Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisittekö 10- ja 8-vuotiaat viikoksi keskenään?

Vierailija
21.07.2018 |

Pitäisi saada kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ja nyt olisi edullinen viikko tarjolla elokuun alkuun Rodoksella.
Lapset ovat fiksuja ja itsenäisiä. Kännyköitä käyttävät ahkerasti. Itse asiassa varattiin jo matka. Miehen sisko alkoi kauhistella. Mutta yksi viikko. Miksi isot lapset ei pärjäisi.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Edesvastuutonta  käytöstä sellainen, senkin trolli. Kukaan täysjärkinen vastuuntuntoinen vanhempi  ei edes mieti  moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, Porvoossa jo 1-vuotiaat konttaavat yksin hoitomatkansa.

Vierailija
4/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää vaan. Runsaasti kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa tarjolla sen jälkeen.

Vierailija
5/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herrajumala ei. Sitten kun palaatte, odottaakin kotona vähän pitempi lapsivapaa :) 

Vierailija
6/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan trollipeikko liikenteessä? Huono vielä

Vierailija
7/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti voivat jäädä viikoksi kotiin. Älä sitten hämmästy, kun tulet kotiin ja lapset on otettu huostaan. Toivottavasti on provo.

Vierailija
8/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tämä on trolli?

t. lapsena viikon kotona yksin kesälomalla 11-vuotiaana viettänyt

Vierailija
9/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä sitten olette jättäneet lapsia keskenään? Kyllä nämä meidän tytöt ovat selvinneet kesäkuunkin ja heinäkuun alun, kun oltiin miehen kanssa kumpikin töissä. Keskenäänhän lapset joutuu silloinkin päivät olemaan. Hyvin sujui.

Ap

Vierailija
10/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos samoilla kulmilla asuvat lasten isovanhemmat, sukulaisia tai muita luotettavia perhetuttuja, joiden luona lapset voivat vierailla tai jotka vierailevat lasten luona niin miksi ei... Riippuu toki lapsistakin, ovatko tottuneet olemaan kahdestaan? Itse olen lama-ajan lapsi ja yh-vanhempani joitui ottamaan vastaan homman kuin homman. Olin varmaan jotain 8-v, kun olin viikot yksin kotona, koska vanhempani duunimatka oli n. 300 km ja tuli vain vklo kotiin. Vuoden tuota kai jatkui, ja ihan hyvin mulla meni. 

Vierailija
11/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä on trolli?

t. lapsena viikon kotona yksin kesälomalla 11-vuotiaana viettänyt

Kiitos. Ja meillä tosiaan tytöistä on toisilleen seuraa. Ihmettelen vähän noin jyrkkiä vastauksia mitä muilta sain. Kuinka lapset ikinä oppivat itsenäisiksi, jos eivät pikkuhiljaa.

Vierailija
12/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovi äidiksi. Toivottavasti lapset huostaanotetaan pian.

Vierailija
13/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte vaan jättää heille tarpeeksi rahaa viinaan. Kyllä se siittä.

Vierailija
14/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos samoilla kulmilla asuvat lasten isovanhemmat, sukulaisia tai muita luotettavia perhetuttuja, joiden luona lapset voivat vierailla tai jotka vierailevat lasten luona niin miksi ei... Riippuu toki lapsistakin, ovatko tottuneet olemaan kahdestaan? Itse olen lama-ajan lapsi ja yh-vanhempani joitui ottamaan vastaan homman kuin homman. Olin varmaan jotain 8-v, kun olin viikot yksin kotona, koska vanhempani duunimatka oli n. 300 km ja tuli vain vklo kotiin. Vuoden tuota kai jatkui, ja ihan hyvin mulla meni. 

Turussa asuu tuo miehen sisko. Itse asutaan Raisiossa, eli ei olisi pitkä matka. Mutta miehen siskolta ei nyt sattuneesta syystä viitsitäkään pyytää apua. :D

Vierailija
15/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää. Limsaa, sipsejä, karkkia, nuudeleita ja muuta helposti valmistettavaa ruokaa kun jättää tarpeeksi niin miksi ei. Saavat lapsetkin vähän laatuaikaa erossa vanhempien nalkutukselta.

Vierailija
16/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla vitsi. Huono sellainen.

Vierailija
17/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli mutta ei, 10- ja 8-v. lasten jättäminen keskenään viikoksi EI ole sallittua, on lasten heitteillejättöä ja johtaisi kiireelliseen huostaanottoon. Tyhmä nyt edes kysellä tällaista mutta kai joku tästäkin jotain hupia saa.

Vierailija
18/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli mutta ei, 10- ja 8-v. lasten jättäminen keskenään viikoksi EI ole sallittua, on lasten heitteillejättöä ja johtaisi kiireelliseen huostaanottoon. Tyhmä nyt edes kysellä tällaista mutta kai joku tästäkin jotain hupia saa.

Onko tuo muka määrätty jossain laissa? Riippuu ehkä lapsista, kuinka kypsiä ovat. Onhan tässä ketjussakin ollut jo useampi, jotka ovat onnistuneet kasvamaan terveiksi aikuisiksi, vaikka ovatkin saaneet olla yksin pidempiäkin aikoja lapsena.

Vierailija
19/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan heitteillejättö ja lopputulemana huostaanotto. Aika kallis hinta Rodoksen reissusta. Mutta ehkä lastenne onkin parempi ilman teitä.

Vierailija
20/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt te huostaanotolla uhkaavat, kuka sen ilmoituksen tekisi? Lapsetko, jotka ovat ajatuksesta ihan iloisia? Miehen siskolle ei asiaa tämän enempää mainostettaisi. Eikä tämä olisi kuin yksi viikko ja ruokaa kaapit täynnä ja herkkuja kanssa. Mikä teitä tuossa ahdistaa.

Ap