Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ilmaise somessa olevansa kanssani

Vierailija
20.07.2018 |

Ylistää kyllä kahden kesken päästä varpaisiin, mutta somessa ei mitään inahdustakaan yhteiselostamme. Välillä tulee tykkäyksiä päivityksiini, ei ikinä sydämiä. Hyvin aktiivinen somettaja muuten on ja eksäänsä liittyen paljonkin sometellut aikoinaan. Olemme muuttamassa yhteen ja mietinpähän vaan, että onko tässä nyt jotain mätää. Muutenkin tuntuu, että taidanpahan olla hänelle vaan elättäjä, kun päätti lähteä 36-vuotiaana opiskelemaan.

Ensin ajattelin, että eihän tässä mitään. Mutta nyt on alkanut kaihertaa ja pelottaakin, mikä mun rooli tässä parisuhteessa on. Varmaan pääsen kotitalouden ylläpitäjäksi, niin taloudellisesti kuin käytännössäkin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit rooliasi parisuhteessa sen perusteella, että mies vain tykkää kuvistasi, ei laita sydämiä?

Just...

Vierailija
2/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurailla. Nämä keski-ikäiset fb-tykkäilijäsedät tykkäävät profiloitua ”vapaana” - jos vaikka jostakin vähän parempaa löytyisi tai flaksi kävisi. Uskomatonta - mutta totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Sinä kelpaat kyllä kotona lämmittämään sänkyä ja ilmeisesti elättämäänkin, mutta somessa touhutaan touhutippa tanassa vapaana - jospa tärppäisi.

Jätä. Heti.

Vierailija
4/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikeasti  ihanastunut/rakastunut/rakkaastaan ylpeä mies haluaisi kyllä kuuluttaa koko maailmalle, että katsokaa, tämä nainen on minun 

Vierailija
5/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautuu jos itse alat aktiivisemmaksi, esim kerrot yhteisistä tekemisistänne tai postaat harmittoman yhteiskuvan?

Ota huomioon, että ex on saattanut aikoinaan patistaa häntä. Ei välttämättä ole ollut sen oma-aloitteisempi tuolloin. Tai sitten on tullut tylsämieliseksi, kaikki ns tehty ja koettu jo edellisessä suhteessa.

Vierailija
6/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikeasti  ihanastunut/rakastunut/rakkaastaan ylpeä mies haluaisi kyllä kuuluttaa koko maailmalle, että katsokaa, tämä nainen on minun 

Niinhän se menisikin. Samoin hän huomioisi sinua jatkuvasti - ja vain sinua. Outoa touhua.

Vierailija
7/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit rooliasi parisuhteessa sen perusteella, että mies vain tykkää kuvistasi, ei laita sydämiä?

Just...

Niin, typeräähän tämä varmasti on. Pistää mietityttämään, kun aikaisemmassa parisuhteessaan sydämiä on sadellut senkin edestä.

- ap

Vierailija
8/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan kauhea kumppani, kun en ole somessa lainkaan. - Vaan oletkos koskaan kysynyt kumppaniltasi suoaan syytä hänen käytökseensä?

Vierailija
9/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasva aikuiseksi.

Vierailija
10/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan! 😭 Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta joista 13 naimisissa!

Vierailija
11/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen voima on kyllä suuri.

Jos hän muuten käyttää sitä aktiivisesti, niin hän haluaa piilottaa sinut jostain syystä...

Selvitä asia

Vierailija
12/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kasva aikuiseksi.

Höpöhöpö. Tämä on iso ongelma. Nämä hyväksikäyttäjämiehet kyllä keksivät nuo ”kasva aikuiseksi” ja ”ketään ei voi omistaa” - jutut.

Kenkää tuollaisille. Miehesi on jo sen ikäinen, että markkinat hiljenevät ja omaa viehätysvoimaa testaillaan. Älä ota turpaasi debiileiltä.

Vierailija
13/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa, että some on luonteva ilmaisukanava miehen mielestä. Minun mieheni ei koskaan postaa mitään. Yhtään mistään. Kuviani kommentoi yksityisesti. Mutta kulkee kyllä kanssani julkisesti käsi kädessä.

Toki pohdin asiaa joskus, mutta toisaalta olisi jopa creepyä jos mies levittelisi siirappia ympäri somea. Mustasukkainen? Omistushaluinen? Olenko joku palkinto? Lisäksi monet somejulkiset suhteet ovat myöhemmin paljastuneet melkoiseksi kulissiksi. Miksi moinen tarve todistella?

Vierailija
14/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somen voima on kyllä suuri.

Jos hän muuten käyttää sitä aktiivisesti, niin hän haluaa piilottaa sinut jostain syystä...

Selvitä asia

Todellakin.

Vierailija
15/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan käänteistä tilannetta yhden tuttavapariskunnan kohdalla. Mies on laittanut eropaperit vetämään ja vaimo on poistanut miehensä perheenjäsenistään, samaten poistanut ihmissuhdestatuksensa. Mies on edelleen statuksella married eikä ole kertonut erosta edes lähisukulaisille.

Että ei niistä somejutuista kannata niin perustaa. Mutta se 36-vuotiaana opiskelemaan lähteminen parisuhteen tuossa vaiheessa kun ollaan vasta muuttamassa yhteen, se vähän haiskahtaa.

Vierailija
16/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä alapeukuttaja luot vähän liikaa odotuksia miesten julkiromanttisuudelle... Suomalaiset miehet etenkään eivät ole siinä maailman tunnetuimpia, joten vähän turhan innokkaasti maalaat piruja seinälle. Ja vaikka some onkin nykyajassa vahvasti läsnä, meillä monilla ihmisillä on vielä jonkinlaiset "estot" olemassa, että mitä haluamme jakaa julkisesti ja mitä yksityisesti.

Vierailija
17/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne sydämet somessa ovat aika imeliä. Ei tietysti pitäisi ajatella näin stereotyyppisesti, mutta miehiltä ne ovat vielä lällympiä. Joku tykkäys silloin tällöin kuulostaa täysin normaalilta, jos olette aikuisia.

Kuten joku jo sanoikin, exä on luultavasti halunnut esitellä kaikille, kuinka tässä ollaan nyt niin rakastuneita kyyhkyläisiä, ja vaatinut miestäkin menemään siihen mukaan. Mitä enemmän sydämiä ja hehkutusta somessa, sitä heppoisempana pitäisin suhdetta.

Vierailija
18/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat tarkasti ketä tykkäilee ja millä tiheydellä. Ilmestyykö uusia ”ystäviä”, ja näkyykö selkeitä suosikkeja. Ihmisen alitajuntaa on aika helppo lukea loppujen lopuksi.

Vierailija
19/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla myös, että aiemmin somejulkisuus parisuhteen suhteen on aiheuttanut draamaa suhteessa? Mä ainakin tiedän pari tällaista tapausta, paljon nuorempia ihmisiä tosin.

Vierailija
20/47 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Ymmärrän että jos itselle some on tärkeä, tällainen harmittaa. Mutta omasta mielestäni on jo vainoharhaisuuden puolella jos tehdään jostain some-kommentoimattomuudesta hurjia johtopäätöksiä. Ja näitä johtopäätöksiä tekevät täällä ihmiset jotka eivät tunne kumpaakaan osapuolta. Sanon tämän harvoin mutta nyt sen sanon: vaikuttaa todella lapselliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän