Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
141/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, laittaisitko jonkin avausviestisi, vaikka vähän muunneltuna, tänne analysoitavaksi? Ihan vilpittömästi haluaisin auttaa. Olen myös "tavisnainen", en mikään huippusaalis mutta ei minua tarvitse hävetäkään. Olen myös kokeillut nettideittailua tuloksetta. Niillä tiedoilla, joita annat itsestäsi, olisin kiinnostunut kaltaisestasi miehestä. Voisin yrittää omasta näkökulmastani löytää syitä sille, miksi viesteihisi ei vastata. Nythän meillä on vain sinun sanasi siitä, miten hyviä viestisi ovat, etkä viestien kirjoittajana ole paras arvioimaan niitä.

Viestit ovat olleet ihan neutraaleja. Eräälle laitoin viestiä, elämäntilanteemme on samanlainen ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia arjesta. Kertasin perusasiat itsestäni. Mainitsin myös hänen ammatistaan jonka hän itse kertoi profiilissaan. Toiselle lähetin viestin, jossa mainitsin hänen harrastuksestaan joka oli hänen profiilissaan. Viestit ytimekkäitä muutaman lauseen avauksia, joista olisi hyvä jatkaa juttua. Osaan kyllä smalltalkia jo työni puitteissa ja tiedän miten viestiä asiallisesti. Joten ei ole siitä kiinni vaikka taas niin vihjaillaan. Mitään intohimojuttuja ja ulkomaille karkaamisia en ole kirjoitellut, koska elämä kanssani on kuitenkin sitä perusarkea (toki kaikkine vivahteineen).

Mitä hyötyä ajattelet itse laatimastasi referaatista, jossa käyt läpi viestien aiheet, olevan? Jotta voisi muodostaa mielipiteen, pitäisi nähdä alkuperäinen viesti sanamuotoineen ja sävyineen.

Oletko muuten itse kirjoittanut tähän ketjuun kaikki viestit, joista syntyy kuva, että ne ovat ap:n kirjoittamia vai onko ketjussa sinuna esiintyviä? Osa viesteistä on todella kylmääviä ja osa taas asiallisia, ihan kuin kaksi persoonallisuuden puolta taistelisivat keskenään.

No en viitsi viestejä sanasta sanaan laittaa, koska joku ne voi muuten tunnistaa. Vaikka olisivat hieman muunneltuja. Jos ei mielikuvituksesi riitä niin ei voi mitään. Laita sinä vaikka esimerkkiviesti jonka haluaisit saada mieheltä, jotta kiinnostut.

Täällä on kirjoitellut pari muutakin miestä tai sellaisena esiintyvää lisäkseni.

Vierailija
142/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä miehiä, jotka jankkaavat että naiset aina saavat miehen, jos haluavat. Eihän se noin mene ollenkaan.

Todellisuudessa on vaikea edes löytää miestä josta olisi kiinnostunut ihmisenä ja vielä vaikeampi on "saada" tämä mies.

Tässä se ero miehen ja naisen aivoissa juuri tulee näkyviin. Kyllähän nainen aina miehen saa, vaikka sitten sen hiukan heikommassa hapessa olevan. Mutta kuitenkin. Naiset eivät ehkä noteeraa tätä kuitenkaan vakavastiotettavana miehenä. Miehistä monille sen sijaan kelpaisi se pubiruusu senhetkiseen tarpeeseen. Siksi miehet ihmettelevät miksi naisille ei kelpaa. Ja naiset taitavat hiukan tietoisesti pitää yllä jonkinlaista tasoa miesten puolesta ajattelemalla, ettei miehillekään nyt ihan kuka tahansa kelpaa. Totuuden ollessa se, että kyllä melkein kelpaa jos niikseen tulee. 

Naiset itsekin myöntävät etteivät kiinnostu kovin monista miehistä. 

Minä jos nyt menen kävelemään tuosta keskustan läpi niin pystyn lupaamaan, että parittelen jokaisen vatsaantulevan naisen kanssa. Kuka nainen voisi luvata saman?

Jahas, mies taas sotkee seksin ja parisuhteen keskenään. Jos joku randommies ehdottaisi "parittelua", niin vaihtaisin heti kadun toiselle puolelle. En nyt keksi yhtään syytä, miksi suostuisin, en saa tuollaisesta mitään itselleni, lisäksi tuossa on tauti- ja raskausriskit. En usko, että kaikki miehetkään suostuisivat, jos tavallinen keski-ikäinen nainen ehdottelisi samaa miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, laittaisitko jonkin avausviestisi, vaikka vähän muunneltuna, tänne analysoitavaksi? Ihan vilpittömästi haluaisin auttaa. Olen myös "tavisnainen", en mikään huippusaalis mutta ei minua tarvitse hävetäkään. Olen myös kokeillut nettideittailua tuloksetta. Niillä tiedoilla, joita annat itsestäsi, olisin kiinnostunut kaltaisestasi miehestä. Voisin yrittää omasta näkökulmastani löytää syitä sille, miksi viesteihisi ei vastata. Nythän meillä on vain sinun sanasi siitä, miten hyviä viestisi ovat, etkä viestien kirjoittajana ole paras arvioimaan niitä.

Viestit ovat olleet ihan neutraaleja. Eräälle laitoin viestiä, elämäntilanteemme on samanlainen ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia arjesta. Kertasin perusasiat itsestäni. Mainitsin myös hänen ammatistaan jonka hän itse kertoi profiilissaan. Toiselle lähetin viestin, jossa mainitsin hänen harrastuksestaan joka oli hänen profiilissaan. Viestit ytimekkäitä muutaman lauseen avauksia, joista olisi hyvä jatkaa juttua. Osaan kyllä smalltalkia jo työni puitteissa ja tiedän miten viestiä asiallisesti. Joten ei ole siitä kiinni vaikka taas niin vihjaillaan. Mitään intohimojuttuja ja ulkomaille karkaamisia en ole kirjoitellut, koska elämä kanssani on kuitenkin sitä perusarkea (toki kaikkine vivahteineen).

Mitä hyötyä ajattelet itse laatimastasi referaatista, jossa käyt läpi viestien aiheet, olevan? Jotta voisi muodostaa mielipiteen, pitäisi nähdä alkuperäinen viesti sanamuotoineen ja sävyineen.

Oletko muuten itse kirjoittanut tähän ketjuun kaikki viestit, joista syntyy kuva, että ne ovat ap:n kirjoittamia vai onko ketjussa sinuna esiintyviä? Osa viesteistä on todella kylmääviä ja osa taas asiallisia, ihan kuin kaksi persoonallisuuden puolta taistelisivat keskenään.

No en viitsi viestejä sanasta sanaan laittaa, koska joku ne voi muuten tunnistaa. Vaikka olisivat hieman muunneltuja. Jos ei mielikuvituksesi riitä niin ei voi mitään. Laita sinä vaikka esimerkkiviesti jonka haluaisit saada mieheltä, jotta kiinnostut.

Täällä on kirjoitellut pari muutakin miestä tai sellaisena esiintyvää lisäkseni.

Pikaisella googlaamisella löytyi seuraava, onnistunut esimerkkialoitus:

"Moi! Olipas kiva lueskella täällä vaihteeksi jotain muutakin kuin "harrastan jumppaa ja koiran kanssa lenkkeilyä". Vaikuttaa siltä, että sulla on elämä aika mukavasti kohdallaan ja tavoitteet vähän korkeammalla. Uskaltaisin jopa sanoa samaa itsestäni! Oon siis 23-vuotias poika, alun perin Lapista kotoisin mutta täällä jo pitempään viihtynyt. Harrastan maastopyöräilyä ja mustavalkoelokuvia, osaan asentaa lampun ja leipoa superhyviä sämpylöitä, ja vielä joskus haluan opetella soittamaan kitaraa! Innostun aika helposti, paitsi negatiivisesta asenteesta ja räp-musiikista. Mut niin, jos tuntuu että ajatukset vaikuttaa yhtään tutuilta niin ota toki yhteyttä! Ei meillä varmaan ihan kauheaa olisi."

Esimerkki on peräisin löytämästäni blogikirjoituksesta, jossa oli muitakin hyviä esimerkkejä, myös aloitusviestien "virheistä". Esimerkkiviesti henkii kykyä ilmaista itseään sekä tiettyä positiivisuutta ja välittömyyttä.

Vierailija
144/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millaisia naisia lähestyit?

Kuten sanottua niin omaa ikäluokkaani. Sai olla tai olematta lapsia. Pois rajasin eläin- tai matkusteluhullut. Niin ja urheilunarkkarit. Eli sellaista omasta mielestäni perustavista. Joka käy töissä ja tykkää perusarjesta ilman mitään ekstremejuttuja. Koulutukselle en asettanut mitään isompia rajauksia. Tohtorit tiputin pois, koska heillä tuskin on aikaa aidolle ihmissuhteelle.

Jopa tatuoinnit tiettyyn pisteeseen saakka olisin hyväksynyt vaikka periaatteessa inhoankin niitä tramp-stamppeja naisilla. Yleensä vaan omassa ikäluokassa eronneet perheenäiditkin ovat noita ottaneet erossa voimaannuttuaan.

Jos omat kiinnostuksenkohteet ovat kovin erilaisia kuin muilla, niin saa syyttää vain itseään, miksi kumppania ei löydy. On aika harvassa ihmiset, jotka eivät pidät matkustamisesta. Empaattiset ihmiset pitävät myös eläimistä, allergikot tietenkin käytännön syistä poislukien. Normaalit ihmiset harrastavat myös liikuntaa ja moni jopa pitää siitä. Olet epänormaali, siksi et löydä ketään. Turha syyttää naisia nirsoilusta, kun itse rajasit 95 % naisista pois.

Vierailija
145/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehethän ei sitten ole nirsoja?

Itse kokeilin, ja en vastannut, sori nyt vaan, seuraaville:

-seksiseuraa hakeville

-naisen pitää olla hoikka/timmi

-naisen pitää olla nuorempi

Vastauksia tuli paljon, mutta Noi rajasi aika monta miestä pois, itseasiassa suurimman osan.En varmaan ole ainoa nainen, joka näin ajattelee.Turha syyllistää meitä naisia.

Niin mutta ei kaikkia, kuten itsekin myönnät. 

Miehiltä löytyy naismakuja joka lähtöön. 

Naiset ulisee kun kaikki eivät tykkää heistä. 

Mies ulisee kun ei saa yhtään viestiä. 

Vierailija
146/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Minusta tuossa sinun viestissäsi näkyy ylimielinen ja vmäinen asenne.Ehkäpä nämä naiset ovat tulkinneet sinut samoin?

Vierailija
147/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tutkitusti yleensä aika huonoja tunnistamaan omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan. Ylivertaisuusvinouma vaivaa tosi montaa - luullaan, että ollaan fiksuja ja keskustelutaitoisia, vaikka mitään oikeaa tietoa mistään ei olisikaan ja keskustelukin on jotain ihme vääntämistä joka asiasta. Edellä joku myös kirjoitti hyvin vihasta, tähän kirjoitukseen yhdyn täydellä yksimielisyydellä ja lisään vielä eräänlaisen huomiohakuisen marinan, jota ei varmasti palstaa lukeneille tarvitse sen kummemmin edes selittää? Itse olen paristi tavannut tällaisen marisijan ihan elävässä elämässä ja jo vartissa toivonut voivani ampua itseä päähän.

Ap, se mitä tässä nyt on tapahtunut, on tämä: sinun viestisi eivät olleet tarvittavan hyviä. Et onnistunut vakuuttamaan naista siitä, että sinulle kannattaisi kirjoittaa takaisin. Sinä et siis päässyt jatkoon ja se johtuu sinun omista ominaisuuksistasi, ei naisista. Ei näillä naisilla ole mitään velvollisuutta valita juuri sinua.

Tuntuu, että näitä aloituksia tehtailevilta miehiltä unohtuu muutama ihan perusasia elämästä. Ei työpaikkaankaan ketään säälistä oteta vaan se paras ja sopivin, joten jos haet hakemuksella parisuhteeseen niin samat säännöt pätee - sinun hakemuksesi ei ollut tarpeeksi vakuuttava. Sitä saa vapaassa maailmassa niin miehet kuin naisetkin vaatia vastapuolelta aivan mitä ominaisuuksia tai fiilistä haluaa, ja hakea niin kauan, että ne ominaisuudet tai fiilis jostakusta löytyy. Parisuhteeseenhan haetaan itselle sopivinta puoliskoa, ei siihen ketään velvollisuudesta tai säälistä tarvitse ottaa (kumminkaan päin!).

