Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
161/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap valitsee huolellisesti naisensa (= itse nirso) ja syyttää naisia liian nirsoiksi. 😆😆😆

Ajattelette asiaa taas valitettaan yksisilmäisesti naisen näkökulmasta eli luulette nirsoiluksi. Tarkoitin että naiset oli valittu huolella sellaisiksi joiden arvioin sopivan itselleni ja jotka voisivat olla kiinnostuneita minusta. Tuo valinta tarkoitti siis sitä etten lähetellyt viestejä esim. 15 vuotta nuoremmille naisille tai liikunnallista miestä etsiville.

Vierailija
162/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2kk nettideiteillä. Sain 15 vastausta. Kaikki hakivat panoseuraa.

En ollut itse hakemassa panoseuraa vaan asiallisella ilmoituksella liikkeellä. Olen pyöreä nainen, ja tämän ilmoitin ilmoituksessa.Itse lähetin viestejä noin 20 miehelle -kukaan ei vastannut.

Pitäisikö minun nyt itkeä sitä, että miten Super kranttuja miehet ovat? Eikä tartte kettuilla millään tavalla tuosta panoseuran hakijoista -asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää. 

Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee. 

Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä. 

Nainen itse on suht normaali, ei ole koko aikaa kännissä ja käy töissäkin. 

Vierailija
164/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tutkitusti yleensä aika huonoja tunnistamaan omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan. Ylivertaisuusvinouma vaivaa tosi montaa - luullaan, että ollaan fiksuja ja keskustelutaitoisia, vaikka mitään oikeaa tietoa mistään ei olisikaan ja keskustelukin on jotain ihme vääntämistä joka asiasta. Edellä joku myös kirjoitti hyvin vihasta, tähän kirjoitukseen yhdyn täydellä yksimielisyydellä ja lisään vielä eräänlaisen huomiohakuisen marinan, jota ei varmasti palstaa lukeneille tarvitse sen kummemmin edes selittää? Itse olen paristi tavannut tällaisen marisijan ihan elävässä elämässä ja jo vartissa toivonut voivani ampua itseä päähän.

Ap, se mitä tässä nyt on tapahtunut, on tämä: sinun viestisi eivät olleet tarvittavan hyviä. Et onnistunut vakuuttamaan naista siitä, että sinulle kannattaisi kirjoittaa takaisin. Sinä et siis päässyt jatkoon ja se johtuu sinun omista ominaisuuksistasi, ei naisista. Ei näillä naisilla ole mitään velvollisuutta valita juuri sinua.

Tuntuu, että näitä aloituksia tehtailevilta miehiltä unohtuu muutama ihan perusasia elämästä. Ei työpaikkaankaan ketään säälistä oteta vaan se paras ja sopivin, joten jos haet hakemuksella parisuhteeseen niin samat säännöt pätee - sinun hakemuksesi ei ollut tarpeeksi vakuuttava. Sitä saa vapaassa maailmassa niin miehet kuin naisetkin vaatia vastapuolelta aivan mitä ominaisuuksia tai fiilistä haluaa, ja hakea niin kauan, että ne ominaisuudet tai fiilis jostakusta löytyy. Parisuhteeseenhan haetaan itselle sopivinta puoliskoa, ei siihen ketään velvollisuudesta tai säälistä tarvitse ottaa (kumminkaan päin!).

On myös aina tosi erikoista, että miehillä on pokkaa edes kirjoittaa mitään tällaista. Kun nainen ei saa vastakaikua, se miettii mikä itsessä on vikana. Mies taas miettii, että naisissa on jotain vikana. Menkää itseenne, ihan totta.

Naisilla taas on todellisuuden taju useimmilla heikentynyt eli kuvitellaan että jossain on se unelmien mies. Komea, korkeasti koulutettu, kohtelias, kiltti, miehekäs, empaattinen ja juuri minusta kiinnostunut. Moni sitten tyytyy hiljaa jossain vaiheessa tai elelee kissansa kanssa kaksin.

Eli jos moitit miehiä niin kyllä naisillekin voi muutaman valitun sanan sanoa.

Siinä on se ero, että nainen on TYYTYVÄINEN sen kissansa kanssa eläessään, mies taas vajoaa itsesääliin ja katkeruuteen.

Nojaa, mistä naiset tietävät mitä olisi "toisella puolella"?

Useimmilla on kokemusta nykyään useastakin miehestä. Eräs tuttuni sanoi miehiin liittyen: Ei miestä kannata vaihtaa, samaa paskaa se on, eri paketissa vaan.

(Itse en ajattele noin. Olen onnellisesti naimisissa, jo 24 v.)

Tuohon vastattiin jo, että naisten kokemukset rajoittuvat hyvin pieneen ryhmään miehiä. Lähinnä niihin joilla on ne "psykopaattiset piirteet" joita naiset miehissä suosivat. Ihmekös tuo sitten jos kokemukset on huonoja. 

Joo, hyvin pieni ryhmä psykopaatti miehiä saa kaikki naiset :DDDDDD

Vierailija
165/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää. 

Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee. 

Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä. 

Nainen itse on suht normaali, ei ole koko aikaa kännissä ja käy töissäkin. 

Ne miehet aiheuttaa naisessa voimakkaita tunteita , sinä et, Ei siinä ole mitään outoa

Vierailija
166/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap valitsee huolellisesti naisensa (= itse nirso) ja syyttää naisia liian nirsoiksi. 😆😆😆

Ajattelette asiaa taas valitettaan yksisilmäisesti naisen näkökulmasta eli luulette nirsoiluksi. Tarkoitin että naiset oli valittu huolella sellaisiksi joiden arvioin sopivan itselleni ja jotka voisivat olla kiinnostuneita minusta. Tuo valinta tarkoitti siis sitä etten lähetellyt viestejä esim. 15 vuotta nuoremmille naisille tai liikunnallista miestä etsiville.

No niinhän ne naisetkin vastaa miehille, joiden arvioivat sopivan itselleen.

Vierailija
167/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natural selection

Pikemminkin "hollywood ja e-pilleri selection". 

Luonnon kanssa naisten nykypreferensseillä ei ole mitään tekemistä. Kemikaaleilla sekoitettu elimistö ja viihdemedialla ajatukset.

natural selection se on. vain parhaimmisto miehet saa jatkaa geenejään. Naiset haistaa parhaan miehen

Vierailija
168/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun asennehan paistaa jo tästä aloituksesta ja sun viesteistä niin selvästi, että varmasti se on huokunut läpi myös niistä 15 yksilöidystä viestistä huolellisesti valikoiduille naisille. Mua on pari kertaa sun tyyppinen mies lähestynyt ihan elävässä elämässä ja jutuista huomaa hyvin nopeasti, että ei kiitos.

Mitä naiset on sulle velkaa ja miksi?

Moni nainen luulee huomaavansa, mutta ei se oikeasti mene niin. Vain ne avohoitotapaukset te tunnistatte. Lähipiirissä useampikin yllättyisi jos paljastaisin todelliset mielipiteeni asioista.  Täällä anonyyminä voin ne näyttää avoimesti. Viesteissäni ei ollut minkäänlaista "naisvihaa" tai "tasa-arvon puutetta".

No eiköhän empiirinen tutkimuksesi anna viitettä, että huomaavat. Toki aina voi syyttää nirsoja naisia, jotka ovat pituuden ja mammonan perään, mutta eikö itsensä huijaaminen käy lopulta tylsäksi? Saahan se ajan tosin mielikuvitusmaailmassa kulumaan, kun ei ole sitä naistakaan huomiota vaatimassa.

Vierailija
169/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natural selection

Luonnon kanssa naisten nykypreferensseillä ei ole mitään tekemistä. Kemikaaleilla sekoitettu elimistö ja viihdemedialla ajatukset.

natural selection se on. vain parhaimmisto miehet saa jatkaa geenejään. Naiset haistaa parhaan miehen

Ei haista kun elimistöön on pumpattu sen kemiaan vaikuttavia ulkopuolisia aineita. 

E-pillereiden on todettu muuttavan naisten miesmakua ja sitten kun lopettaa niiden syömisen niin pian huomaakin, että mitäpaskaa. Lisäksi vähentävät seksuaaliviettiä entisestään. 

Vierailija
170/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Eli sinä olet perfect Man, ja koska kukaan nainen ei sinulle vastannut, vian täytyy olla naisissa, naiset Ja vähennän sen arvoa, mitä en saanut, eli siis naiset on tyhmiä, ja haluaa vain pelimiehen, joka vaan panee ja jättää naisen......

Ihan oikeastikko - sinussako ei ole mitään vikaa, syy on naisissa , jotka ovat liian nirsoja!

Vierailija
171/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmemmin menee pieleen mitä ahtaammin on määritellyt sen millaisen kumppanin kelpuuttaa. Tai ettei uskalla edes aloittaa tutustumista, vaan välittömästi pitäisi alkaa elää yhteistä arkea sillä oletuksella että ei edes jää mahdollisuutta huomata, ettei niin hyvin sovitakaan toisille. Vähän kärsivällisyyttä ja uskallusta jutella toisen ihmisen kanssa ja oppia tuntemaan. Hirveästi actioniä vaan niin ei tarvitse jutella kunnolla.

Vierailija
172/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestistä kyllä mulle nousee mieleen että ap taitaa itse olla aika nirso ja ehdoton. Ja melko ikävään sävyyn kommentoit tuota asiaasi ja nimenomaan naisia. En tunne sinua ihmisenä, enkä tiedä, että oletko tuollainen, mutta voihan se olla, että nämä asiat ovat nousseet noiden naistenkin mieleen, joille olet viestiä lähettänyt. Monesti sitä itse sokeutuu omaan toimintaansa ja esimerkiksi tapaansa viestiä. Suurin osa naisista kuitenkin etsii oikeasti mukavaa miestä, joten persoona ratkaisee.

Vierailija
173/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

runggari kirjoitti:

No internet on muutenkin ihan surkea paikka pariutua. Internetissä ei voi tehdä samanlaista ensivaikutelmaa ja ihminen näyttää kuvissakin ihan erilaiselta mitä todellisuudessa. Seurauksena hyvätkin vaihtoehdot saattaavat mennä hylkäykseen sen enempää tutustumatta. Suosittelen muita paikkoja kuin internet.

Samaa olen ajatellut ja jättänyt nettitreffit pois laskuista. Paikoissa, joissa valinta tehdään kuvan perusteella, tulee todennäköisimmin ohitettua juuri ne omaan silmään kivannäköiset ja mukavat ihan vain siksi, että näillä on itsestään epäedustava kuva.

Vierailija
174/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän naiset kusevat omille kintuilleen. Vastahan oli se tilitys, että naiset joutuvat luopumaan perhehaaveistaan, koska eivät löydä tasoistaan seuraa miehistä. Jos ei mikään kelpaa niin turha marista, että jää lapsettomaksi.

Vierailija
175/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne naisetkin vastaa miehille, joiden arvioivat sopivan itselleen.

...mutta naiset eivät pysty arvioimaan olisiko sellainen mies aidosti kiinnostunut hänestä (ei, koska tavoitellaan vaan niitä kalsarimalleja) ja siten sopiva myös ns. toiseen suuntaan.

Vierailija
176/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavismies kirjoitti:

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Sä olet ultratyhmä.

Lyhyt, ruma ja tylsä.

Vierailija
177/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavismies kirjoitti:

Sä olet ultratyhmä.

Lyhyt, ruma ja tylsä.

Olipa omaperäistä. No ainakin olenkin pidempi, komeampi ja hauskempi kuin sinä.

Vierailija
178/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natural selection

No on se nyt kumma kun ei naiselle kelpaa kuka tahansa! Kyllä ennen oli paremmin,kun naiset oli täysin riippuvaisia miehistä.

Oletko koskaan miettinyt sitä vaihtoehtoa,että kenenkään ei ole pakko pariutua jos ei halua tai löydä mieleistään? Ei miehen eikä naisen.

Vierailija
179/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit huolellisesti liudan naisia - he eivät valinneet sinua. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
180/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siinä ap:n viestissä, profiilissa, kuvassa tms aiheuttaa sen, ettei naiset halua tutustua... Pitäisi nähdä ja lukea, että voisi sanoa, mikä siinä naisen näkökulmasta katsottuna aiheuttaa sen, ettei kiinostus herää yhtään. 

Itse en vastaa seksinvonkaajille, ylimielisille, ylipainoisille, epäviehättäville, liian vanhoille/nuorille, varatuille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä