Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä liikunnallinen nainen, tässä pari kysymystä :)

34vmieskysyy
21.07.2018 |

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

Olisiko sinulle ongelma/hidaste jos mies olisi:
1. 171cm pitkä
2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas
3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.

Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.

Kiitos etukäteen vastaajille!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti liikunnallisella hoikkaa ja timmiä? Tämä on tyypillinen läskit/löysät älkää vaivautuko -aloitus. Sinulla on liian tiukat kriteerit naisille, siinä se ongelma.

Jos AP on itse hoikka ja timmi niin hänellä on oikeus toivoa naiselta samaa.

Jos sinä olet läski ja löysä niin etsi itsellesi läski ja löysä mies.

Katukuvassa näkyy aivan liikaa hoikka mies/läski nainen pareja..

Kaikilla on oikeus toivoa aivan mitä tahansa, eri asia sitten saako sen. Nuo hoikat miehet joita näet ovat varmaan noissa suhteissa vapaasta tahdostaan.

Vierailija
42/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään noista ei ole esteitä. Pidä itsekin luonnosta liikkumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vmieskysyy kirjoitti:

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

1. 171cm pitkä

2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas

3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.

Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.

Kiitos etukäteen vastaajille!

Olen 37-vuotias nainen ja naimisissa aikalailla kuvailemasi miehen kanssa. Mikään noista ei ole ongelma. Mieheni tosin juoksee ja minä käyn salilla, joten ihan samoja harrastuksia ei ole. Molemmat tykätään herkuttelusta, mies vielä enemmän kuin minä. Eli on sinulla toivoa löytää nainen.

Vierailija
44/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on ikä. Olet liian nuori :). Tunteetkaan eivät syty aina tilaamalla ja joo ehkei kannata haaveilla isosta perheestä, mutta kuka semmosta nykyään.

Vierailija
45/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi pituus ja pienikokoisuus. Ei sitä vaikka liikkuisi... haluan itseäni reilusti isomman miehen. Sellaisen joka jaksaa vaikka kantaa mut. Tuloille ihan sama kun vähän tienään itsekin. Ulkonäkö on itselleni tärkeä kun olen hoikka kiinteä ja kaunis.

Vierailija
46/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua haittaisi pituus ja pienikokoisuus. Ei sitä vaikka liikkuisi... haluan itseäni reilusti isomman miehen. Sellaisen joka jaksaa vaikka kantaa mut. Tuloille ihan sama kun vähän tienään itsekin. Ulkonäkö on itselleni tärkeä kun olen hoikka kiinteä ja kaunis.

Miten pituus vaikuttaa miehen kykyyn kantaa sua?

ei ap

Vierailija
47/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kelvannut joillekin miehille rintojeni takia. Osan mielestä liikunnallisella naisella ei voi olla rintoja juuri lainkaan. Ei riitä, että vatsalihakset erottuu, juoksen mukana sen 20km ja olen muuten hoikka, mutta kun rinnat on geenit tehneet niin en ole oikeasti tarpeeksi liikunnallinen.

Että kyllä ne miehetkin osaa. Nykyisen mieheni 'huijasin' urheilurintsikoilla luulemaan minua pienirintaisemmaksi.

Aloittajan spekseissä ei ole mitään yksittäistä vikaa, eniten ehkä mietityttää tuo palkka, olisiko ikinä varaa mihinkään?

Vierailija
48/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vmieskysyy kirjoitti:

1. 171cm pitkä

Kiitos etukäteen vastaajille![/quote

Tässä rehellinen vastaus:

1. Yäk, mikä kääpiö olet. Olen sinua 7 cm pidempi. Minulla on laaja kaveripiiri ja kukaan ei deittailisi alle 180 cm miestä, ehkä 178 cm menisi jos muuten täydellinen

2. Tämä todellinen turn off minulle ja 95 % naisista. Varsinkaan sporttinen nainen ei halua, kapea harteista, laihaa miestä

3. Tämäkin vielä, olet selkeästi alle keskituloinen. Tienaan sua 2,5 kertaa enemmän. Ja laiskakin vielä

Sun tuntomerkeillä en usko, että saat sporttista naista! Miksi et tyydy bottom 5% naiseen, kun itse olet bottom 5% mies?

