Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä liikunnallinen nainen, tässä pari kysymystä :)

34vmieskysyy
21.07.2018 |

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

Olisiko sinulle ongelma/hidaste jos mies olisi:
1. 171cm pitkä
2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas
3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Ennen kuin äänestätte poistoon, haluan kertoa taustoista muutamalla sanalla. Olen 34v mies joka luovutti parikymppisenä, havaittuaan olevansa mies joka ei sytytä naisia vaikka kaveriksi kelpaakin. Nyt olen vähän rohkaistunut, mutta jokainen minusta kiinnostuneista naisista on ollut hyvin epäliikunnallinen, eivätkä kiinnostuksen kohteet mene yksiin jos minä tykkään juoksusta/vaelluksesta/joogasta/meditaatiosta/terveysintoilusta ja nainen herkuttelusta. Tämä ei myöskään ole katkera trolli. Ymmärrän että liikunnallinen nainen saa enemmän huomiota miehiltä ja tietysti katsoo miehissä eri asioita kuin miehet naisissa.

Olen vähän kahden vaiheilla kannattaisiko vielä yrittää, vaiko säästää itsensä suosiolla uusilta pettymyksiltä.

Kiitos etukäteen vastaajille!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut muutama vuosi sitten ap:n tyyppisen miehen kanssa. Pituus ei ollut ongelma. Kaveri oli olemukseltaan melkoisen karismaattinen. Ääni oli matala ja rauhallinen ja ryhti ja liikkeet lisäsivät henkistä pituutta. Parasta oli huumorintaju ja varmuus. Ääni ja puhetapa ovat muuten asioita, joita voi kehittää. Nainen hurmataankin yleensä puheella , ei lihaksilla.

Suhteemme kariutui siihen, että toinen meistä sai hyvän työpaikan ulkomailta.

Vierailija
22/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mainituista ei olisi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pituutesi ja siroutesi ei ole naiselle ongelma

2. pienituloisuus ja kunnianhimon puute ei ole naiselle ongelma

3. nainen on sinun ikäluokkaasi tai nuorempi ja/tai haluaa tulevaisuudessa perheen

Valitse noista kaksi.

Olen itse vähän samaa tyyppiä kuin ap, ja minulla on kaksi isoa etua. Olen vela, ja tykkään erityisesti nelikymppisistä naisista ;) Huomaat kyllä vastauksistakin että jos 3. pitää paikkansa, yleensä vaatimuslistalla on joko 1. tai 2. (tai molemmat).

Vierailija
24/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Oon ite 176 eli olisihan tuo ongelma

2. No, musta seksikkäintä miehessä ( jos pitää mainita vain yksi asia) on leveet hartiat ja reenattu selkä ( sori, mutta kaikilla meillä on omat juttumme)

3. Vähän, tienaan yli puolet enemmän ja sama tulotaso helpottaa montaa juttua

But no worries, oon 45 eli ei meistä matchia tulisi muutenkaan. Eikä luettelemasi jutut ole yleisemmin mitään isoja turn-offeja. Älä tee niistä sellaisia omassa päässäsi

Tulee mieleen se pituusketjun nainen jonka mielestä pituudella on vähän merkitystä, mutta alle 190cm pituus olisi ehdoton ei.

Vierailija
25/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei. Olen 169 itse. 

2. Ei, jos sinua ei haittaisi se etten ole yhtä laiha kuin sinä. Tykkään kyllä samoista liikunnan lajeista eli juoksusta, joogasta, myös pyöräilystä ja vaelluksesta vaikken viimeksi mainittuja aktiivisesti harrastakaan. 

3. Ei, koska olisit töissä ja elättäisit itsesi. Lisäksi minulle on tärkeää että miehellä on muita intressejä kuin pelkkä työ.

Minulle kynnyskysymys olisi se kuuluisa kemia ja se, olisiko sinulla miehenä kiinnostusta niihin asioihin jotka itselleni ovat tärkeitä, koska haluan käyttää niihin aikaa elämässä. (Mulla musiikki, taiteet noin yleisesti, kirjallisuus, ja jonkin verran matkailu.) Ja kyllä, pidän myös silloin tällöin hyvin syömisestä, mutta terveellisyys ja herkullisuus eivät välttämättä sulje pois toisiaan. 

Mutta millään tällä ei ole väliä koska olen sinulle liian vanha :-) 

Vierailija
26/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Oon ite 176 eli olisihan tuo ongelma

2. No, musta seksikkäintä miehessä ( jos pitää mainita vain yksi asia) on leveet hartiat ja reenattu selkä ( sori, mutta kaikilla meillä on omat juttumme)

3. Vähän, tienaan yli puolet enemmän ja sama tulotaso helpottaa montaa juttua

But no worries, oon 45 eli ei meistä matchia tulisi muutenkaan. Eikä luettelemasi jutut ole yleisemmin mitään isoja turn-offeja. Älä tee niistä sellaisia omassa päässäsi

Omat jutut = samat jutut kuin kaikilla muilla nuorilla naisilla :D

Vierailija
27/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2 ovat esteitä melkein kaikille alle kolmekymppisille naisille, sen jälkeen useimmilla merkitys vähenee radikaalisti.

3 on este tietylle osalle, kun taas toisille ei. Iän mukana tässä ei ole kovin suurta muutosta, joskin ihan nuorimmilla tämä ei yleensä ole kovin tärkeä juttu.

Eli sanoisin, että yli 30-vuotiaat vähän vähemmän menestyneet perustyypit olisivat sinulle ihan mahdollisia.

Vierailija
28/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään luettelemasi asia ei ois mikään este, jos meillä muuten synkkais. Ne on toissijaisia seikkoja.

Vierailija
29/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin kiinnostua. Tykkään itsekin joogasta, meditaatiosta/terveysintoilusta, joten kiinnostuksen kohteet osuisivat yksiin. Itse olen 162cm, joten 171cm on mielestäni ihan hyvä pituus. Tuloilla ei väliä, kun töissä käy, en ensisijainen ajatus ei ole elää miehen siivellä. Ulkonäköasiaan, ei tarvitse olla mikään bodari ym. Tykkään kuitenkin, että mies olisi vähän itseäni isokokoisempi. Halua ja kemiaa voin kokea eri näköisiin ja kokosiin ihmisiin, mutta joku siinä on mikä määrittelee syntyykö kemiaa. Itsellä ehkä miehen itseluottamus vaikuttaa. Tärkeää, että muut asiat kunnossa ja muuten löytyy kemiaa ja yhteisiä juttuja.

Vierailija
30/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei ongelmaa!

2. Ei ongelmaa, voitais yhdessä harrastaa.

3. Suoraan sanottuna ei kiinnosta yhtään paljon mies tienaa, ei vaikuta omaan elämääni, kun maksan oman elämiseni.

Hakeudu vaan rohkeasti noiden lajia harrastavien naisten joukkoon tai kun haet seuraa netissä yms, tuo esiin spesiaalit harrastukset ja korosta hyviä puoliasi, joita on varmasti tosi paljon. Luota itseesi, olet mahtava mies!

Vierailija
31/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi sun matala palkka ja ehkä vielä enemmän se ettet edes halua yrittää tienata paremmin. Lapsia ei voisi harkitakaan tekevänsä noin köyhän kanssa, sinusta ei olisi elättäjäksi.

Vierailija
32/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vmieskysyy kirjoitti:

Vastaatko rehellisesti? Pyytäisin ettei jättäisi vastaamatta vaikkei vastaus olisikaan minulle mieleinen.

Olisiko sinulle ongelma/hidaste jos mies olisi:

1. 171cm pitkä

Ei ole, olen 167 cm.

2. luontaisesti siro ja melko kapeaharteinen eikä muutenkaan kovin miehekäs ulkonäöltään, ja kestävyyslajeihin keskittyvänä ei näkyvän lihaksikas

Olen seurustellut sinua pitemmän mutta kapeaharteisen ja hoikkarakenteisen kanssa. Lähtökohtaisesti tämä ei haitannut, enkä ajatellut sitä niin, ettenkö voisi kiinnostua, mutta minusta tuntui, että miestä haittasi.

Olen itse treenaamisen ansiosta lihaksikas ja muutenkin jämäkkää tekoa, en siro keijukainen. Mies vitsaili jatkuvasti, että ”pitäisikö alkaa treenaamaan, kun emännän hauis on isompi kuin oma” tms. Koin, että hän ei pitänyt minua naisellisena, vaikka tyylini on tosi naisellinen. Itsellekin tuli jossain vaiheessa olo, että olen kauhea mörssäri.

Joskus halatessa kaipasin enemmän halattavaa, kun mies tuntui niin hennolta. Mutta tämä ei missään nimessä omalta puoleltani ollut mikään ylitsepääsemätön asia. Jos muut hommat natsaa, niin ei ole ongelma. Urheilullisuus on hienoa ja jooga ym. plussaa.

3. töissä mutta pienituloinen (2 000 eur/kk) ja ei ollenkaan kunnianhimoinen tulojen kasvattamisen suhteen

Jos se riittää sulle hyvään elämään, niin mitäpä tuolla väliä? Riippuu mihin rahan käyttää. En arvosta kulutusjuhlaa tai omaisuuden hankkimista näyttämisen vuoksi.

Itsensä kehittämistä ja kunnianhimoa arvostan siin mielessä, että on kiinnostunut jostain ja haluaa oppia asioita. Se voi olla myös jotain, mikä ei näy tilipussissa.

Olen jo 41-vuotias nainen, mutta vastasin mielenkiinnosta.

Kiitos etukäteen vastaajille!

Vierailija
33/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 2 &3 haittaisi kaikki. Pidän enemmän raamikkaista ja hieman pidemmistä miehistä. Lisäksi tienaan itse jo enemmän ja tulevaisuudessa todennäköisesti vielä huomattavasti lisää. Haluan miehen jolla on sama tulotaso niin voimme hankkia hienomman kämpän ja paremman elintason.

Vierailija
34/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti liikunnallisella hoikkaa ja timmiä? Tämä on tyypillinen läskit/löysät älkää vaivautuko -aloitus. Sinulla on liian tiukat kriteerit naisille, siinä se ongelma.

Vierailija
35/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisit hyvin jos luonteet osuisivat yhteen, mutta en tiedä vastaanko käsitystäsi liikunnallisesta - juoksen ja pelaan futista n. 4x/vko, olen hoikka, salilla käyn satunnaisesti, en todellakaan ole mikään fitness-ihme.

Mutta olen jo 40 ja naimisissa iän kaiken. Mieheni oli suhteen alkuajat sinua pienituloisempi, kuten itsekin (sittemmin olemme edenneet yli keskituloisiksi molemmat), ja harrastaa kestävyysurheilua, tosin käy myös salilla mutta ei ole mikään lihaskimppu vaan just enemmän pitkänmatkanjuoksijan kroppa.

Vierailija
36/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä juttu kuten aloittajakin on saanut huomata että liikunnallisen miehen on tosi vaikeaa löytää liikunnallista hoikkaa naista.

Tosi useasti tuntuu että liikunnallisen naisen saadakseen ei riitä että mies on todella liikunnallinen vaan miehen pitää kompensoida vielä lisää esim pitkällä pituudella, komeilla kasvoilla tai ammattistatuksella..

Vierailija
37/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti liikunnallisella hoikkaa ja timmiä? Tämä on tyypillinen läskit/löysät älkää vaivautuko -aloitus. Sinulla on liian tiukat kriteerit naisille, siinä se ongelma.

Jos AP on itse hoikka ja timmi niin hänellä on oikeus toivoa naiselta samaa.

Jos sinä olet läski ja löysä niin etsi itsellesi läski ja löysä mies.

Katukuvassa näkyy aivan liikaa hoikka mies/läski nainen pareja..

Vierailija
38/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 käteen kuukaudes on ihan ok palkka, kunhan osaa myös sitten elää säästeliästi.

Enemmän kiinnostaisi minkälainen työ, esim jos toinen on koko ajan yövuorois ja ei saatais vietetty yhteistä aikaa sen takia se olis se todellinen dealbreaker.

Vierailija
39/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä listojen ja kriteerien laatijoilla on yleensä häikkää inhimillisessä vuorovaikutuksessa. Asiat kuten rakkaus ja kemia tai henkinen yhteys ovat ihan hepreaa. Voin kuvitella ap:n treffeillä: sinä täytät minun kriteerini ja minä sinun, mennään panemaan. Ei voi olla mitään syytä mikset suostuisi, katso *vetää lääkärintodistuksen esiin* olen yli 170 cm kuten profiilissasi sanoit.

Vierailija
40/67 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajalle liian vanha, mutta kommentoinpa. Miten ap päätyy sitten aina treffeille lihavien ja/tai liikuntaa harrastamattomien naisten kanssa? Jos olisin ap, virittelisin ennen treffejä keskustelua jo eri liikuntalajien sisältöön. Oikeasti liikunnasta tykkäävä osaa kyllä kertoa mieltymyksistään ja muista liikuntaan liittyvistä asioista niin ettei jää epäselväksi, tekeekö muutakin kuin käy kävelyllä joskus sunnuntaisin. Toisaalta liikuntaa harrastava ei automaattisesti ole hoikka, mutta epätodennäköisemmin todella ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä