Mies ei ilmaise somessa olevansa kanssani
Ylistää kyllä kahden kesken päästä varpaisiin, mutta somessa ei mitään inahdustakaan yhteiselostamme. Välillä tulee tykkäyksiä päivityksiini, ei ikinä sydämiä. Hyvin aktiivinen somettaja muuten on ja eksäänsä liittyen paljonkin sometellut aikoinaan. Olemme muuttamassa yhteen ja mietinpähän vaan, että onko tässä nyt jotain mätää. Muutenkin tuntuu, että taidanpahan olla hänelle vaan elättäjä, kun päätti lähteä 36-vuotiaana opiskelemaan.
Ensin ajattelin, että eihän tässä mitään. Mutta nyt on alkanut kaihertaa ja pelottaakin, mikä mun rooli tässä parisuhteessa on. Varmaan pääsen kotitalouden ylläpitäjäksi, niin taloudellisesti kuin käytännössäkin.
Kommentit (47)
Some sikseen, se ei vaan oo kaikille tärkeä. Mutta pidä huoli että laskut ja muut jaetaan tasan! Oli opiskelija tai ei...
Tsekkaisin myös viestihistorian. Pieni rike siitä, että tuhoaa sinut.
Onko sulla joku oma x mist olet kertony et yyyyhyy se hakkas tai jotai?
En mäkän laittais pusui ja halei nii kauan ku on joku sekopää jossai seurais kaikki mun liikkeet haulikko ladattuna.
Vierailija kirjoitti:
En mäkän laittais pusui ja halei nii kauan ku on joku sekopää jossai seurais kaikki mun liikkeet haulikko ladattuna.
Mies ei ole koskaan kysynyt mitään eleistäni, eikä minulla ole ollut koskaan tarvetta heistä puhuakaan. Eli siitä tuskin on kyse :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole koskaan kysynyt mitään eleistäni, eikä minulla ole ollut koskaan tarvetta heistä puhuakaan. Eli siitä tuskin on kyse :)
-ap
Siis eksistäni! :D
-ap
Meillä mies ei hirveästi huutele mitään parisuhdeonneja, liekö sitten erään mustasukkaisen emännän takia. Päivittelee kuitenkin välillä juttuja mitä puuhataan yhdessä ja on merkannut fb:ssä että ollaan parisuhteessa, riittää mulle. Mitäs sitä sen enempää somettelemaan, vaikka itse tykkäänkin välillä laitella kivoista hetkistä kuvia instagramiin. :)
alkaa sitten vähän kuullostaa semmoselt et se on varovainen susta enemmin.
Mun mies ei suostu laittamaan edes naimisissa merkintää eikä hyväksy mun kaveripyyntöjä. En oo kyl ihan noin dramaattisesti siihen suhtautunut vaikka harmittaakin. Ei kyl käytä somea muutenkaan juurikaan, ei tee päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei hirveästi huutele mitään parisuhdeonneja, liekö sitten erään mustasukkaisen emännän takia. Päivittelee kuitenkin välillä juttuja mitä puuhataan yhdessä ja on merkannut fb:ssä että ollaan parisuhteessa, riittää mulle. Mitäs sitä sen enempää somettelemaan, vaikka itse tykkäänkin välillä laitella kivoista hetkistä kuvia instagramiin. :)
Meistä ei ole yhtä ainuttakaan yhteistä päivitystä/kuvaa eikä olla merkitty olevamme parisuhteessa :/
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei suostu laittamaan edes naimisissa merkintää eikä hyväksy mun kaveripyyntöjä. En oo kyl ihan noin dramaattisesti siihen suhtautunut vaikka harmittaakin. Ei kyl käytä somea muutenkaan juurikaan, ei tee päivityksiä.
Oleko koskaan kysynyt miksi? Ei halua olla julkisesti varattu? Häpeää sinua? Ei rakasta sinua?
Enpä kyllä monen naisenkaan FB:ssä näe viittauksia mieheen tai parisuhteeseen, vaikka sellainen olisikin. Korkeintaan kuvia itsestä tai niistä omista lapsista vaan.
10 vuotta yhdessä, 7 avioliitossa.
Ei koskaan kommentoida mitään toistemme päivityksiin. Ainoat yhteiskuvat somessa meistä on, jotain mitä joku toinen on ladannut. En seuraa mistä se tykkää ja mistä ei. Kaikki asiat mitä päivitän hän jo tietää. Ei kyllä olla kumpikaan aktiivikäyttäjiä.
Pitäiskö harkita eroa?
No se on aika noloa, jos hehkuttaa suhdetta somessa ja sitten se katkeaa. Eron tultua ei ole kiva enää nähdä niitä kuvia ja joutua niitä poistelemaan. Ehkä ei halua tehdä samaa virhettä nyt uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan käänteistä tilannetta yhden tuttavapariskunnan kohdalla. Mies on laittanut eropaperit vetämään ja vaimo on poistanut miehensä perheenjäsenistään, samaten poistanut ihmissuhdestatuksensa. Mies on edelleen statuksella married eikä ole kertonut erosta edes lähisukulaisille.
Että ei niistä somejutuista kannata niin perustaa. Mutta se 36-vuotiaana opiskelemaan lähteminen parisuhteen tuossa vaiheessa kun ollaan vasta muuttamassa yhteen, se vähän haiskahtaa.
Jaa. Eiköhän niitä opiskeluvalintoja mietitä juuri siinä vaiheessa, kun se oman kehittymisen ja tulevaisuuden kannalta on tärkeää. Ei mulla ainakaan koskaan ole tuollaiset päätökset olleet sidoksissa parisuhteen vaiheeseen. Ihan omista lähtökohdista käsin olen ne aina tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Toi on jo vähän outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on jo vähän outoa?
Niinkö 🙄🙄🙄
Ihan pikkaisen outo koko kuvio...
Häpeää sua kuin juoppo juomistaan. Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Some sikseen, se ei vaan oo kaikille tärkeä. Mutta pidä huoli että laskut ja muut jaetaan tasan! Oli opiskelija tai ei...
Hassu juttu että jos nainen olisi opiskelija, ja mies töissä, niin ei varmasti laitettaisi kuluja puoliksi. Vaan naiselle 1/5...
Mihinkä tämä epäsuhta perustuu? Onko naiset noin kaksinaismoralisteja?
Mun eksän kanssa asiasta jopa riideltiin. Lopulta takaa paljastui yli vuoden jatkunut sivusuhde. Toinen nainen ei myöskään toennyt olemassaolostani, vaikka asuimme yhdessä. :(
Kannattaa myös seurata, laittaako sydämiä muille. Ja nämä ”toi oli tolle koiralle siinä kuvassa”- jutut voit sitten ihan suosiolla ohittaa scheissena. Jos sydämiä (ja runsasta tykkäämistä) muualla, olet hyväksikäytettävä ja miehellesi itsestäänselvyys. Yritystä muuallakin.