Vierailija
49/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34vmieskysyy kirjoitti:

1. 171cm pitkä

Kiitos etukäteen vastaajille![/quote

Tässä rehellinen vastaus:

1. Yäk, mikä kääpiö olet. Olen sinua 7 cm pidempi. Minulla on laaja kaveripiiri ja kukaan ei deittailisi alle 180 cm miestä, ehkä 178 cm menisi jos muuten täydellinen

2. Tämä todellinen turn off minulle ja 95 % naisista. Varsinkaan sporttinen nainen ei halua, kapea harteista, laihaa miestä

3. Tämäkin vielä, olet selkeästi alle keskituloinen. Tienaan sua 2,5 kertaa enemmän. Ja laiskakin vielä

Sun tuntomerkeillä en usko, että saat sporttista naista! Miksi et tyydy bottom 5% naiseen, kun itse olet bottom 5% mies?

Luit väärin. Aloittaja kirjoitti "liikunnallinen", ei "paskiainen".

Vierailija
50/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi menevän aika pitkälti kuten joku aikaisemmista kirjoitti.

Jos haussa on vanhempi nainen jolla on jo lapset hankittuna pidemmän miehen kanssa, nouruuden seksitouhut hoidettu raamikkaampien miesten kanssa ja napattu puolet enemmän tienaavan miehen rahoista osituksessa...ap voisi kelvata jos vain kemiat natsaa.

Naima- ja lisääntymisikäiselle naiselle pituus, raamikkuus ja raha/status ovat pyhä kolminaisuus. Jos kaikki puuttuvat, tulee olemaan hiljaista.

Vierailija
51/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinennustettu kirjoitti:

Jos haussa on vanhempi nainen jolla on jo lapset hankittuna pidemmän miehen kanssa, nouruuden seksitouhut hoidettu raamikkaampien miesten kanssa ja napattu puolet enemmän tienaavan miehen rahoista osituksessa...ap voisi kelvata jos vain kemiat natsaa.

Naima- ja lisääntymisikäiselle naiselle pituus, raamikkuus ja raha/status ovat pyhä kolminaisuus. Jos kaikki puuttuvat, tulee olemaan hiljaista.

Muuten ihan hyvä yhteenveto, paitsi että ne vanhemmat naiset tienaavat itse rahansa.

Vierailija
52/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 171cm pitkä - ei ongelmaa

2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas - ehkä pieni hidaste kun olen itse tuollaista miestä isompikokoinen vaikken varsinaisesti lihava olekaan, ei ylitsepääsemätön ongelma kuitenkaan jos yhdessäolo olisi muuten mukavaa

3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen - ei ongelmaa

Sun kiinnostuksenkohteet on muuten hyvin samanlaiset kuin mulla, niiden perusteella voisin hyvinkin olla kiinnostunut tutustumaan.

Vierailija
53/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinennustettu kirjoitti:

Pariutuminen on kuin pörssikauppaa.

Yhtiöillä voi olla vahva tase (raha ja varallisuus), hyvä tulospotentiaali (äly, koulutus ja kunnianhimo), iso markkina-alue (pituus), vahva imago (raamikkuus), jne.

Näin määräytyy markkina-arvo. Eri sijoittajat arvostavat hieman eri asioita, ja siksi valitsevat erilaisia yrityksiä. Joku panostaa nopeaan kasvuun, jne.

Nainen on kuin sijoittaja. Jos ap:n listaamia kivikaudella kultaakin kalliimpia ominaisuuksia ei löydy, nainen kysyy "no mitä kunnollista ap:ssa sitten olisi?". Vanhemmalle naiselle asialla on vähemmän merkitystä, koska sijoitukset on jo tehty ja osingot nostettu.

Vierailija
54/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko tämä liikunnallisuus miehille sama kuin akateemisuus naisille? Eli kun itsellä on tämä ominaisuus sitä arvostetaan yli kaiken ja toivotaan puolisolta samaa. Eikä tajuta että se on vastapuolella harvinaisempaa/ niin haluttua että sellaisille ihmisille ( = akateemisille miehille, liikunnallisille naisille)ei enää riitäkään "sama kuin itse on" kun voi valita muitakin toivottavia ominaisuuksia..?

Vierailija
55/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko tämä liikunnallisuus miehille sama kuin akateemisuus naisille? Eli kun itsellä on tämä ominaisuus sitä arvostetaan yli kaiken ja toivotaan puolisolta samaa. Eikä tajuta että se on vastapuolella harvinaisempaa/ niin haluttua että sellaisille ihmisille ( = akateemisille miehille, liikunnallisille naisille)ei enää riitäkään "sama kuin itse on" kun voi valita muitakin toivottavia ominaisuuksia..?

Tältä se kyllä vahvasti vaikuttaa..

Vierailija
56/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan tajunnut tätä. Miksi liikunnallisia naisia olisi vähemmän kuin liikunnallisia miehiä? Lisäksi miehen akateemisuus ei ole mikään flaksia lisäävä ominaisuus

Vierailija
57/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan tajunnut tätä. Miksi liikunnallisia naisia olisi vähemmän kuin liikunnallisia miehiä? Lisäksi miehen akateemisuus ei ole mikään flaksia lisäävä ominaisuus

En usko että tuossa on niin valtavia eroja sukupuolten välillä. Akateemisissa naisilla on yliedustus, mutta toisaalta miehissä on enemmän ei-akateemisia menestyviä yrittäjiä jne, jolla kyllä käy flaksi. Myös liikunnallisuus menee aika lailla tasan, uskoakseni.

Mutta siinä osuit oikeaan että noihin pätee sama periaate. Kun olen itse akateeminen/liikunnallinen, rima on sillä korkeudella. Miehet ovat halukkaampia joustamaan akateemisuudesta (tai rahasta ja statuksesta ylipäätään), naiset liikunnallisuudesta jos mieheltä löytyy pikkukakkosta lainatakseni "geneettistä komeutta" tai rahaa ja statusta.

Kyllähän se oikeasti taitaa niin mennä, että saman tasoiset pariutuu keskenään. Ei auta sopivuus, ellei taso riitä. Eikä toisin päin. Pitää siis olla molemmat.

Vierailija
58/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen ketjuun vastaa vain ne naiset joille tuo ei ole turn off. Todellisuudessa hintelä lyhyt mies on todella heikoilla... tulee joku pikkupoika mieleen. 

Vierailija
59/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen ketjuun vastaa vain ne naiset joille tuo ei ole turn off. Todellisuudessa hintelä lyhyt mies on todella heikoilla... tulee joku pikkupoika mieleen. 

Juuri näin. Ja itse asiassa tilanne on vielä tuotakin synkempi, kiitos naisten lihomisen.

Timmien naisten kysyntä kasvaa = lähtökohtaisesti tavallisenkin näköinen liikunnallinen nainen alkaa katselemaan "geneettisesti komeita" miehiä.

Mutta hintelää miestä eivät halua myöskään ylipainoiset naiset, koska heihin verrattuna mies tuntuu pikkupojalta. Nämä haluaisivat mieluummin nallekarhumiehen tunteakseen itsensä pieniksi ja siroiksi, mitä he eivät toki ole.

Vierailija
60/67 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vastauksista huomaa että kaikki naiset haluaa sen ison miehen.

Pienet naiset koska he ovat hoikkia joten ulkonäkö on tärkeää (vastakohdat: nainen pieni, mies iso).

Isot naiset koska no ovathan he itsekin isoja (samankaltaisuus yhdistää).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi