Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan nainen teistä liian lihava?

Vierailija
21.07.2018 |

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201807162201076626_iq.shtml

Kysyn, koska itse olen juuri tuollainen. Ja dieetillä... ikää 50 v.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lievästi ylipainoinen. Olen itse 56kg.

Vierailija
22/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on selvästi ylipainoinen. Ikä tosin vaan tekee tehtävänsä ja hoikkana on vaikea pysyä, jollei puntaroi jokaista suupalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, ikää 63 ja en ole dieetillä. Mun mielestä vähän vanhempi nainen on nätimpi, kun on pikkuisen pyöreä, näyttää naisellisemmalta eikä niin kuivakalta ryppykasalta. Tuo nainen on kaunis ja hyvänäköinen juuri tuollaisena.

En yritäkään laihduttaa alle 65 kiloon, jonka olin aina 45-vuotiaaksi asti (olen 176 cm). Vanha vain rypistyy. Mutta se 10 kiloa pitäisi saada pois.

Ap

Jahas, ei siinä sitten auta kuin kova dietti ja urheilu. Onko muita kunnianhimoisia tavoitteita? Vapaaehtoistyö, lähimmäisten huomioiminen ja mitä näitä nyt on oman itsen ulkopuolella.

Riittääkö dieetin kovuudeksi 1500 kaloria? Liityin sulamo.fi:hin.

Muut tavoitteet liittyvät lähinnä töihin.

Ap

Vierailija
24/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään ihan vääristynyt kehonkuva. Siis tuo nainen on kyllä kaunis ja tyylikäs, mutta hänellä silti ON ylimääräistä aivan selvästi. Kyllä tuosta semmosen 10kg voi pudottaa ihan helposti ja silti pysyy normaalipainoisena. Tyylikäs nainen silti.

On se ihme kun pitää hoikkia haukkua mutta lihavia ihannoidaan? Hmm... :D

Vierailija
25/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on selvästi ylipainoinen. Ikä tosin vaan tekee tehtävänsä ja hoikkana on vaikea pysyä, jollei puntaroi jokaista suupalaa.

Eikä ole vaikeaa. Höpö höpö juttuja.

Vierailija
26/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Todella naisellinen ja kaunis nainen on. Ei 46-vuotiaan naisen kuulukkaan näyttää rimpulalta teinitytöltä.

Ai hoikka tai normaali on rimpula teinityttö? Hahaha! 😂 Kyllä kuule ihan 50v+ nainen saa myös olla hoikka.. ;)

Vierailija
27/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehtisin naisen ulkonäköä "kurvikkaaksi".

Ei ainakaan niin lihava ettenkö näkisi suurta potentiaalia näyttää pallit räjäyttävän hyvältäkin halutessaan niin.

m47

Vierailija
28/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, ikää 63 ja en ole dieetillä. Mun mielestä vähän vanhempi nainen on nätimpi, kun on pikkuisen pyöreä, näyttää naisellisemmalta eikä niin kuivakalta ryppykasalta. Tuo nainen on kaunis ja hyvänäköinen juuri tuollaisena.

En yritäkään laihduttaa alle 65 kiloon, jonka olin aina 45-vuotiaaksi asti (olen 176 cm). Vanha vain rypistyy. Mutta se 10 kiloa pitäisi saada pois.

Ap

Jahas, ei siinä sitten auta kuin kova dietti ja urheilu. Onko muita kunnianhimoisia tavoitteita? Vapaaehtoistyö, lähimmäisten huomioiminen ja mitä näitä nyt on oman itsen ulkopuolella.

:D perusav. Eihän sitä voi oitää itsestään huolta ilman, et sulkisi taas jotain muuta pois. Kannattaa olla vaan laihduttamatta, ettei kukaan ala moralisoimaan muista valinnoistasi!

Vierailija
29/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176/58 ja aion pudottaa muutaman kilon.

Vierailija
30/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä vähän mihin verrataan, mutta ihan ok minun mielestäni.

Vierailija
31/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v nainen ja saman painoinen kuin 20-vuotiaana. Olen aina ollut saman painoinen (57kg). Työskentelen hoitoalalla ja meidän työpaikalla on kaikki kollegatkin tosi hoikkia. Terveelliset elämäntavat meillä kaikilla.

Vierailija
32/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pitää normaalipainoisia lihavina ja osa lihavia normaalipainoisina. Ihmiset on sekasin.

Vierailija
33/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v nainen ja saman painoinen kuin 20-vuotiaana. Olen aina ollut saman painoinen (57kg). Työskentelen hoitoalalla ja meidän työpaikalla on kaikki kollegatkin tosi hoikkia. Terveelliset elämäntavat meillä kaikilla.

Olin harkkapaikassa yhdessä vuodeosastolla ja ihmettelin miten vähän sairaanhoitajista jotkut söi... Esim. Oma ohjaajani söi välillä pelkän rahkan..? Siis 8h työpäivänä.... Kyllä sitä vähän ihmetteli. Onko sairaanhoitajilla joku ihan pakollinen tarve olla hoikkana? Ja ihan normaalit tauot siellä oli että ei siitä ollut kyse.

Vierailija
34/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä kehopositiivisuutta, jota ei kuitenkaan riitä hoikille... kaikki muut vartalotyypit hyväksytään, mutta hoikkaa ei koskaan. ”Keski-ikäisen naisen kuuluukin olla vähän pyöreämpi.”

Selvä. No minä olen ylpeä omasta hoikasta vartalostani. Se on jäntevä ja kiinteä, urheilullinen ja silti naisellinen. Saanen olla kehopositiivinen minäkin.

Kuvan nainen on upea ja kantaa itsensä kauniisti. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö hoikempikin voisi olla upea.

Vierailija
35/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin harkkapaikassa yhdessä vuodeosastolla ja ihmettelin miten vähän sairaanhoitajista jotkut söi... Esim. Oma ohjaajani söi välillä pelkän rahkan..? Siis 8h työpäivänä.... Kyllä sitä vähän ihmetteli. Onko sairaanhoitajilla joku ihan pakollinen tarve olla hoikkana? Ja ihan normaalit tauot siellä oli että ei siitä ollut kyse.

No se riippuu ihan ihmisestä. Toiset syö tosi vähän, toiset normaalisti ja toiset paljon. Ja toisaalta riippuu myös ihan päivästä. En siis ole hoitoalalla vaan ihan totean asian. Ja aika luonnollista jos ihminen hoitoalalla syö terveellisesti, sehän olisi ihannekin.

Vierailija
36/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on nykyään ihan vääristynyt kehonkuva. Siis tuo nainen on kyllä kaunis ja tyylikäs, mutta hänellä silti ON ylimääräistä aivan selvästi. Kyllä tuosta semmosen 10kg voi pudottaa ihan helposti ja silti pysyy normaalipainoisena. Tyylikäs nainen silti.

On se ihme kun pitää hoikkia haukkua mutta lihavia ihannoidaan? Hmm... :D

Tämä palsta on täynnä 165/100 keijukaisia jotka ovat omasta mielestään vain pikkuisen pulleita. Heille tollainen oikeasti hieman pullea nainen on vähintään normaalipainoinen tai jopa hoikka. 

Vierailija
37/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko kuvan nainen/ap lihava, laiha vai jotain siltä väliltä. Eikö pitäis itse miettiä onko tyytyväinen kehoonsa ja sen perusteella tehdä muutoksia tai olla tekemättä. Tää palsta on viimeinen paikka, jossa tällasia kannattaa kysellä, koska vastaukset on aina äärilaidasta toiseen.

Vierailija
38/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä on yksilöllistä. Mun äiti on aina ollut tosi hoikka, samoin toinen siskoistaan. Toinen sisko taas on lihonnut huomattavasti. Hyvin samankaltaiset elämäntavat on kaikilla kuitenkin. Meidän suvussa on myös hoikkia, jotka voivat syödä mitä vaan liikkumatta, ja pysyä silti hoikkina. Huomaa kyllä, että geeneillä on tosi suuri merkitys.

Ja niin on myös sosiaalisella paineella! tuosta teidän työpaikasta tuli mieleen, et tästähän tuli juuri uusia tutkimuksia miten se ympäristö vaikuttaa ihmiseen siten, et lihava seura lihottaa ja laiha laihduttaa.. jokseenkin näin.

Vierailija
39/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on.

Vierailija
40/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut ylpeä hoikka ja pienitissinen. Minulla on todella hoikka vyötärö, leveä lantio ja hyvä isohko peppu. Mitat 173/56 suunnilleen. Tissit ollut aina B-kuppi, nyt ehkä jopa pienentyneet. En varmaan edes osaisi olla isoilla rinnoilla, olisi jotenkin iso olo..

Kaikilla on oma kroppansa. Tuo kuvan nainen on mielestäni upea tuollaisena. Itse taas haluan olla hoikka ihan hautaan asti.

Kaikilla saa olla sellainen keho mikä nyt ikinä onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän