Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ongelma on se että ihastuu vain oman tasonsa yläpuolella oleviin, niin miten oppisi ihastumaan niihin omantasoisiin?

Vierailija
20.07.2018 |

Miten oppisi tuntemaan vetoa ihmiseen johon sitä lähtökohtaisesti ei tunne? Voiko toisesta tulla viehättävä ja haluttava ajan myötä jos viettää aikaa yhdessä?

Vai onko tämä taas näitä asioita joita on kiva katkerana vain paheksua mutta mitään järkeviä neuvoja ongelman ratkaisemiseen ei tietenkään löydy?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä voi "oppia" pitämään toisesta ajan kanssa, mutta se on aika kivikautista touhua mennä ensin yhteen jonkun kanssa ja sitten odottaa, josko myös se kiinnostus ja kipinä leimahtaisi. 😂

Harva sitä pelkän ulkomuodon perusteella johonkin vakisuhteeseen hyppää, joten se tuleva puoliso on sitten joko sitä omaa tasoa tai jotain muuta tasoa. Vakavassa suhteessa ne muut seikat yleensä ratkaisevat, eikä se ulkonäkö.

Vierailija
62/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä tasoja pitää aina miettiä? Kun oikea ihminen tulee vastaan, molemmat vaan ihastuvat ja haluavat olla yhdessä.

Pakko miettiä kun naiset pitävät tasoteoriaa yllä omalla miesmaullaan ja miesvalinnoillaan.

Jos tämä vtun tasoteoria pitäisi paikkaansa, niin sinä ja kaltaisesi vänökkimiehet olisitte kuolleet sukupuuttoon jo kauan sitten, ja Suomikin olisi täynnä vain àrjalàisen ihanteen ihmisiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: yyyyyyy byyyyyyy byyyyyyy, olen keski- ikäinen, työtön, syrjäytynyt, tuilla elävä, nepsy, heikot sosiaaliset taidot omaava naisvihaaja, mutta MINULLA ON OIKEUS SAADA alle 25- vuotias, hoikka, kaunis,pitkähiuksinen, isotissinen,tiukkapilluinen , neitsyt, joka on sängyssä kuin pojetähti, ja joka käy töissä, elättää minut , tekee kaikki kotityöt ja antaa ykköstä ha kakkosta joka yö ja viihdyttää, tukee ja ihailee minua.

Miksi naiset eivät ymmärtä tasoteoriaa ja pariutuvat ylöspäin?

Vierailija
64/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te vielä nuoria? Itse olen pian 50 ja just juteltiin kavereiden kanssa, että jos erottaisiin, niin olisi ihana olla ihan yksin. Lapset aikuistuu, oma lupa, oma tupa. Ei ole aikomusta heittää nykyistä ukkoa ulos, mutta voitaisiin hyvin elää myös ilman  parisuhdetta. Itseasiassa tuntuisi raskaalta ajatuskin alkaa sopeutua uuteen ihmiseen, jos vaihtoehtona on oma rauha työpäivien jälkeen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän nauttii olla vain itsekseen.

Vierailija
65/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikea myöntää tavoittelevansa selkeästi itseään parempia miehiä?

Miksei tämän kirjoittaja tajua, että kaikki miehet ovat hänen mielestään hotteja, ja naiset vain harvoin. Ja mitä se tarkoittaa, siis seksuaalisen suuntautumisen kannalta.

Vierailija
66/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saa mitenkään ihastumaan itseäni heikompiälyisiin. Mulla on joku sapioseksuaalinen viritys, joka ei häivy. Ulkonäöllä ja muulla pinnalla ei ole itselleni merkitystä. "Tasothan" toki muutenkin ovat tietyssä mielessä huuhaata, koska ei meitä saada mittareilla lokeroihin tasojemme mukaan. Joku painottaa toista osa-aluetta ja toinen toista. Pösilöt näkevät vain ulkonäön ja kehon painon, ;). 

Vierailija
67/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko typerä tasoajattelu ja suhtaudu ihmisiin ihmisinä.

Ei, kyllä tämä tasoajattelu on realismia.

Kaikki naiset haluavat samanlaisen yhtä kovatasoisen miehen ja sellaisen saaminen ei ole realismia.

Jos on vuosia sinkkuna sen takia kun ei löydy sitä 1.9m pitkää miesmallijuristia niin olisi ihan suotavaa tiputtaa niitä vaatimuksia.

Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta varallisuus tai koulutus yhtään, pituuskin hädin tuskin, koska olen itse 158cm ja tärkeämpää on olemus kuin pituus numeroina, mutta valitettavasti ihastun kyllä vain komeisiin miehiin, jotka on itseäni "parempiluokkaisia" jo pelkästään tämän perusteella. Naisen koulutus, älykkyys ja hauskuus kun ei sinänsä ole mitään olemassa olevia mittareita, jos naamataulu ei yllä tietylle tasolle.

Toki aina harmittaa, kun ne joihin ihastun ei tule koskaan tuntemaan samaa vetoa minuun. Työpaikkaihastus ei suostunut treffeille kun pyysin, mutta toisen työkaverin läksiäisten jälkeen olisi halunnut kännipanon. Tinderissä tulee superlikejä yms. vaan entisten työpaikkojen kaikista mitäänsanomattomimmilta, lihavimmilta miehiltä. Se on ilmeisesti tasoni. Onneksi osaan olla sinkku ja olen tämän hyväksynyt.

Vierailija
68/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saa mitenkään ihastumaan itseäni heikompiälyisiin. Mulla on joku sapioseksuaalinen viritys, joka ei häivy. Ulkonäöllä ja muulla pinnalla ei ole itselleni merkitystä. "Tasothan" toki muutenkin ovat tietyssä mielessä huuhaata, koska ei meitä saada mittareilla lokeroihin tasojemme mukaan. Joku painottaa toista osa-aluetta ja toinen toista. Pösilöt näkevät vain ulkonäön ja kehon painon, ;). 

En myöskään itse pysty ihastumaan tyhmiin tai ei-hauskoihin ihmisiin, mutta en valitettavasti myöskään rumiin tai lihaviin :( Jos ihminen ei ole hauska, niin siinä ei auta mikään ulkonäkö.

Vierailija
69/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tätä ongelmaa ei ole koska tyytyminen alaspäin on lähes aina se ainut vaihtoehto. Siihen on vain pakko sopeutua jos aikoo ikinä päästä parisuhteeseen.

Irtoseksistä puhumattakaan, siihen naisilla on vielä kovemmat kriteerit.

Miten saat naisen huijatuksi kanssasi "rakastavaan parisuhteeseen" vs "tyydyin kun en parempaakaan saanut" - suhteeseen? Eikö nainen huomaa mitään?

Rakastunut nainen ei huomaa. Naiset yleensäkin projisoi omat tunteensa miehiin ja toimii sen mukaan. Siksi suhde, jossa mies tyytyy häntä tosissaan rakastavaan naiseen toimii usein oikein hyvin. Ainakin siihen asti kunnes mies onnistuu saamaan paremman.

Vierailija
70/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkautta pysty kukaan teeskentelemään kovin pitkään. Mutta tasojen kanssa rakkaudella ei välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä.

Miten ne tasot edes määritellään? Toiselle kumppanin tyhmyys tai junttius on paljon pahempi asia kuin se, ettei ulkonäkö ole ihan sitä primaa. Joku toinen on sitten sitä mieltä, ettei pysty aidosti rakastamaan kauneusihanteestaan poikkeavaa ihmistä (mikä on huono enne parisuhteen kannalta, koska jokainen meistä ikääntyy, jolloin voi muuttua kumppanistaan rumaksi). Kolmas voi etsiä samoista asioista kiinnostunutta kumppania, jolloin kriteerinä ovat ne mielenkiinnon kohteet. Kenenkään ihanne ei ole ilkeä, itsekäs ja manipuloiva kumppani, joka paukuttaa omia mielipiteitään ehdottomana totuutena odottaen toisen sopeutuvan väkisin niihin.

Oikeastaan pitäisikin kysyä,  että mitä seikkaa ihmiset häpeävät kumppanissaan niin, etteivät suostu j

Se, ettei miehiä kiinnosta juuri lainkaan mihin reikään pääsevät vehkeensä tuppaamaan, ei ole mikään positiivinen piirre. Miesten kriteerien puute ei ole naisten vika. Sitä paitsi naiset ovat mielellään sinkkuja, joten jos he eivät saa komeaa tai muutakaan miestä, niin se ei yleisesti ottaen muodostu maailmaa kaatavaksi ongelmaksi. Miehet taas suuttuvat naisille, jos eivät saa mitä haluavat (omasta käytöksestään/ulkonäöstään/yms. johtuen).

Vierailija
71/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse homomies ja minulla on läheisinä ystävinä sekä naisia että miehiä. Ja kyllä täytyy todeta, että naisten miesmaku on paljon yhdenmukaisempi kuin (hetero)miesten naismaku. Itseäni kaikki römpsälliset ällöttää, mutta ymmärrän jollain tasolla, miksi jotkut miehet saattavat kiinnostua joistakin naisista. Sen sijaan olen kuullut mieskavereideni hehkuttavan omaan silmääni ja korvaani kertakaikkisen riipiviä, luotaantyöntäviä, rumia ja ilkeitä ämmänkuvatuksia. Kun taas naiskaverini jahtaavat kaikki niitä samoja paria kolmea miestä, eivätkä tunnu edes näkevän muita. 

Vierailija
72/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse homomies ja minulla on läheisinä ystävinä sekä naisia että miehiä. Ja kyllä täytyy todeta, että naisten miesmaku on paljon yhdenmukaisempi kuin (hetero)miesten naismaku. Itseäni kaikki römpsälliset ällöttää, mutta ymmärrän jollain tasolla, miksi jotkut miehet saattavat kiinnostua joistakin naisista. Sen sijaan olen kuullut mieskavereideni hehkuttavan omaan silmääni ja korvaani kertakaikkisen riipiviä, luotaantyöntäviä, rumia ja ilkeitä ämmänkuvatuksia. Kun taas naiskaverini jahtaavat kaikki niitä samoja paria kolmea miestä, eivätkä tunnu edes näkevän muita. 

Paria kolmea 😂 Hyvä provoyritys

Vierailija
73/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit vaikuttaa nostamalla omaa tasoasi. Näin voit tehdä panostamalla ulkonäköön ja/tai sivistämällä itseäsi. Laihduta jos tarvitsee, hoida iho ja hiukset, muokkaa vaatekaappi klassisen tyylikkääksi ja kehollesi sopivaksi. Lue/kuuntele sivistäviä kirjoja (kysy vaikka chat-gpt:ltä vinkkejä), opiskele uusi ammatti jne. Olehyvä.

Vierailija
74/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tätä ongelmaa ei ole koska tyytyminen alaspäin on lähes aina se ainut vaihtoehto. Siihen on vain pakko sopeutua jos aikoo ikinä päästä parisuhteeseen.

Parhaita timanttijuttuja | Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html

Kerrotaan jälleen kerran tämä asia: KAIKKI MIEHET HALUAVAT SEN NUOREN KAUNIIN NAISEN, NAISET OMANTASOISEN.

KYLLÄHÄN SE VITUTTAA KUN TAVISJORMA SETÄMIES EI SAA 22- VUOTIASTA MISSIÄ. NAISETHAN SILLOIN OVAT KRANTTUJA JA HYPERGAMISIA.

Vierailija
75/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jaksaa aina jankuttaa että miehen pitää olla 180cm laatikkoleuka lentäjä. Mua tää naurattaa varsinkin nyt, koska olen kiinnostunut 165cm miehestä, joka on ruumiin rakenteeltaan siro ja minua siis 10cm lyhyempi. Ulkonäöllisiä "vikoja" hänellä omasta mielestään on "muitakin", mutta minua ei nämä piirteet häiritse ollenkaan. Mies on ennen kaikkea hyvin älykäs, kohtelias ja loistava kommunikoija. Ekoilla treffeillä puhuttiin tunteja kaikesta maan ja taivaan välillä ja se sai minut kiinnostumaan hänestä.

Luulen että tämä tasokriteeri pinnallisuus koskee suurimmaksi erittäin pinnallisia ja nuoria ihmisiä.

Vierailija
76/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen ihastunut täysin out of my league mieheen, Mies on täysi 10 tai vielä enemmän. Komea kuin filmitähti, hyvässä asemmassa, myös rikas, mutta rahasta en välitä. Itse olen ehkä 3 ja mies ei edes pieraisisi suuntaani.

Vierailija
77/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt olen ihastunut täysin out of my league mieheen, Mies on täysi 10 tai vielä enemmän. Komea kuin filmitähti, hyvässä asemmassa, myös rikas, mutta rahasta en välitä. Itse olen ehkä 3 ja mies ei edes pieraisisi suuntaani.

Tätä on naisten hypergamia

Vierailija
78/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat naisen huijatuksi kanssasi "rakastavaan parisuhteeseen" vs "tyydyin kun en parempaakaan saanut" - suhteeseen? Eikö nainen huomaa mitään?

Rakastunut nainen ei huomaa. Naiset yleensäkin projisoi omat tunteensa miehiin ja toimii sen mukaan. Siksi suhde, jossa mies tyytyy häntä tosissaan rakastavaan naiseen toimii usein oikein hyvin. Ainakin siihen asti kunnes mies onnistuu saamaan paremman.

#manspleining

Vierailija
79/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa pitkä parisuhde on alkanut just noin, että ensivilkaisulla ei tosiaan mitään ihastumista tullut vaan oltiin paljon tekemisissä toistemme kanssa ja siinä sitten opittiin tuntemaan toisiamme ilman minkäänlaisia "taka-ajatuksia". Sitten yhtäkkiä sitä tunsikin, että toinenhan on hirvittävän oikeanlainen ja itselle sopiva ihminen jota tuli ihan ikävä.

Siinä samassa toisesta tuli myös todella vastustamaton ulkoisestikin.

Vierailija
80/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on naisten hypergamia

Ja miesten hypergamia on sitä, että viisikymppinen navetan seinästä repäistyn näköinen mekaanikko harvahapsi mörökölli ja lökäpöksy Markku ihastuu naapurin 22-vuotiaaseen timmiin opiskelijablondipitkätukka Jessicaan, eikä näe siinä mitään muuta ongelmaa kuin sen, ettei Jessica tajua mikä herkkupala Markku omassa päässään onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi