Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut melkein raiskattiin viikonloppuna ja miestä ei kiinnosta

Vierailija
22.07.2018 |

Viikonloppuna ystäväni luona oli mies, joka kielloista huolimatta repi mua päällensä sänkyyn ja tunki kieltä kurkkuun, mulla on kädessä mustelma siitä kiinni pitelystä. Tää mies avas jo mun housut ja oli alasti siinä, sit pääsin karkuun. Mulla on pieni lapsi ja mies kotona. Asia ahdistaa ihan helvetisti ja miestä ei kiinnosta paskanvertaa. Halusin eilen jutella asiasta kaverini kanssa, ja mies laittoi kokoajan viestiä että kauanko mulla menee ja ettei mene vauvan luo enää kertaakaan jos herää niin parempi tulla äkkiä, ei oo ees kysellyt että miten jaksan tai puhunut mulle muutenkaan mitään asiasta. Hokee vaan miten on mun vuoro herätä nyt ym. Nyt en oo nukkunut ollenkaan kahteen yöhön kun oon miettinyt asiaa ja miten pääsen tästä ahdistuksesta eroon. En tee mitään rikosilmoitusta, mies tunsi mun miehen ennestään ja pyysi anteeksi, en jaksa tehdä asialle mitään, mutta olo on kuvottava. Mitä toi mun mies ajattelee? Eikö se välitä/rakasta mua yhtään?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ilmoituksen miehestä. Onhan sinulla mustelma todisteena.

Mutta... miten mies ehti riisua itsensä alastomaksi sinun läsnäollessasi? Tuskin hän alasti oli, kun sinut nouti luokseen. Luulisi, että olisit päässyt pois huoneesta viim. tässä vaiheessa.

Vierailija
2/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin ilmoituksen miehestä. Onhan sinulla mustelma todisteena.

Mutta... miten mies ehti riisua itsensä alastomaksi sinun läsnäollessasi? Tuskin hän alasti oli, kun sinut nouti luokseen. Luulisi, että olisit päässyt pois huoneesta viim. tässä vaiheessa.

Itse asiassa oli riisuutunut toisessa huoneessa ja iski siihen huoneeseen missä itse olin. Ystävä oli silloin ulkona toisen kaverinsa kanssa tupakalla ja itse huoneessa kuuntelemassa musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt lapsen "miehen" kanssa joka laittaa sulle viestiä perään ettei hoida omaa lastaan? Itsekäs teinipoika eikä mikään mies.....

Vierailija
5/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää vastaukset trollauksen jatkoa vai eri tyypin trollausta?

Jos tää juttu on totta, niin tee rikosilmoitus. Ainakin se lisää uskottavuutta asiaan, vaikkei toinen joutuisikaan vastuuseen. Onko miehesi sanonut rikosilmoituksen teosta mitään?

Vierailija
6/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde.

Vierailija
7/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mieshän on juuri sellainen ja suhtautuu asiaan juuri niin kuin tällä palstalla aina toivotaan ja ohjeistetaan.

Saathan sä mennä omia menojasi, niin kuin modernin nykynaisen kuuluu. Eikä oo mitään väliä vaikka vähän biletät sekaporukassa, saathan sä nyt kavereita nähdä. Ja ihan hyvin voi olla miespuolisia kavereita perheelliselle äiti-ihmisellä, niiden kanssa on kiva vähän ottaa kuppia ja kuunnella musaa.

Kato, mustasukkaisuus on ihan teinien juttuja, sun miehes on niin hyvä itsetuntoinen, ettei sen tarvii rajoittaa sua, eikä stressata sun kaverimiehistä. Eihän kato mitään tapahtunut.

Raiskausyritys on mielestäsi samaa kuin omat menot ja kaverit? Oot aika kujalla.

Vierailija
9/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin olisi raiskausta yrittänyt päässyt kavereiden kanssa ajelulle. Tosin hän olisi matkustanut takakontissa.

Vierailija
10/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja näitä vastauksia...

Jos mieheni esim. pahoinpideltäisiin, niin totta helvetissä kiinnostaisi. Kyselisin vointia, käyttäisin lääkärillä ja rohkaisisin tekemään rikosilmoituksen. Ja nuo tekisin siksi koska välitän miehestäni ja paljon.

Jos toiselle sattuu jotain eikä puolisoa kiinnosta, niin ei hyvä merkki.

Vierailija
11/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairaita kommentteja täällä!!954

Vierailija
12/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ketju jotain sairasta mielipiteen/ihmiskuntakäsityksen muokkaamista? En voi uskoa, että todelliset eri henkilöt vastaa raiskausaiheeseen näin, vaikka olisikin provo.

Vierailija
13/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausyrityksen selvittely kuuluu poliisille. Ei sun miehelle. Hän on ulkopuolinen tässä asiassa. Tee ilmoitus poliisille seksuaalisesta häirinnästä tai raiskausilmoitus.

Vierailija
14/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan krapula. Ensi viikolla, kun morkkikset alkaa hävitä, olet täällä kuitenkin jo kyselemässä, että miten pitäis suhtautua, kun yksi ehkä kiinnostunut mies pyytää tapaamaan. Tyyliin, olen kyllä parisuhteessa, mutta viikko sitten tapasin ystävän luona miehen, jonka kanssa oli vähän sutinaa. Ollaan vaan kavereita ja se itseasiassa tuntee mun miehenikin. Nyt musta kuitenkin tuntuu, että se vois olla kiinnostunut ja kotona painaa vauva-arki ja oma mies ei huomioi yhtään. Ei silleen oikeesti välitä musta. Että voinko mennä tämän toisen kanssa nyt treffeille ja jättää miehen ja lapsen kotiin, onhan se ok? Onhan?

Tähän se kuitenkin menee, joten ÄLÄ VIITSI.

Mukana tulee myös nyksän "vikalista", mikä saa palstan kollektiivisen raivon valtaan narsistista nyksää kohtaan.

Vierailija
15/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ketju jotain sairasta mielipiteen/ihmiskuntakäsityksen muokkaamista? En voi uskoa, että todelliset eri henkilöt vastaa raiskausaiheeseen näin, vaikka olisikin provo.

Tulee mieleen sairaalloisen mustasukkainen exäni.

Kerran metsälenkillä sain perääni jonkun hiipparin ja juoksin henkeni edestä tuo hiippari perässäni, kunnes viimein pääsin asutusalueelle ja tyyppi pakeni metsään piiloon.

Olin järkyttynyt ja paniikissa, juoksin kotiin ja kerroin hysteerisenä exälle, mitä oli tapahtunut.

Ja mitä tämä tekee? Istuu alas, silmät kapenevat viiruiksi ja alkaa matalalla äänellä tentata, että paninko jotain tyyppiä lenkillä ja yritänkö peitellä sitä tuolla kertomallani.

Lopulta alkoi huutaa ja syyttää, että olen h*rannut ja pettänyt häntä. Ja tämä siis siitä, että syrjäisellä metsälenkillä sain jonkun hiipparin perääni, juoksin henkeni edestä ja pelkäsin enemmän kuin koskaan.

Mutta vinoituneella mielellä ex sai väännettyä siitä(kin) jonkun pettämisjutun.

Vierailija
16/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna ystäväni luona oli mies, joka kielloista huolimatta repi mua päällensä sänkyyn ja tunki kieltä kurkkuun, mulla on kädessä mustelma siitä kiinni pitelystä. Tää mies avas jo mun housut ja oli alasti siinä, sit pääsin karkuun. Mulla on pieni lapsi ja mies kotona. Asia ahdistaa ihan helvetisti ja miestä ei kiinnosta paskanvertaa. Halusin eilen jutella asiasta kaverini kanssa, ja mies laittoi kokoajan viestiä että kauanko mulla menee ja ettei mene vauvan luo enää kertaakaan jos herää niin parempi tulla äkkiä, ei oo ees kysellyt että miten jaksan tai puhunut mulle muutenkaan mitään asiasta. Hokee vaan miten on mun vuoro herätä nyt ym. Nyt en oo nukkunut ollenkaan kahteen yöhön kun oon miettinyt asiaa ja miten pääsen tästä ahdistuksesta eroon. En tee mitään rikosilmoitusta, mies tunsi mun miehen ennestään ja pyysi anteeksi, en jaksa tehdä asialle mitään, mutta olo on kuvottava. Mitä toi mun mies ajattelee? Eikö se välitä/rakasta mua yhtään?

Joo no mitäs ystäväsi. Ei mitään kun nukkui ja ei herännyt? Olit pettämässä mut tuli morkkis kesken kaiken.

Vierailija
17/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskausyrityksen selvittely kuuluu poliisille. Ei sun miehelle. Hän on ulkopuolinen tässä asiassa. Tee ilmoitus poliisille seksuaalisesta häirinnästä tai raiskausilmoitus.

Aika kylmä parisuhde sinulle, jos vastaavissa tapauksissa olette vain tyylillä "ei kuulu mulle".

Rikoksen selvittäminen kuuluu poliisille, mutta puolisolta odottaisi sitä apua ja tukea, kuten missä tahansa kriisissä.

Vierailija
18/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen sairaalloisen mustasukkainen exäni.

Kerran metsälenkillä sain perääni jonkun hiipparin ja juoksin henkeni edestä tuo hiippari perässäni, kunnes viimein pääsin asutusalueelle ja tyyppi pakeni metsään piiloon.

Olin järkyttynyt ja paniikissa, juoksin kotiin ja kerroin hysteerisenä exälle, mitä oli tapahtunut.

Ja mitä tämä tekee? Istuu alas, silmät kapenevat viiruiksi ja alkaa matalalla äänellä tentata, että paninko jotain tyyppiä lenkillä ja yritänkö peitellä sitä tuolla kertomallani.

Lopulta alkoi huutaa ja syyttää, että olen h*rannut ja pettänyt häntä. Ja tämä siis siitä, että syrjäisellä metsälenkillä sain jonkun hiipparin perääni, juoksin henkeni edestä ja pelkäsin enemmän kuin koskaan.

Mutta vinoituneella mielellä ex sai väännettyä siitä(kin) jonkun pettämisjutun.

No huh huh, onneksi olet päässyt tuosta eroon!

Vierailija
19/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on kyllästynyt touhuihisi ja draamoihisi joihin ajaudut niin ei jaksa niin pöyristyä.

Vierailija
20/45 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ahdistelija oli miehen kaveri? Ja liikutte samoissa porukoissa, joitten luona sä olit yötä. Kyllä mäkin pidän miehes reaktiota kylmänä. Tee se rikosilmoitus, ihan ittes takia.

Ketju on lukittu.