Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vieras koira hyökkää koirasi kimppuun, nosta hyökkääjää takajaloista ilmaan

Vierailija
20.07.2018 |

Hyökkääjä hämääntyy ja päästää leuat irti.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaan ei varmaan aina onnistu

Vierailija
2/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavassa hetkessä se on sun omassa ranteessa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän rodusta. Ne joiden pääkoppa sanoo, että piä kii, niin ne kans pitää kiinni vaikka mille solmulle vääntäisit. Tai sitten tosiaan käy sun päälle seuraavaksi.

Vierailija
4/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turvasumutin mukana. Naapuruston ongelmakoira purrut jo kaksi pienempää koiraa lääkärikuntoon.

Vierailija
5/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase jalalla kuonoon jos ei ole kättä pidempää.

Vierailija
6/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako turvasumutinkaan jos taistelukoira kyseessä?

Vierailija
7/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on vaan laittaa hyökkäävän koiran keuhkoihin, selkärankaan tai kiveksiin veitsi.

Mä en ala leikkimään jos mun koiran tai mun kimppuun käy isompi koira.

Kuulen monta kertaa miten tappajakoirien omistajat sanovat, että ''hän on vain laumanvartija''.

Juu, mutta minä vartioin tätä omaa laumaa. En ole ulkoistanut sitä hommaa eläimelle.

Vierailija
8/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako turvasumutinkaan jos taistelukoira kyseessä?

Ei. Ei ne päästä irti ennen kuin niiltä on lähtemässä oma nirri.

Vierailija
9/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.

Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.

Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.

Vierailija
10/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrieri ei avaa leukojaan vaikka miten nostelisi tai kiskoisi. Jos avaakin, kiepsahtaa salamana nostelijaan kiinni.

Vierailija
11/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa yhtään sanoa mitä tekisin):

Varmaan yrittäisin tuota. Oma koira on vielä niin alistuva vaikka iso onkin että ei millään pärjäisi jos joku hyökkää. Niin kovin pelottaa nämä uutiset noista hyökkäyksistä ):

Vierailija
12/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että kyllä mä otan mieluummin ison koiran puremat vastaan itse, kuin annan sen purra omaa alle polven korkuista koiraani. Sattuuhan se aivan hitosti ja varmaan esim. käsi olisi toista kuukautta pois pelistä, mutta ainakin minä varmaan selviäisin siitä varmemmin hengissä, kuin pieni koira ja omalle koiralleni en missään nimessä toivoisi mitään tuskia ja traumoja jostain toisen koiran hyökkäyksestä. Lisäksi, käsittääkseni siitä ei koidu hyökkäävän koiran omistajalle oikein mitään rangaistusta/korvausvelvollisuutta, jos osumaa ottaa vain toinen koira, mutta tilanne on eri, jos myös ihmistä purraan.

Kerran juurikin tuon oman pikkukoirani kimppuun kävi lapin porokoira, jolla onneksi niin pitkä turkki, että sain sen siitä kiskottua irti ja mieheni oli onneksi mukana niin pääsi siihen väliin, ja kyllä, otti osumaa käteensä, mutta meidän koira selvisi vain yhdellä karvatupon irtoamisella.

Vierailija
13/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että kyllä mä otan mieluummin ison koiran puremat vastaan itse, kuin annan sen purra omaa alle polven korkuista koiraani. Sattuuhan se aivan hitosti ja varmaan esim. käsi olisi toista kuukautta pois pelistä, mutta ainakin minä varmaan selviäisin siitä varmemmin hengissä, kuin pieni koira ja omalle koiralleni en missään nimessä toivoisi mitään tuskia ja traumoja jostain toisen koiran hyökkäyksestä. Lisäksi, käsittääkseni siitä ei koidu hyökkäävän koiran omistajalle oikein mitään rangaistusta/korvausvelvollisuutta, jos osumaa ottaa vain toinen koira, mutta tilanne on eri, jos myös ihmistä purraan.

Kerran juurikin tuon oman pikkukoirani kimppuun kävi lapin porokoira, jolla onneksi niin pitkä turkki, että sain sen siitä kiskottua irti ja mieheni oli onneksi mukana niin pääsi siihen väliin, ja kyllä, otti osumaa käteensä, mutta meidän koira selvisi vain yhdellä karvatupon irtoamisella.

Tai sitten lopetat uhrina olemisen, kasvatat kivekset ja neutralisoit uhan. Vai oletko ajautunut niin kauas jo ihmisen todellisesta luonteesta?

Vierailija
14/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyökkääjä hämääntyy ja päästää leuat irti.

Ei pidä paikkaansa. Älä jaa typeriä neuvoja.

Vierailija
15/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira hyökkää kimppuusi, niin iske kivusta välittämättä vasen ranne sen suuhun ja upota oikean käden sormet sen silmiin. Vanha sissikonsti.

Vierailija
16/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koira hyökkää kimppuusi, niin iske kivusta välittämättä vasen ranne sen suuhun ja upota oikean käden sormet sen silmiin. Vanha sissikonsti.

OMG

Vierailija
17/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siihen koiraanhan voi sattua :(

Vierailija
18/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkua kaulaan kuten Cesar Millan tekee

Vierailija
19/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.

Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.

Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.

Ota nainen huomioon! Mä olen mies ja veikkaan kestäväni kipua enemmän kuin sinä! :D

Vierailija
20/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siihen koiraanhan voi sattua :(

Miksi kukaan ei ajattele koiria!