Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ilmaise somessa olevansa kanssani

Vierailija
20.07.2018 |

Ylistää kyllä kahden kesken päästä varpaisiin, mutta somessa ei mitään inahdustakaan yhteiselostamme. Välillä tulee tykkäyksiä päivityksiini, ei ikinä sydämiä. Hyvin aktiivinen somettaja muuten on ja eksäänsä liittyen paljonkin sometellut aikoinaan. Olemme muuttamassa yhteen ja mietinpähän vaan, että onko tässä nyt jotain mätää. Muutenkin tuntuu, että taidanpahan olla hänelle vaan elättäjä, kun päätti lähteä 36-vuotiaana opiskelemaan.

Ensin ajattelin, että eihän tässä mitään. Mutta nyt on alkanut kaihertaa ja pelottaakin, mikä mun rooli tässä parisuhteessa on. Varmaan pääsen kotitalouden ylläpitäjäksi, niin taloudellisesti kuin käytännössäkin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi ihmisryhmää, joita en voisi kuvitella facebook -kavereiksi. Ensinnäkin omat aikuiset (tai nuoret jos olisi) lapset. En halua tietää heidän elämästään netin kautta. Toinen ryhmä on seutusteluystävät, sillä oma elämä niilläkin pitää olla. M50+.

Vierailija
42/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samahan toi on kuin menisi naimisiin eikä pitäisi sormusta? Kuinka monelle se ois ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksän kanssa asiasta jopa riideltiin. Lopulta takaa paljastui yli vuoden jatkunut sivusuhde. Toinen nainen ei myöskään toennyt olemassaolostani, vaikka asuimme yhdessä. :(

Tämä...

Vierailija
44/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta somessa hehkuttaminen on teinien touhua.Parisuhdestatukseni ei kuuluu Zuckerbergille pätkääkään.

Vierailija
45/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samahan toi on kuin menisi naimisiin eikä pitäisi sormusta? Kuinka monelle se ois ok?

Mulle on ok.Tiedän olevani naimisissa, en tarvitse siihen ulkoisia merkkejä.

Vierailija
46/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin somehü0r4t. Tunkekaa se some persuksiinne ja olkaa oikeita ihmisiä. Vaihteeksi.

Vierailija
47/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää enemmän sormusta mitä minä. En ole oikein koruihmisiä.

Tiedetään kyllä, että ollaan naimisissa. On ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi