Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ongelma on se että ihastuu vain oman tasonsa yläpuolella oleviin, niin miten oppisi ihastumaan niihin omantasoisiin?

Vierailija
20.07.2018 |

Miten oppisi tuntemaan vetoa ihmiseen johon sitä lähtökohtaisesti ei tunne? Voiko toisesta tulla viehättävä ja haluttava ajan myötä jos viettää aikaa yhdessä?

Vai onko tämä taas näitä asioita joita on kiva katkerana vain paheksua mutta mitään järkeviä neuvoja ongelman ratkaisemiseen ei tietenkään löydy?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä omaa tasoani, enkä tiedä mitä tasoa ovat miehet, joihin ihastun.

Vierailija
82/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan osannut kiinnostua miehestä sen ulkonäön vuoksi niin tuntuu kummalta nämä tasojen miettimiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan tutustua kaikennäköisiin, joku saattaa persoonansa takia muuttuakin hyvännäköiseksi.

Ei. Ei muutu. Olen kokeillut. Olen antanut miehille toisen mahdollisuuden vaikken tuntenutkaan vetoa, ja ei. Ei ruma muutu komeaksi vaikka olisi kuinka ihana luonne.

No ei sitä komeaksi tarvitsekaan muuttua vaan vastustamattomaksi ja just parhaaksi itselle.

Vierailija
84/84 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tasoajattelu siis sitä samaa kuin joskus teininä mietti kuinka ei kehtaisi liikkua jonkun kanssa jota kaikki muut ei kuolaa vaan se olisi ihan noloa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan