/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kuuluu tukea toista , ei olla välinpitämätön!!!-

Ap. Varaa aika hyvälle pariPsykoterapeutille!-jos ei oo rahaa niin perheasianneuvottelu keskukseen.

Nyt nimittäin isompi kriisi aiheutuu siitä että sun mies on tunteeton paska!

* pariterapia voi auttaa jos kyse on vaan ajattelemattomuudesta. Sillä ei oovälii mitä akka sanoo, mutta sit miehet ottaa tosissaan jos pariterapeutti, etenkin miespuolinen sellainen sanoo

Vierailija
28/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Ei vitsi että te olette sairaita!

Kerrataan vielä. Ap pyörii hämärissä porukoissa joissa on mies/miehiä jotka haluu panna Ap:tä ihan riippumatta että Ap on varattu ja pienen lapsen äiti. Siitäkin huolimatta Ap haluaa tunkea tällaiseen porukkaan. Mistä se kertoo? No siitä että Ap on siellä juuri sen munan perässä tai ei ainakaan pistä kovin pahakseen jos joku häntä vähän "sutasee". Ja tähän sopii oikein hyvin se että ei ilmoiteta asiasta poliisille.

Ja tässä ei ole kyse siitä etteikö äiti-ihmisellä saa olla omaa aikaa. Kyllä saa olla, mutta pitää olla sen verran järkeä että ei pyöri tuollaisissa porukoissa tyrkyllä. Ai niin mutta "vapaus", pitää saada hengailla sellaisten miesten seurassa jotka saattaa vähän haluta Ap:lta pildeä. Hoh hoi...

Minä olen hyvännäköinen ja moni miespuolinen haluaisi panna minua. Eli jään neljän seinän sisään tai sitten oma syy jos menen ulos ja joku minulle jotai tekee?

Luepa viestisi uudelleen ja mieti tarkkaan, että tuollaisen maailmanko naisille haluat.

Vaikka kuinka nainen olisi himoittava, niin häneen ei kosketa väkisin.

Vierailija
29/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Kerrataan vielä. Ap pyörii hämärissä porukoissa joissa on mies/miehiä jotka haluu panna Ap:tä ihan riippumatta että Ap on varattu ja pienen lapsen äiti. Siitäkin huolimatta Ap haluaa tunkea tällaiseen porukkaan. Mistä se kertoo? No siitä että Ap on siellä juuri sen munan perässä tai ei ainakaan pistä kovin pahakseen jos joku häntä vähän "sutasee". Ja tähän sopii oikein hyvin se että ei ilmoiteta asiasta poliisille.

Ja tässä ei ole kyse siitä etteikö äiti-ihmisellä saa olla omaa aikaa. Kyllä saa olla, mutta pitää olla sen verran järkeä että ei pyöri tuollaisissa porukoissa tyrkyllä. Ai niin mutta "vapaus", pitää saada hengailla sellaisten miesten seurassa jotka saattaa vähän haluta Ap:lta pildeä. Hoh hoi...

Minä olen hyvännäköinen ja moni miespuolinen haluaisi panna minua. Eli jään neljän seinän sisään tai sitten oma syy jos menen ulos ja joku minulle jotai tekee?

Luepa viestisi uudelleen ja mieti tarkkaan, että tuollaisen maailmanko naisille haluat.

Juuri niin väkisin ei saa koskea. Mutta kun on niitä miehiä jotka ovat suoraan munapystyssä ja koskevat väkisin jos ei muuten saa. Niin miksi näiden seuraan on pakko tunkea? Ja turha sanoa, että ei voi tietää etukäteen. Kyllä voi, tavallisella ihmistuntemuksella jos pystyy aika paljon karsia tällaista porukkaa pois. Ja ei ole mitenkään pakko mennä kahdestastaan näiden kanssa samaan huoneeseen.

Huomaatko, että edelleen vierität syytä tekijältä uhrille.

"Sun nyt vaan olis pitänyt tietää".

Vierailija
30/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Juuri niin väkisin ei saa koskea. Mutta kun on niitä miehiä jotka ovat suoraan munapystyssä ja koskevat väkisin jos ei muuten saa. Niin miksi näiden seuraan on pakko tunkea? Ja turha sanoa, että ei voi tietää etukäteen. Kyllä voi, tavallisella ihmistuntemuksella jos pystyy aika paljon karsia tällaista porukkaa pois. Ja ei ole mitenkään pakko mennä kahdestastaan näiden kanssa samaan huoneeseen.

Syy epämääräisissä piireissä liikkumisessa on ihan ihmisen oma, hänen valinta.

Syy raiskaukseen on raiskaajan. Eli tässäkin oli kaksi syyllistä.

Aika naiivi saa olla, jos luulee voivansa nähdä ihmisistä näiden pahuuden/hyvyyden yhdellä vilkaisulla.

Usko tai älä, niin maailmassa on myös ihmisiä, jotka voivat vaikuttaa oikein kilteiltä, mukavilta ja luotettavilta, mutta tilaisuuden tullen ovatkin ihan muuta. Miten luulet esim. väkivaltaisten parisuhteiden syntyvän, jos näistäkin näkisi jo kauas näiden todellinen luonne?

Vierailija
31/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Aika naiivi saa olla, jos luulee voivansa nähdä ihmisistä näiden pahuuden/hyvyyden yhdellä vilkaisulla.

Usko tai älä, niin maailmassa on myös ihmisiä, jotka voivat vaikuttaa oikein kilteiltä, mukavilta ja luotettavilta, mutta tilaisuuden tullen ovatkin ihan muuta. Miten luulet esim. väkivaltaisten parisuhteiden syntyvän, jos näistäkin näkisi jo kauas näiden todellinen luonne?

Siten juuri kun suljetaan silmät siltä väkivaltaisen kumppanin todelliselta luonteelta. Ei seurustella riittävän pitkään omissa asunnoissa vaan muutetaan nopeasti yhteen ja ollaan pukkaamassa lapsia liian pian. Ollaan niin rakastuneita siihen toiseen, että ei tajuta niitä pieniä merkkejä joista tuon voisi huomata vaikka kyseinen kaveri kuinka yrittäisi peitellä luonnettaan.

Vierailija
32/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan tosi todi nuori.

Vierailija
33/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla järki käteen kirjoitti:

Mitä sinä oikein oletat miehesi tekevän? Menevän raiskausta yrittäneen miehen luo ja vetävän turpiin, vai? 

Sinä siis edelleen tapauksen jälkeen olet luusunnut jonkun kaverisi luona, koska mies on joutunut kyselemään perääsi, että tulisit hoitamaan kotiin oman osuutesi kotitöistä ja vauvanhoidosta. 

Vai menitkö odottelemaan sinne uusintaottelua? 

Ymmärrän hyvin miestäsi. Mitä ihmisen hyväksi pitäisi tehdä, jos tätä ei kiinnosta tehdä rikosilmoitusta raiskausyrityksestä, jos tämä hyvin jaksaa juosta vielä tapauksen jälkeen kaverin luona kitisemässä ym? Ehkä sinä nyt vaan muuten olet huomiota ja sääliä vailla ja haluat olla valokeilassa liioittelemalla tapausta. Kuten joku kirjoittikin, miksi et poistunut huoneesta heti, kun ukko sinne munasillaan tuli? Itselleni ei ainakaan olisi tullut mieleenkään jäädä tuollaiseen paikkaan hetkeksikään. Vai halusitko vain katsella?

Jospa tuo mies ajatteli, että koska et häntä säikähtänyt, olet itsekin halukas sänkypuuhiin. 

Siis hetkinen: eli jos nainen ei juokse häveliäästi karkuun nähtyään alastoman miehen, niin tämä on sinusta täysi lupa antaa tehdä itselleen mitä huvittaa?

Ei oikeasti uskoisi, että eletään vuotta 2018. Porukka keksii mitä jännimpiä syitä saattaakseen raiskausyrityksen naisen syyksi.

Jos joku mies näyttelisi minulle vehkeitään jossain asunnossa ja kävisi käsiksi, niin en minä sinne jäisi sekunttia pitempään. Ei siinä jäädä juttelemaan henkeviä. Minä soittaisin miehelleni ja sitten poliisille. Tosin minä en joudu tuollaisiin tilanteisiin, koska menen kotiin aina. Vaikka viihteellä käynkin, niin ei ole tarve mennä kiertoteitä kotiin, vaikka olisi miten omaa aikaa.

Ihmiset reagoivat tilanteisiin eri tavalla. Sinä ryntäisit ulos, minä todnäk pitäisin puhelimen valmiina ja pakoreitin katsottuna samalla kun yrittäisin rauhallisella käytöksellä hivuttaitua ovea kohti. Joku muu taas voi lamaantua tuossa tilanteessa.

Vierailija
34/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kirjoitti:

Siten juuri kun suljetaan silmät siltä väkivaltaisen kumppanin todelliselta luonteelta. Ei seurustella riittävän pitkään omissa asunnoissa vaan muutetaan nopeasti yhteen ja ollaan pukkaamassa lapsia liian pian. Ollaan niin rakastuneita siihen toiseen, että ei tajuta niitä pieniä merkkejä joista tuon voisi huomata vaikka kyseinen kaveri kuinka yrittäisi peitellä luonnettaan.

Voi kuule, on tapauksia jossa se luonne paljastettu vasta vuosien jälkeen, kun on kuviteltu saaneensa puoliso "ansaan" yhteisillä lapsilla ja asuntolainalla.

Vierailija
35/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mieshän on juuri sellainen ja suhtautuu asiaan juuri niin kuin tällä palstalla aina toivotaan ja ohjeistetaan.

Saathan sä mennä omia menojasi, niin kuin modernin nykynaisen kuuluu. Eikä oo mitään väliä vaikka vähän biletät sekaporukassa, saathan sä nyt kavereita nähdä. Ja ihan hyvin voi olla miespuolisia kavereita perheelliselle äiti-ihmisellä, niiden kanssa on kiva vähän ottaa kuppia ja kuunnella musaa.

Kato, mustasukkaisuus on ihan teinien juttuja, sun miehes on niin hyvä itsetuntoinen, ettei sen tarvii rajoittaa sua, eikä stressata sun kaverimiehistä. Eihän kato mitään tapahtunut.

Raiskausyritys on mielestäsi samaa kuin omat menot ja kaverit? Oot aika kujalla.

Ei ole mielestäni sama. Satiirini koski tämän palstan yleisiä neuvoja, kun on kyse kotona olevasta miehestä, joka ei ole aina ihan täysin mukavuusalueellaan, jos oma vaimo ja pienten lasten äiti pyörii mitä kummallisimmista porukoissa, käy jatkoilla yksityisasunnoissa, bilettää runsaasti puolituttujen kaverimiesten kanssa tms.

Luepa palstaa hetki, niin huomaat kuinka silloin mies leimataan narsistiksi, kontrolloivaksi, sairaalloisen mustasukkaiseksi, itsetunto-ongelmaiseksi ja mitä vielä. Kenellekään ei koskaan tule edes mieleen, että miehen toive siihen, että vaimo välttelisi hivenen humalahakuisia ryyppyporukoita ja ”jatkoilla” käyntiä voisi perustua vaan huoleen siitä, että jotain epämiellyttävää voi tapahtua.

Ja nyt ainakin lienee tässä todistettu, että jotain todella epämiellyttävää tapahtui, vielä pariskunnan molempien tunteman miehen taholta. Pieni pilkan sävyinen tekstini oli suunnattu näille tämän palstan kommentoijille, jotka yleensä kovin yksisilmäisesti teilaavat kotona olevan oman miehen, jos tämä edes kehtaa pyytää, että vaimo tulisi suoraan ravintolasta kotiin tai edes yöksi kotiin.

Se mitä näille ihmisille tapahtui on hirveää ja ainoa syyllinen tässä on munasillaan hillunut lähentelijä. Kotona lapsen kanssa ollut mies nyt ei ainakaan ole syyllinen yhtään mihinkään. Uhri hänkin on, hänen vaimoonsa on hinkattu paljasta sukuelintä, suudeltu väkisin ja yritetty repiä vaatteita päältä. Ei varmaan mukavin vastaus kysymykseen, että kuinkas bileissä eilen meni.

Vierailija
36/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja tällä palstalla. Sen pitäisi olla päivänselvää, että raiskausyritys ei ole uhrin vika. En tajua ollenkaan tuota uhrin syyllistäminen ideologiaa. Mikä siinä on oikein taustalla?

Joka tapauksessa voimia aloittajalle. Miehesikin tulisi olla tässä tukena. En tiedä miksei hän ole, onkohan asia liian raskas hänellekin? Olisi hyvä jos voisit jutella tapahtuneesta jonkun kanssa, ja hyvä jos ystäväsi on tukena, ja olet hänen kanssaan jo puhunut. Onneksi ei käynyt pahemmin, vaikka jo tuokin varmasti tuntuu kamalalta. Kyseessä on rikos, josta voi tehdä rikosilmoituksen. Myös rikosuhripäivystykseen voi soittaa, jos haluaa ulkopuolista tukea.

Vierailija
37/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu. Ei oo vedenpitävä tuo sun tarinas.

Vierailija
38/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei varmaan tiedä mitä ajatella, sanoa tai tehdä? On vähän ikäänkuin jumissa ajatustensa kanssa. Moni suomalainen menee sanattomaksi ja lukkoon kun tulee vaikeita tai hävettäviä asioita.

Vierailija
39/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksesta ja yrityksestä ilmoitetaan välittömästi poliisille.

Ei ukolle tai vauva.fihin.

Vierailija
40/45 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen voi tehdä raiskauksen yrityksestä, mutta se tuskin johtaa mihinkään oikeudellisiin toimenpiteisiin. Siinä on kaksi sanaa vastakkain, eikä mitään todisteita. Mustelma kädessä ei ole todistus, se on voinut syntyä mistä vaan. Silminnäkijöitähän tässä ei ollut. Tosin jotain todistaa tietysti se, jos uhri on kertonut heti toisessa huoneessa olleelle ystävättärelleen asiasta ja tämä asian vahvistaa. 

Jos kuitenkin selkeä raiskauksen yritys on tapahtunut, on silti syytä ilmoittaa poliisille, vaikkei siitä itse mitään hyödykään. Mutta jos miehellä on tuon suuntaiset vinkeet, tuskin aloittaja on ainoa uhri ja jonkun muun kohdalla voi käydä huonommin, eli että rikos viedään loppuun asti. Aika harvoin on niin, että kukaan tekee yksittäisen raiskausyrityksen. 

Ihmisen toki kannattaa etsiä parempaa seuraa vastedes. Siitä ei kannata kenenkään pahastua, että poliisikin on ohjeistanut naisia, että kaikkien mukaan ei kannata lähteä ravintoloista humalassa, vaan pitää järki mukana teoissaan. 

Ketju on lukittu.