On myös aina tosi erikoista, että miehillä on pokkaa edes kirjoittaa mitään tällaista. Kun nainen ei saa vastakaikua, se miettii mikä itsessä on vikana. Mies taas miettii, että naisissa on jotain vikana. Menkää itseenne, ihan totta.

Naisilla taas on todellisuuden taju useimmilla heikentynyt eli kuvitellaan että jossain on se unelmien mies. Komea, korkeasti koulutettu, kohtelias, kiltti, miehekäs, empaattinen ja juuri minusta kiinnostunut. Moni sitten tyytyy hiljaa jossain vaiheessa tai elelee kissansa kanssa kaksin.

Eli jos moitit miehiä niin kyllä naisillekin voi muutaman valitun sanan sanoa.

Siinä on se ero, että nainen on TYYTYVÄINEN sen kissansa kanssa eläessään, mies taas vajoaa itsesääliin ja katkeruuteen.

Nojaa, mistä naiset tietävät mitä olisi "toisella puolella"?

Useimmilla on kokemusta nykyään useastakin miehestä. Eräs tuttuni sanoi miehiin liittyen: Ei miestä kannata vaihtaa, samaa paskaa se on, eri paketissa vaan.

(Itse en ajattele noin. Olen onnellisesti naimisissa, jo 24 v.)

Vierailija
148/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moi! Olipas kiva lueskella täällä vaihteeksi jotain muutakin kuin "harrastan jumppaa ja koiran kanssa lenkkeilyä". Vaikuttaa siltä, että sulla on elämä aika mukavasti kohdallaan ja tavoitteet vähän korkeammalla. Uskaltaisin jopa sanoa samaa itsestäni! Oon siis 23-vuotias poika, alun perin Lapista kotoisin mutta täällä jo pitempään viihtynyt. Harrastan maastopyöräilyä ja mustavalkoelokuvia, osaan asentaa lampun ja leipoa superhyviä sämpylöitä, ja vielä joskus haluan opetella soittamaan kitaraa! Innostun aika helposti, paitsi negatiivisesta asenteesta ja räp-musiikista. Mut niin, jos tuntuu että ajatukset vaikuttaa yhtään tutuilta niin ota toki yhteyttä! Ei meillä varmaan ihan kauheaa olisi."

Esimerkki on peräisin löytämästäni blogikirjoituksesta, jossa oli muitakin hyviä esimerkkejä, myös aloitusviestien "virheistä". Esimerkkiviesti henkii kykyä ilmaista itseään sekä tiettyä positiivisuutta ja välittömyyttä.

Eli kuten arvelin niin vika ei ollut viesteissäni (kestävät aivan hyvin vertailun tuohon googlettamaasi esimerkkiin) vaan naisten nirsoudessa. No enpä jaksa enää stressata turhan takia. Täytynee yrittää lähestyä naisia livenä.

Vierailija
149/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuten arvelin niin vika ei ollut viesteissäni (kestävät aivan hyvin vertailun tuohon googlettamaasi esimerkkiin) vaan naisten nirsoudessa. No enpä jaksa enää stressata turhan takia. Täytynee yrittää lähestyä naisia livenä.

Jos olet tuo, joka edellisellä sivulla kertoi erilaisista naistyypeistä pornossa ja puhui parittelusta, niin älä nyt niitä mielipiteitä mene laukomaan ääneen, kaikki keskustelu loppuu siihen.

Vierailija
150/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisilla meni tosiasiat tunteisiin.

Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.

Naiset ei todellakaan kuvittele olevansa A-luokan prinsessoja jos nyt aluksi lähdettäisiin siitä. Naisen on vaan pakko siis ihan pakko tehdä analyysia miehistä jo ihan oman hengeen ja terveyteen liittyvissä asioissa koskien miehiä. Toisaalta miehet itse tallaavat naisten itsetuntoa haukkumalla julkisesti tai yksityisesti naisten ulkonäköä että näin.

Liian moni nainen kokee ainakin jonkun ja useimmat muutamia ja jotkut useitakin vääriä miehiä elämässään jossa se henki ja mielenterveys on koetuksella. Yrittäkää miettiä sitä.

Lisäksi on täyttä totta että miehillä kriteerit naisia kohtaan siis lähinnä ulkonäköön liittyen on selkeästi korkeammat kuin naisilla. Naisen kriteerit liittyvät eniten miehen turvallisuuteen eli ettei tämä olisi täys mulkerokusipää joka elää täysin itselleen ja kohtelee naisia kun roskaa. Näitä miehiä on valitettavan paljon tuolla liikenteessä. Eikä sellainen kriittisyys miesten suhteen ole todellakaan mitään nirsoilua. Jos sitä ei tajua on syytämiettiä mihin kategoriaan itse miehenä kuuluu.

Muuten ihan hyvää settiä, mutta tuo kriteerit ulkonäköön liittyen laittoi naurattamaan. 

Jos nyt ihan aluksi menet katsomaan johonkin poke-sivulle sitä runsauden määrää miten erilaisia naisia siellä on esillä. Löytyy ihan kaikkea anorektikosta superlihavaan, "pikkutytöistä" (sen näköisistä, mutta toki täysi-ikäisistä) eläkeläismummoihin, tummasta vaaleaan, pitkästä pätkään, pientä tissiä, isoa tissiä... monilla on jopa "ugly" kategoria, koska jotkut miehet kiihottuu siitä. 

Monille miehillä on toki joku fiksaatio johonkin spesifiin naistyyppiin, mutta niitä fiksaatioita on käytännössä yhtä monta kuin on erinäköistä naistakin. Onko sen sijaan yhdenkään naisen "fiksaatio" mahdollisimman lyhyt mies? Tai todella lihava mies? Tuskin. 

Mä tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä.

Vierailija
151/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tutkitusti yleensä aika huonoja tunnistamaan omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan. Ylivertaisuusvinouma vaivaa tosi montaa - luullaan, että ollaan fiksuja ja keskustelutaitoisia, vaikka mitään oikeaa tietoa mistään ei olisikaan ja keskustelukin on jotain ihme vääntämistä joka asiasta. Edellä joku myös kirjoitti hyvin vihasta, tähän kirjoitukseen yhdyn täydellä yksimielisyydellä ja lisään vielä eräänlaisen huomiohakuisen marinan, jota ei varmasti palstaa lukeneille tarvitse sen kummemmin edes selittää? Itse olen paristi tavannut tällaisen marisijan ihan elävässä elämässä ja jo vartissa toivonut voivani ampua itseä päähän.

Ap, se mitä tässä nyt on tapahtunut, on tämä: sinun viestisi eivät olleet tarvittavan hyviä. Et onnistunut vakuuttamaan naista siitä, että sinulle kannattaisi kirjoittaa takaisin. Sinä et siis päässyt jatkoon ja se johtuu sinun omista ominaisuuksistasi, ei naisista. Ei näillä naisilla ole mitään velvollisuutta valita juuri sinua.

Tuntuu, että näitä aloituksia tehtailevilta miehiltä unohtuu muutama ihan perusasia elämästä. Ei työpaikkaankaan ketään säälistä oteta vaan se paras ja sopivin, joten jos haet hakemuksella parisuhteeseen niin samat säännöt pätee - sinun hakemuksesi ei ollut tarpeeksi vakuuttava. Sitä saa vapaassa maailmassa niin miehet kuin naisetkin vaatia vastapuolelta aivan mitä ominaisuuksia tai fiilistä haluaa, ja hakea niin kauan, että ne ominaisuudet tai fiilis jostakusta löytyy. Parisuhteeseenhan haetaan itselle sopivinta puoliskoa, ei siihen ketään velvollisuudesta tai säälistä tarvitse ottaa (kumminkaan päin!).

On myös aina tosi erikoista, että miehillä on pokkaa edes kirjoittaa mitään tällaista. Kun nainen ei saa vastakaikua, se miettii mikä itsessä on vikana. Mies taas miettii, että naisissa on jotain vikana. Menkää itseenne, ihan totta.

Naisilla taas on todellisuuden taju useimmilla heikentynyt eli kuvitellaan että jossain on se unelmien mies. Komea, korkeasti koulutettu, kohtelias, kiltti, miehekäs, empaattinen ja juuri minusta kiinnostunut. Moni sitten tyytyy hiljaa jossain vaiheessa tai elelee kissansa kanssa kaksin.

Siinä on se ero, että nainen on TYYTYVÄINEN sen kissansa kanssa eläessään, mies taas vajoaa itsesääliin ja katkeruuteen.

Useimmilla on kokemusta nykyään useastakin miehestä. Eräs tuttuni sanoi miehiin liittyen: Ei miestä kannata vaihtaa, samaa paskaa se on, eri paketissa vaan.

Tuohon vastattiin jo, että naisten kokemukset rajoittuvat hyvin pieneen ryhmään miehiä. Lähinnä niihin joilla on ne "psykopaattiset piirteet" joita naiset miehissä suosivat. Ihmekös tuo sitten jos kokemukset on huonoja. 

Vierailija
152/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa varmaan sitäkin, että naiset ovat laumasieluja ja haluavat aina sen miehen, jonka muutkin naiset. 

Vierailija
153/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on mielestäni yksi elämän tärkeimmistä ihmissuhteista. Miksi sille kumppaneille ei saisi asettaa kriteerejä? Tottakai saa ja pitää .Naiset arvostaa eri asioita kuin miehet.Itsellä ainakin nousee nislakarvat pystyyn erilaisista "listoista-olen sitä ,tätä ja tuota ja ei sitä, tätä ja tuota. Ihan vaan vinkkinä jatkon varalle -kannattaa laajentaa skaalaansa, lähestyä asioita positiivisen kautta, ja mieluummin kertoa, että mitä tykkää tehdä ja miksi.Se avaa ihmisen persoonaa enemmän, ja sitä naiset arvioi.Kuva mukaan myös, kyllä ulkonäölläkin on merkitystä-ei mitään kylpyhuone-selfietä(totaalinen turn off)vaan hymyä peliin ja jonkun lempiharrastuksen parissa otettu kuva iskee aina

Vierailija
154/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valitsee huolellisesti naisensa (= itse nirso) ja syyttää naisia liian nirsoiksi. 😆😆😆

Vierailija
155/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural selection

Vierailija
156/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap valitsee huolellisesti naisensa (= itse nirso) ja syyttää naisia liian nirsoiksi. 😆😆😆

No se nyt vaan sanoi kun naiset aina moittivat miehiä siitä, että yritämme kaikkia naisia niin kuka nainen haluaa olla vain joku. Eiköhän ap oikeasti ole ihan vaan pistellyt menemään. 

Vierailija
157/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa varmaan sitäkin, että naiset ovat laumasieluja ja haluavat aina sen miehen, jonka muutkin naiset. 

Olen elämäni aikana nähnyt kymmeniä tuhansia pariskuntia enkä haluaisi yhdenkään naisen miestä itselleni. Eiköhän sinunkin naapurustosta löydy aviomiehiä, joiden kimpussa ei jatkuvasti pyöri ihastuneita naisia.

Vierailija
158/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä orgaanisemmin side ihmisten välille syntyy, sitä vähemmän se perustuu pinnallisiin asioihin. 

Vierailija
159/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vastattiin jo, että naisten kokemukset rajoittuvat hyvin pieneen ryhmään miehiä. Lähinnä niihin joilla on ne "psykopaattiset piirteet" joita naiset miehissä suosivat. Ihmekös tuo sitten jos kokemukset on huonoja. 

Älä nyt viitsi! Onko mielestäsi suurin osa miehistä psykopaatteja vai oletatko suurimman osan naisista viettävän monta vuotta yksin odottaen, että jossain vapautuu parisuhdemarkkinoille psykopaatti. Suurin osa miehistä on elämänsä aikana parisuhteessa ja kunnon miehet siinä pysyvätkin (karkea yleistys, tiedän).

Vierailija
160/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. "Ylinirsot naiset retkahtavat pumppaajiin ja dumppaajiin kivojen tavismiesten sijaan" -tyylin tänne keskustelupalstalle laatimaansa avaukseen valinnut tapaus varmasti on mitä miellyttävin ja sympatiaa herättävin muissa yhteyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi