Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua mulla on huomenna treffit! Oon aivan paniikissa, en ole ollut 2 vuoteen treffeillä eikä mitään muutakaan säätöä.

Vierailija
21.07.2018 |

Tämä mies on siis mulle sinänsä tuttu tyyppi, ollaan varmaan seitsemän vuotta suunnilleen tunnettu mutta ei olla kai reiluun pariin vuoteen törmäilty. Nyt ollaan joku aika viestitelty, miehen aloitteesta ja tänään kysyi sitten, haluanko nähdä huomenna. Haluan kyllä, tämä mies on mielestäni mukava ja söpö. Mutta huh kun hermostuttaa, ei tosiaan tässä vähään aikaan ole ollut mitään sutinaa. Antakaa vähän vertaistukea :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panet ja jätä sian

Vierailija
2/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue päällesi siistit vaatteet, joissa viihdyt. Laita kiva meikki, jos tapaat meikata. Näin saat itsevarmemman olon. Yritä ottaa rauhallisesti. Todennäköisesti sitä miestä jännittää myös! Voit myös sanoa hänelle ääneen, että jännittää. Se joskus auttaa.

Tsemppiä ja onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näillä helteillä ei haittaa vaikka hikoilisi ja panikoisi, menee ilman piikkiin.

Mutta mua jäi vaivaamaan se että olette tunteneet jo noin kauan eikä ennnen ole ollut mitään. Siis onko teidän välillä oikeasti kemiaa jos vasta nyt menette deiteille? Vai otetaanko siitä juuri selvää hu.

Vierailija
4/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sua kaljakassin kanssa vastassa ja sit menette sen vanhemmille siivoomaan ja kukkia kastelemaan. Mies ehottaa sulle happyending-hierontaa ja sie juot sen siiderin ja lähet menee. Waffaa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näillä helteillä ei haittaa vaikka hikoilisi ja panikoisi, menee ilman piikkiin.

Mutta mua jäi vaivaamaan se että olette tunteneet jo noin kauan eikä ennnen ole ollut mitään. Siis onko teidän välillä oikeasti kemiaa jos vasta nyt menette deiteille? Vai otetaanko siitä juuri selvää hu.

On meillä tavallaan ollutkin, mies varsinkin kai ollut jo minusta kiinnostunut pidemmän aikaa, ei ole sitä varsinaisesti sanonut, koska hän on hieman ujo mutta näin olen kuitenkin ymmärtänyt. Itselläni meni silloin tutustumisemme aikana aika lujaa ja olin kova juhlimaan ja melkoinen hulivili. En olisi mitään varsinaista tyttöystävämateriaalia ollut silloin enkä ollut valmiskaan mihinkään parisuhteeseen, luotto miehiin oli useamman vuoden aika heikoilla kantimilla, koska edellinen parisuhteeni päättyi pettämiseen. Viimeisten reilun parin vuoden aikana olen rauhoittunut todella paljon ja muutenkin kypsynyt, nyt ehkä voisi seurustelukin tulla kysymykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän