Sinä liikunnallinen nainen, tässä pari kysymystä :)
Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.
Olisiko sinulle ongelma/hidaste jos mies olisi:
1. 171cm pitkä
2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas
3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen
Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.
Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.
Kiitos etukäteen vastaajille!
Kommentit (67)
Ap:lle tuskin tulee yllätyksenä että hän on heikoilla.
Liikunnalliset naiset haluavat vaihtokaupassa lenkillä/salilla käytetyistä tunneista pituutta, raamikkuutta, rahaa ja statusta. Tässäkin ketjussa näkee että liikunnallinen nainen hyväksyy mieluummin iskämahan kuin sen että mies on geneettisiltä ominaisuuksiltaan pienikokoinen tai ei omaa riittävää tulopotentiaalia (nuoremmat naiset, monille vanhemmille pienituloisuus ok kunhan rahoja ei jaeta).
Vaihtokaupastahan pariutumisessa on ensisijaisesti kyse, vasta toissijaisesti yhteensopivuudesta ja sielunkumppanuudesta.
varapikkukakkonen kirjoitti:
Ap:lle tuskin tulee yllätyksenä että hän on heikoilla.
Liikunnalliset naiset haluavat vaihtokaupassa lenkillä/salilla käytetyistä tunneista pituutta, raamikkuutta, rahaa ja statusta. Tässäkin ketjussa näkee että liikunnallinen nainen hyväksyy mieluummin iskämahan kuin sen että mies on geneettisiltä ominaisuuksiltaan pienikokoinen tai ei omaa riittävää tulopotentiaalia (nuoremmat naiset, monille vanhemmille pienituloisuus ok kunhan rahoja ei jaeta).
Vaihtokaupastahan pariutumisessa on ensisijaisesti kyse, vasta toissijaisesti yhteensopivuudesta ja sielunkumppanuudesta.
Tältä se kyllä vahvasti näyttää.
Liikunnallinen mies jos odottaa saavansa liikunnallisen naisen niin tulee todennäköisesti pettymään.
Nainen painottaa miehessä aina perintötekijöitä..
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaikka olen sinulle liian vanha, mutta katseita ja iskuyrityksiä saanutta kuntosalilla, joten olen vielä monen miehen mielestä haluttava. Olen pienikokoinen, siro, urheileva, muodokas.
Pituus on ok, koska olet minulle pitkä, 23 cm minua pidempi, palkkatasolla ei minulle ole merkitystä kunhan hoidat raha-asiasi kunnolla toisin sanoen et elä ylivarojesi eli tulet toimeen omillasi. En nimittäin rakastu rahoisisi vaan ihmiseen.
Sirous on kyllä minulle se ei kiihottava juttu, tykkään kun mies on harteikas, ja jykevän oloinen, kunhan ei ole mikään ylilihaksikas salimake. Kuivahkot, ns maratontyyppiset miehet ei vaan sytytä seksuaalisesti. Miehellä saa olla myös vähän rasvaa kehossaan ns iskämaha ei todellakaan haittaa. Laihat ei vaan sytytä.
Toisaalta ihminen lopulta rakastuu persoonaan ja luonteeseen, yhteensopivuuteen. Ulkonäköön ihastustaan, ihmiseen rakastutaan.
Mutta koska ihastuminen tulee ennen rakastumista, ulkonäkö on tärkein kriteeri. Siro mies = ei ihastumista, ei rakastumista.
1. Ei este. Mieheni on 173cm ja itse olen 162cm, joten 171cm on minusta aivan passeli koko miehelle,
2. Sirous ei ongelma eikä pienilihaksisuus, mutta hartit jos on kovin kapeat, voisi olla turn off. Mutta vaikea sanoa, mitä ap tarkoittaa kapeahartaisuudella, vertaako itseään joihinkin ladonoviin. Oma mies on siro ja pienilihaksinen, mutta vartalolinjaltaan silmiini täydellinen. Eli hartiat suhteessa lantioon on V-linjan mukaiset ja ylökroppa timmi, vaikka pienilihaksinen.
3. Ei ongelma. Oma mies tienaa vastaavasti.
Selkeästi tuo menee niin että naisen liikunnallisuus arvostetaan korkeammalle.
Liikunnalliset naiset poikkeuksetta vaativat mieheltä joitain seuraavista geneettisistä ominaisuuksista:
- pituus
- leveät hartiat
- V-mallinen yläkroppa
- kapea lantio
- jykevä rakenne
...vaikkei heillä itsellään olisi mm. seuraavia geneettisiä ominaisuuksia:
- tiimalasivartalo
- pitkät sääret
- isot ja kiinteät tissit
Hassusti menee myös niin kuin pikkukakkonen aina sanoo. Pieni ja siro nainen haluaa sen pitkän, leveäharteisen, V-kroppaisen jykevämiehen koska onhan hän kaunis ja naisellinen joten vaatimus on perusteltu.
...mutta myös iso ja romuluinen nainen haluaa pitkän, leveäharteisen, V-kroppaisen jykevämiehen, koska ovathan he samanlaisia ja sopisivat siksi yhteen, ja tokihan miehen kuuluu olla naista reippaasti isompi.
MATTT kirjoitti:
Selkeästi tuo menee niin että naisen liikunnallisuus arvostetaan korkeammalle.
Liikunnalliset naiset poikkeuksetta vaativat mieheltä joitain seuraavista geneettisistä ominaisuuksista:
- pituus
- leveät hartiat
- V-mallinen yläkroppa
- kapea lantio
- jykevä rakenne
...vaikkei heillä itsellään olisi mm. seuraavia geneettisiä ominaisuuksia:
- tiimalasivartalo
- pitkät sääret
- isot ja kiinteät tissit
Hassusti menee myös niin kuin pikkukakkonen aina sanoo. Pieni ja siro nainen haluaa sen pitkän, leveäharteisen, V-kroppaisen jykevämiehen koska onhan hän kaunis ja naisellinen joten vaatimus on perusteltu.
...mutta myös iso ja romuluinen nainen haluaa pitkän, leveäharteisen, V-kroppaisen jykevämiehen, koska ovathan he samanlaisia ja sopisivat siksi yhteen, ja tokihan miehen kuuluu olla naista reippaasti isompi.
No minä pienenä ja sirona naisena kyllä halusin sen pienen ja siron miehen, tosin V-vartalo joka miehelläni on, kuului kyllä munkin "vaatimuslistaan".
Vastaan vaikka olen sinulle liian vanha, mutta katseita ja iskuyrityksiä saanutta kuntosalilla, joten olen vielä monen miehen mielestä haluttava. Olen pienikokoinen, siro, urheileva, muodokas.
Pituus on ok, koska olet minulle pitkä, 23 cm minua pidempi, palkkatasolla ei minulle ole merkitystä kunhan hoidat raha-asiasi kunnolla toisin sanoen et elä ylivarojesi eli tulet toimeen omillasi. En nimittäin rakastu rahoisisi vaan ihmiseen.
Sirous on kyllä minulle se ei kiihottava juttu, tykkään kun mies on harteikas, ja jykevän oloinen, kunhan ei ole mikään ylilihaksikas salimake. Kuivahkot, ns maratontyyppiset miehet ei vaan sytytä seksuaalisesti. Miehellä saa olla myös vähän rasvaa kehossaan ns iskämaha ei todellakaan haittaa. Laihat ei vaan sytytä.
Toisaalta ihminen lopulta rakastuu persoonaan ja luonteeseen, yhteensopivuuteen. Ulkonäköön ihastustaan, ihmiseen rakastutaan.