Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Kylläpä naisilla meni tosiasiat tunteisiin.
Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.
Joissakin kulttuureissa miehellä voi olla monta naista. Naiset siis mielummin jakavat alfauroonsa jonkun toisen naisen kanssa kuin ottavat taviksen. Näinhän tämä on nähtävä. Naiset ovat itse tähän kehitykseen syyllisiä.
Kertoi ainoastaan sen, ettet kolahtanut kenellekään tuossa ajassa.Ei ole nirsoilua, jos ei vaan herää kiinnostus.
Asia jota miehet eivät ymmärrä on, että nainen ei voi ihastua keneen vaan.
Joka kommenttillaan Ap kaivaa kuoppaansa syvemmäksi.
Jokaselle palstan naiselle on selvää miksi ap ei kelpaa: niasviha.
Miksi, ap, edes haet naista elämääsi kun vihaat ja halveksit meitä jo lähtökohtaisesti???
Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta vastaavaa se oli aikana ennen nettiä. Aloituksen tilanne on tismalleen sama, minkä minä näin joskus 80-luvulla.
Yökerhossa oli tullut valomerkki ja tarjoilu loppunut, joten minä lähdin muiden mukana ulos. Aulassa oli ihan siistin ja kivan näköinen mies, joka kysyi jokaiselta ohikulkeneelta naiselta "lähdetsä mukaan". Mies kysyi minultakin, pullukalta rillipäältä, ja kuin pyöritin päätäni kieltäytymisen merkiksi, mies parkaisi käsiään levitellen "miksei kukaan lähde mun mukaan". Ei ihme, että mies jäi ilman seuraa, sillä en minäkään halunnut olla joku vaan, joka kelpaa paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan turhia juttuja vatvoa kun sukupuolet ovat tässä asiassa valovuosien päässä toisistaan.
Nainen ei voi ikinä ymmärtää miltä miehistä tuntuu kun ei oikeasti saa mitään kontaktia naisilta. Ei oikeasti edes siltä pubiruusulta. Ja vastaavasti mies ei voi ikinä ymmärtää miksi naiset tykkäävät niin harvoista miehistä. Se on meidän arkikokemustamme vastaan: kun useimmat miehet ottaisivat ilomielin useimmat naisista, on luonnollista olettaa, että asia olisi samalla tavalla myös toisinpäin.
En edes usko, että pystyisimme lähentymään toisiamme tämän asian tiimoilta, vaikka kuinka yrittäisimme asettua vastakkaisen sukupuolen asemaan.
Selittävä tekijä eroille löytyy hormoneista, joten ymmärtäminen on mahdotonta jo teoriassakin. Hormonit vaikuttavat näetsen myös aivojen kemiaan. Jopa niiden rakenteeseen sikiöaikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta vastaavaa se oli aikana ennen nettiä. Aloituksen tilanne on tismalleen sama, minkä minä näin joskus 80-luvulla.
Yökerhossa oli tullut valomerkki ja tarjoilu loppunut, joten minä lähdin muiden mukana ulos. Aulassa oli ihan siistin ja kivan näköinen mies, joka kysyi jokaiselta ohikulkeneelta naiselta "lähdetsä mukaan". Mies kysyi minultakin, pullukalta rillipäältä, ja kuin pyöritin päätäni kieltäytymisen merkiksi, mies parkaisi käsiään levitellen "miksei kukaan lähde mun mukaan". Ei ihme, että mies jäi ilman seuraa, sillä en minäkään halunnut olla joku vaan, joka kelpaa paremman puutteessa.
Aivan eri tilanne. Niin eri etten edes jaksa jaella helmiä sioille ja selittää miten. Ja muuten sivuhuomautuksena. Kuinka narsistinen persoonallisuus pitää olla, että kuvittelee olevansa se ykkösvaihtoehto jollekin ihmiselle. Asia voidaan yksinkertaistaa sitten, että jos tavismies X ja tavisnainen Y pistetään autiolle saarella, niin vuoden päästä niillä on perhe pystyssä. Kumpikaan tuskin oli toisen ykösvaihtoehto alunperin, mutta olosuhteet pakottivat tähän.
Naiset etsivät miehistä jännitystä, miehet naisista seksuaalista tyydytystä. Kertakäyttötavaraa tässä ollaan sukupuolesta riippumatta.
Itseäni seksi ällöttää ja perhe-elämä on luultavasti raskasta. Jännitystä elämään saa matkustelemalla ja kokeilemalla uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan eri tilanne. Niin eri etten edes jaksa jaella helmiä sioille ja selittää miten. Ja muuten sivuhuomautuksena. Kuinka narsistinen persoonallisuus pitää olla, että kuvittelee olevansa se ykkösvaihtoehto jollekin ihmiselle. Asia voidaan yksinkertaistaa sitten, että jos tavismies X ja tavisnainen Y pistetään autiolle saarella, niin vuoden päästä niillä on perhe pystyssä. Kumpikaan tuskin oli toisen ykösvaihtoehto alunperin, mutta olosuhteet pakottivat tähän.
Kyllä mieheni minulle oli ykksövaihtoehto heti alusta lähtien. Katsos kun kaikki eivät pelaa jotain ihme peliä, jossa tapaillaan monia kerralla ja arvotetaan heitä toisiinsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kulttuureissa miehellä voi olla monta naista. Naiset siis mielummin jakavat alfauroonsa jonkun toisen naisen kanssa kuin ottavat taviksen. Näinhän tämä on nähtävä. Naiset ovat itse tähän kehitykseen syyllisiä.
Noin se taitaa olla useimmilla muillakin eläinlajeilla. Yksi uros siittää useita naaraita.
Tosin muissa lajeissa naaraita ei yleensä ole ihan näin paljoa kuin ihmisissä. Ihmislajillahan se on melkein 1:1
Ihmettelen näitä miehiä, jotka jankkaavat että naiset aina saavat miehen, jos haluavat. Eihän se noin mene ollenkaan.
Todellisuudessa on vaikea edes löytää miestä josta olisi kiinnostunut ihmisenä ja vielä vaikeampi on "saada" tämä mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä elämää vaan tuhlaavat sen tyhmyyttään.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kun-ihmisille-annetaan-l…
Kyllähän Huffington post on ihan asiallinen tietolähde suomalaistenkin käyttäytymisestä. Eiköhän usassa se deittailukulttuuri ole ihan toisenlainen kuin Suomessa ja deittisovellusten käyttö vielä yleisempää kuin täällä?
Naiset ovat erittäin taitavia ihmistuntijoita ja tunnistavat miehen katkeruuden välittömästi, mutta silti pariutuvat väkivaltaisten jännämiesten, jopa murhaajiien kanssa. Puhumattakaan niistä jotka perustavat "perheen" jonkun huithapelin kanssa ja vuoden päästä ollaan yhärinä jossain lähiössä. Ilmeisesti se miestutka toimii vain katkeruuteen tai sitten puhutaan paskaa lämpimikseen. Kumpikohan olisi?
Ja juu tiedetään, jo etukäteen että minäkin olen katkera vanhapoika. Ei tarvitse vaivautua.
https://i.redd.it/bjcejxl1acpy.jpg
Eli ollaan tämän asian äärellä jälleen kerran.
Muutamia havaintoja yhdeltä nettideittisivulta viime talvelta.
Miesten profiilit ovat todella samanlaisia, kirjoitetaan joku ulkoa opittu perus mantra joka ei kuvasta henkilöä eikä kerro yhtään mitään. Ei tunneta itseä eikä osata mitään persoonallista kertoa, suurin osa profiileista on samaa massaa eikä kukaan erotu mitenkään. Kaikista yleisin ja huvittavin on "inhoan pettämistä ja valehtelua" (todella omaperäistä) "parasta maailmassa on moottoripyörät" Valitettavasti täällä jo aiemmin mainittu agressiivisuus näkyi kuten myös sovinismi ja naisten halveksuminen.
Mitä tinderiin tulee niin 95% miehistä (plus/miinus 5 vuotta omasta iästä) kuvat ja profiilit samantyylisiä. Matkustelu kuvia, aktiviteetti kuvia, moottopyörää ja moottorikelkkaa, maisemia. Jos elämä on sitä niin ei kait siinä, mutta jos on kerran elämässä käynyt ulkomailla ja ajanut kaverin moottoripyörällä ei ole ehkä paras mahdollinen kuva tinderiin.
Pointti tässä oli, että annatko itsestäsi aidon ja oikeanlaisen vaikutelman, etkä yritä olla jotain mitä et ole? liiallinen matsoilu ei myöskään useinkaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä miehiä, jotka jankkaavat että naiset aina saavat miehen, jos haluavat. Eihän se noin mene ollenkaan.
Todellisuudessa on vaikea edes löytää miestä josta olisi kiinnostunut ihmisenä ja vielä vaikeampi on "saada" tämä mies.
Näin on. Jonkun sihteerin töitä tekevän HTM:n, jonka elämän kokokohdat ovat matkustelu ja tsumba kerran viikossa on tosiaankin vaikea saada se hyväkroppainen syvänemerensukeltajalääkäriastronautti.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia havaintoja yhdeltä nettideittisivulta viime talvelta.
Miesten profiilit ovat todella samanlaisia, kirjoitetaan joku ulkoa opittu perus mantra joka ei kuvasta henkilöä eikä kerro yhtään mitään. Ei tunneta itseä eikä osata mitään persoonallista kertoa, suurin osa profiileista on samaa massaa eikä kukaan erotu mitenkään. Kaikista yleisin ja huvittavin on "inhoan pettämistä ja valehtelua" (todella omaperäistä) "parasta maailmassa on moottoripyörät" Valitettavasti täällä jo aiemmin mainittu agressiivisuus näkyi kuten myös sovinismi ja naisten halveksuminen.
Mitä tinderiin tulee niin 95% miehistä (plus/miinus 5 vuotta omasta iästä) kuvat ja profiilit samantyylisiä. Matkustelu kuvia, aktiviteetti kuvia, moottopyörää ja moottorikelkkaa, maisemia. Jos elämä on sitä niin ei kait siinä, mutta jos on kerran elämässä käynyt ulkomailla ja ajanut kaverin moottoripyörällä ei ole ehkä paras mahdollinen kuva tinderiin.
Pointti tässä oli, että annatko itsestäsi aidon ja oikeanlaisen vaikutelman, etkä yritä olla jotain mitä et ole? liiallinen matsoilu ei myöskään useinkaan toimi.
Aivan samalaisia siis kuin naisilla. Me olemme harmaata massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oma mies on minulle ykkösvaihtoehto. Hän on ensimmäinen, johon olen rakastunut. En ole sen jälkeen vertaillut miestä muihin ja odottanut, jos vastaan tulisi jotain parempaa. Aivan varmasti on komeampia, rikkaampia, paremmin koulututettuja kirurgi-lentäjä-malleja, mutta kun ne ei aiheuta minussa mitään reaktiota. Voin toki sanoa, että onpas komea mies, mutta se ei tarkoita sitä, että haluaisin miehen itselleni.
Jos nyt eroaisin miehestäni niin rupeaisin lesboksi. Miehet on pääosin perseestä.