Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Sori nyt vaan sp, mutta minulle tulee noitten kirjoitustesi perusteella mieleen, ihmistä, kuvaa, ilmoitusta tai sinun vastauksia naisille näkemättä kolme asiaa:ylimielinen, superkranttu ja besservisser. En tiedä, että olet tuollainen, mutta nuo asiat nousi mieleen.
En minä ainakaan jatkaisi kirjoittelua alkukohteliaisuuksien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää jo noi ap:n pilkkuvirheet, ehkä niitä naisiakin.
Pilkunnussija iski jälleen.
Siis en ymmärrä...itse olet "valkannut huolellisesti" tietyn joukon naisia, ja kun sinä et "kelpaa" näille naisille syytät heitä ylinirsoiksi!?! Hei Haloo!!!!
Tällainen samanlainen asenne monella miehellä valitettavasti on: on saanut Tinderissä, nettideiteillä tms. pakit naisilta -syy on varmasti naisissa- haukutaan naiset krantuiksi.
Sen sijaan että haukut naiset täällä olisit voinut lähestyä asiaa ongelmanratkaisun kautta ja kysyä neuvoa.
Ehkä tuo sinun asenteesi on se, joka Tässä näyttää.Se kyllä paitaa läpi, vaikka miten huolellisesti kirjoittelen. Asenteella Tarkoitan katkeruutta, jopa vihamielisyyttä naisia kohtaan
Kyllähän selkeästi huomaa, että tämän maan pakana kansanosa on tarkoituksella häviämässä.
Täällä on nefilien jälkeläisiä joistain äitilinjoista. Ne suvut tulevat näivettymään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ap:n viestejä lukee, sitä selvemmäksi käy syy, miksi hän ei saa vastakaikua lähestymisyrityksilleen. Teksteistä huokuu ilmeinen katkeruus ja naisvihamielisyys, jonka kyllä erottaa myös silloin, kun sitä yritetään palkkion toivossa peitellä. Ap on kouluesimerkki tapauksesta, joka valittaa, mikseivät naiset kiinnostu "meistä mukavista miehistä", eikä tajua, että kyllä kiinnostuvat mutta valitettavasti ap ei kuulu niihin mukaviin miehiin. Naiset kohtaavat nuoresta pitäen niin paljon aggressiivisuutta miehiltä, että he oppivat huomaamaan herkästi hälytysmerkkejä.
My words exactly! Treffipalstan sijaan suuntaisin ap:na terapeutin pakeille.
Ja yleensä se menee juurikin niin, että mitä enemmän mies kokee ja hokee olevansa "hyvä mies", niin sitä vähemmän hän oikeasti sitä on. Todellisuus onkin sitten tuota ap:n kylvämään naisvihaa ja ylitsepursuavaa katkeruutta. Huvittavin tilanne on silloin, kun "mä oon hyvä mies ja kaikki naiset **oria" on tungettua samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää.
Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee.
Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä.
Nainen itse on suht normaali, ei ole koko aikaa kännissä ja käy töissäkin.
Ne miehet aiheuttaa naisessa voimakkaita tunteita , sinä et, Ei siinä ole mitään outoa
Niin juuri. Jä**ämiehet aiheuttaa naisessa voimakkaita tunteita, ainakin kyseisessä naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natural selection
Pikemminkin "hollywood ja e-pilleri selection".
Luonnon kanssa naisten nykypreferensseillä ei ole mitään tekemistä. Kemikaaleilla sekoitettu elimistö ja viihdemedialla ajatukset.
No on se nyt kumma kun ei naiselle kelpaa kuka tahansa! Kyllä ennen oli paremmin,kun naiset oli täysin riippuvaisia miehistä.
Oletko koskaan miettinyt sitä vaihtoehtoa,että kenenkään ei ole pakko pariutua jos ei halua tai löydä mieleistään? Ei miehen eikä naisen.
Ei siinä ole mitään kummaa ettei kelpaa kuka tahansa.
Siinä on kummaa että lapsuuden ohittaneiden naisten mieshaaveet ovat lähempänä disney-satuja kuin todellista elämää.
M35 kirjoitti:
Itse menin pitkästä aikaa Tinderiin tässä joku päivä sitten. Varmaan satoja sydämiä annettuna. Mätsejä on tullut tasan 0 tähän mennessä. Ikärajaus 27-42v, etäisyys täydet mitä saa. Hyvä sovellus mulle 😁
Käyttämätön profiili menee piiloon, joten et ihan syystä saanut matcheja.
Suurin osa naisista treffipalstalla ovat nirsoja. Mä en ole treffipalstalla koska en usko löytäväni miestä sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittavaa kun niin monen sisälukutaito on heikko tai sitten ei ole viitsitty lukea noita aiempia viestejä. Vaikka te naiset ette halua sitä uskoa, niin olette varsinkin nettitreffeillä nirsoja ja haksahdatte aina niihin auervaaroihin tai sitten roikutte siellä ikuisesti etsimässä taruolentoa.
Mutta joo, eiköhän tämä minun puolestani ole tässä. Uskokaa ja hyödyntäkää tätä miesnäkökulmaa tai jatkakaa pään hakkaamista seinään.
Mutta, kun oma kokemus nettipalstalla tapaamastani nykyisestä miehestäni ei ole mikään Auervaara vaan elämäniloinen, koulutettu ja liikunnallinen mies.
Vaihtoehdot eivät ole sinä tai pumppaa ja dumppaa mies. Hyödynnäpä vihdoinkin sinulle tarjottua naisnäkökulmaa katkeran ja luotaantyöntävän jankkaamisen sijaan.
Siis aika mustavalkoista ajattelua tällä ap:llä jos hän = o.asta mielestään täydellinen mies ei kelpaa,niin naiset ovat nirsoja ja hatkahtavat vain auervaaroihin,jotka luettavat.....aika rohkeita yleistyksiä kyllä teet.Todennäköisesti itsellesi tapahtuneen yksittäistapauksen johdosta.
Itse jankkaat tätä omaa näkökulmaasi,etkä ota kuuleviin korviisi yhtään kommenttia,mitä täällä naiset sanovat.Minusta tämä todistaa sen,että olet persoonana sellainen,että syy torjumiseesi löytyy sieltä
Voi ei, luin sivun 8 loppuun, ja minua toden totta ihan kouraisi mahaa säälistä näitä kaikkia katkeria miehiä kohtaan. Menkää ulos, eläkää vähän! Nytkin on kaunis kesä menossa ja ulkoa saa energiaa ja hyvää oloa vaikka lenkkeilemällä. Pari punnerrusta (vaikka naisten) ja oman jaksamisen mukaan kunnon lenkki, niin johan kirkastuu mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää.
Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee.
Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä.
Jep itselläni on samanlaisia kokemuksia. Suurimmassa osassa tapauksista nainen on mieluummin ottanut huonomman miehen tai ollut kiinnostunut sellaisesta. Turhauttavaa
Ap oli nirso, ja valitsi itselleen parhaiten sopivaa 15 naista.
Mitäpä jos tekisit nyt sitä samaa, mitä vaadit naisilta, eli "kuka tahansa kelpaa" -asennetta.
Anna jonkun tuttavasi valita sinulle summassa 15 naista ja ala suhteeseen ensimmäisen kanssa, kuka vastaa. Tätähän sinä haluat myös vastapuolelta.
Problem solved.
Tämä nettitreffailu ja kaikenmaailman tinderit ovat tehneet seuranhausta postimyyntikaupan kaltaista pinnallista toimintaa.
Listataan ominaisuuksia ja vaatimuksia, mitä ei kenelläkään normaalilla hmisellä ole, ei vaivauduta tutustumaan kunnolla. Ensin hylätään 99% jo kättelyssä ja valitaan profiileista huiput. Ja yksien treffien jälkeen palautetaan kun ei täyttänytkään kaikkia kriteereitä. Sairasta touhua ja tuskin sen parempia lopputuloksia syntyy yhtään sen enempää kuin ennen näitä hakukoneita. Itse en olisi koskaan valinnut miestäni jos olisin joutunut määrittelemään hänet kirjallisen ilmaisun perusteella, se on hänellä todella alkeellista, muut ominaisuudet ovatkin sitten minulle sopivia ja taitoja ja hyviä ominaisuuksia riittää yhdelle tavalliselle naiselle, jolla on myös omat hyvät ja huonot puolet, kuten meillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsivät miehistä jännitystä, miehet naisista seksuaalista tyydytystä. Kertakäyttötavaraa tässä ollaan sukupuolesta riippumatta.
Minä etsin miehessä turvallisuutta, en jännitystä. Ja sitä turvallisuutta ei tosiaankaan ole mikään katkera kilttimieheys ja muiden miesten ja naisten haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep itselläni on samanlaisia kokemuksia. Suurimmassa osassa tapauksista nainen on mieluummin ottanut huonomman miehen tai ollut kiinnostunut sellaisesta. Turhauttavaa
Huonomman miehen kenen mielestä? Sinun?
Päätös on naisen ja hän pitää kyseistä miestä parempana ja houkuttelevampana, kuin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonomman miehen kenen mielestä? Sinun?
Päätös on naisen ja hän pitää kyseistä miestä parempana ja houkuttelevampana, kuin sinua.
Paperilla yleisesti. Harvoin naiset sanovat haluavansa kouluttamattomia miehiä, joilla on elämänhallintaongelmia ja vaikeuksia pysyä töissä
Oletko miettinyt sitä,että se vika on sinussa. Kirjoituksistasi jo huokuu ihme katkeruus.
Ei jatkoon.
Sulla on mitä ilmeisemmin se eräiden miesten "olen lahja maailman naisille " ideologia. Se karkottaa kaikki .