Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä liikunnallinen nainen, tässä pari kysymystä :)

34vmieskysyy
21.07.2018 |

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

Olisiko sinulle ongelma/hidaste jos mies olisi:
1. 171cm pitkä
2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas
3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.

Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.

Kiitos etukäteen vastaajille!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 171cm pitkä ei, jos ei itse tekisi mitään ongelmaa asiasta

2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas sama kuin edellä 

3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen edelleen sama 

Liikunnallinen nainen ei automaattisesti saa enemmän huomiota kuin liikkumaton. Olen ollut sinkku koko ikäni, mutta liikkumattomat ja/tai ylipainoiset ystäväni ovat pariutuneet vuosia sitten. Ei sillä, että  halventaisin ko. ihmisiä, mutta tällä palstalla ylipainoisia haukutaan aika paljon, joten siksi mainitsen esimerkkinä. Ja ei, sinkkuuteni syy ei ole nirsous. 

Vierailija
2/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vmieskysyy kirjoitti:

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

1. 171cm pitkä

2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas

3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.

Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.

1.ei todellakaan

2.ei ongelma, kunhan luonne kunnossa ja jaksaa kuitenkin tehdä ”miesten töitä” kuten nurmikon leikkuuta, puun kastoa, renkaiden vaihtoa, ettei oo mikään huonokuntonen pulkannaru

3.pienituloisuus ei haittaa mutta kunnianhimoa pitää olla, niin että vaikka edes yrittää saada tuloja suuremmiksi vaikka ottamalla tousen työn. Edes joskus tulevaisuudessa. Niin minäkin tein :)

Miksi molempien pitäisi olla liikunnallisia? Mikset kelpuuta ei-liikunnallista?

Mulla on liikuntaa harrastamaton mies joka pitää kuntoa yllä niillä kodin miesten töillä. Ei meidän tarvi yhdessä salille mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että joogaharrastus, meditointi ja terveysintoilu on sun vahvuus. Vielä jos olet kasvissyöntimyönteinen niin luulis olevan tilausta, tällaisista miehistä on pulaa.

Vierailija
4/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen sinua jonkin verran vanhempi joten varmaan en kelpaisi sinulle. Mutta pidän nimenomaan sirorakenteisista miehistä, ja olen itse 165-senttinen enkä pitäisi pituuttasi minkäänlaisena ongelmana. Tällä palstalla aina ihmettelen kun miesten pituudesta ja lihaksikkuudesta jankutetaan niin kuin jonakin täysin itsestään selvänä asiana.

Vierailija
5/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen sinua jonkin verran vanhempi joten varmaan en kelpaisi sinulle. Mutta pidän nimenomaan sirorakenteisista miehistä, ja olen itse 165-senttinen enkä pitäisi pituuttasi minkäänlaisena ongelmana. Tällä palstalla aina ihmettelen kun miesten pituudesta ja lihaksikkuudesta jankutetaan niin kuin jonakin täysin itsestään selvänä asiana.

Niin, ja en edes huomioinut palkkaasi, joten ei sekään olisi ongelma! Kunhan itsetuntosi kestäisi sen, että tienaan tuplasti enemmän.

Vierailija
6/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on se ongelma että näihin vastaa pelkästään ne naiset joille listaamasi asiat eivät olisi (ylittämätön) este.

Ja se jää kertomatta että moni kuitenkin suosisi pidempää, raamikkaampaa ja kunnianhimoisempaa miestä.

Mulla on pitkälti samat speksit ap:n kanssa, ja voin sanoa että muakin lähestyy vain sellaiset pyöreät naiset jotka ei välitä liikunnasta. Liikunnalliset menee komeammille ja menestyneemmille "kilpakumppaneille".

ps. löytyykö akateemista tutkintoa ja asutko kaupungissa? Jos olet cityvihreä niin tsäänssit paranee kummasti.

Vierailija
7/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti liian lyhyt. t: N 154cm

Vierailija
8/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei este eikä hidaste (mä 163 cm) 2. Ei este eikä hidaste 3. Kunnianhimottomuus on ainakin hidaste. Lisäksi miehille on yleensä ongelma, jos nainen tienaa reilusti enemmän.

Olen sulle tosin liian vanha, 42.

Vierailija
9/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170 cm ja tykkään vähän isommasta miehestä. Niin pituuden kuin ruumiinrakenteen puolesta. Raha ei olisi mulle ongelma. Tienaan yli kaksi kertaa sen, mitä sinä, mutta mun kokemuksen mukaan se haittaa korkeintaan sinua. Mutta ulkonäöllisesti en sinusta varmaan syttyisi, mutta se tuskin sinua haittaa, koska olen sinua 7 vuotta vanhempi ;)

Vierailija
10/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa se että olen ylipainoinen (sen näkee) mutta harva tietää sitä että liikun ja urheilen tosi paljon. Siksi monet lähinnä katsoo ja katsoo pois. Veikkaan et 99% luulee etten liiku yhtään vaan olen vain läski :D:D

Vierailija
11/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 171cm pitkä

- ei ole ongelma

- ei ole ongelma

- olisi hidaste, tienaan itse reilusti enemmän ja koen arjen helpommaksi saman tulotason (edes suunnilleen) ihmisen kanssa. Jos on pienituloisuudesta huolimatta säästäväinen, osaa laittaa itse (hyvää) ruokaa ja pitää kokkailusta, sekä olisi mahdollisesti valmis jäämään lasten myötä koti-isäksi alkuvuosiksi, tilanne ei välttämättä olisi este. 

Vierailija
12/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vmieskysyy kirjoitti:

1. 171cm pitkä

1. Ei olisi ongelma. Olen itse 163 cm, ja miehen pituus voisi olla ongelma vasta sen ollessa vähemmän, kuin omani.

2. Ei ongelma, ellet ole tyyliin 50-kiloinen.

3. Iso miinus, mutta ei deal-breaker. Minulle on tärkeää miehen kunnianhimoisuus, koska olen itsekin kunnianhimoinen. Olen lisäksi itse kokenut köyhän lapsuuden, minkä takia päätin jo kauan sitten, että tulen aikuisena olemaan hyvintoimeentuleva, ja se päätös piti.

Vierailija
13/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan palstalla se pituusgallup, johon tuli satoja vastauksia.

Ellen väärin muista niin keskimääräinen toivepituus oli 185cm ja keskimääräinen ehdoton minimi 172cm. Eli kyllä sen perusteella ap lähtee takamatkalta parinhakuun.

Ja on niinkin että nuoremmat naiset jotka haluaa lisääntyä katsoo sitä pituutta enemmän.

Vierailija
14/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pituus kyllä on ongelma, sillä olen ite 172 ja tykkään et mies on pidempi

2. Tämä ruumiinrakenne on vähän siinä ja siinä. Jos muuten mätsäis ni ei varmasti koituis ongelmaks. Vaikka täytyy myöntää, et omaa silmää miellyttää enempi juuriki vähä lihakaksikkaammat ja leveeharteisemmat miehet

3. Palkka ei todellakaan ole mikään ongelma

Vierailija
15/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei ole este eikä hidaste. Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mutta preferoin lähempänä omaa pituuttani olevia. Jos ihminen muuten sytyttää, pituuden merkitys vähenee radikaalisti.

2. Tämä tappaisi kiinnostusta tehokkaasti. Harrastan itse salilla käymistä, ja miesmakuni on aika maskuliininen.

3. Kiva juttu että pystyy elättämään itsensä tuloillaan. Muutoin en ole kiinnostunut rahasta. Työttömyyskään ei aittaisi, ellei kyse olisi jostain elämäntapatyöttömyydestä asennevamman takia.

Eli: Minun kohdallani olisimme molemmat liikunnallisia, mutta hyvin eri tavoin. En usko että minulla olisi muutenkaan paljoa yhteistä joogasta ja meditaatiosta innostuneen ihmisen kanssa. Lisäksi hintelyys tuntuisi fyysisesti luotaantyöntävältä.

Vierailija
16/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

truewords kirjoitti:

Ketjussa on se ongelma että näihin vastaa pelkästään ne naiset joille listaamasi asiat eivät olisi (ylittämätön) este.

Ja se jää kertomatta että moni kuitenkin suosisi pidempää, raamikkaampaa ja kunnianhimoisempaa miestä.

Mulla on pitkälti samat speksit ap:n kanssa, ja voin sanoa että muakin lähestyy vain sellaiset pyöreät naiset jotka ei välitä liikunnasta. Liikunnalliset menee komeammille ja menestyneemmille "kilpakumppaneille".

ps. löytyykö akateemista tutkintoa ja asutko kaupungissa? Jos olet cityvihreä niin tsäänssit paranee kummasti.

Onneksi olkoon, teitä sentään lähestyy joku.

Mulle muuten pieni pyöreys miehessä ei olisi este. Kunhan ei ole epäterveen ylipainoinen.

t. 1

Vierailija
17/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tikissä ja köyhä kuin rikas läski.

Vierailija
18/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sopiva pituus. Olen 168, ja tykkään että mies on vähän pidempi mutta ei liikaa.

2. Este. Minua viehättää maskuliinisuus, ja käyn itse salilla. En kestäisi jos mies olisi minua heiveröisempi. Jooga ja meditaatio kuulostaa muutenkin siltä, että yhteistä ei juuri löydy.

3. Kunhan pärjää omilla tuloillaan, niin ihan sama. Rahaan ja omaisuuteen keskittyminen on vastenmielistä.

Vierailija
19/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oon ite 176 eli olisihan tuo ongelma

2. No, musta seksikkäintä miehessä ( jos pitää mainita vain yksi asia) on leveet hartiat ja reenattu selkä ( sori, mutta kaikilla meillä on omat juttumme)

3. Vähän, tienaan yli puolet enemmän ja sama tulotaso helpottaa montaa juttua

But no worries, oon 45 eli ei meistä matchia tulisi muutenkaan. Eikä luettelemasi jutut ole yleisemmin mitään isoja turn-offeja. Älä tee niistä sellaisia omassa päässäsi

Vierailija
20/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama ei ole ruma, niin Noi muut on ihan Ok 😊

Haluaisinkin liikkuvan miehen itselleni 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi