TÖRKEÄTÄ tupakoida parvekkeella näiden helteiden aikana!
Nähdään tässä tupakoitsijoiden ajatuksenjuoksu, jos sitä ylipäätään on, poltella parvekkeella näiden helteiden aikana vähät välittämättä muista, kunhan oma addiktio saa tyydytyksen.
Joudun pitämään parvekkeeni oven ja ikkunat suljettuina, koska tupakansavu leijailee huoneistoon naapurin parvekkeelta. Tämä on jo rikollista, sillä lämpö nouseen sisätiloissa jo yli 40 asteeseen.
Luulin edes hieman hellittäisi edes yöllä, mutta sama röökiralli yöt päivät. Sikamaista!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka-askin tulisi maksaa vähintään 20€. Turhista turhinta. Haittaa ympäristöä ja sairastuttaa, joten kunnon haittavero paikallaan!
Tajuatko mitä se käytännössä tekisi? Salakuljetusta ja pimeää myyntiä. Näkeehän sen miten nuuskan myyntikielto vaikutti. Nyt sitä nuuskaa käytetään enemmän kuin silloin kun sitä vielä sai myydä.
Monesti toivon että kaiken kieltäjät miettisivät seurauksia. Alkoholin kieltolaki räikeimpänä esimerkkinä. Siitäkään ei opittu vaan yritetään vieläkin kielloilla ohjata. Sokeakin näkee että kiellot ei toimi mutta rikolliset hyötyy niistä. Huonoa järjen puutetta koittaa kieltää ns. paheita. Ne kun on nautintoja ja niistä ei ihmiset luovu.
Se että paheet/nautinnot voi lyhentää elämää ei haittaa. Se kun lyhenee sieltä lopusta jolloin ei muutenkaan pysty paljon mihinkään kivaan. Mun mielestä eläkeläisten saisi antaa ottaa mitä ikinä huvittaa.
Totta. Nuuskaa ovat käyttäneet jo ennen kieltoakin esim urheilijat jotta kukkahattutädit eivät näkisi heidän paheitaan.
Sekin on tosiaan törppöä että vahditaan eläkeläisten alkoholinkäyttöä ym. Pelkäävät varmaan perintörahojensa puolesta. Oma parvekkeeni on onneksi ylimmässä kerroksessa ja kulmassa ja viereiselle parvekkeelle on matkaa. Poltan siellä kun huvittaa. Talvella huonolla kelillä poltan myös sisällä. Asun omassa asunnossa. Meidän rapussa asuu eläkeläisiä, lapsiperheitä ja pari koiraakin mutta ikinä en ole kuullut mistään häiriömeteliä vaan tulemme toimeen tällä porukalla paheinemme.
"Passiivinen tupakointi tappaa 600 000 ihmistä vuosittain."
Parvekettomuudesta on siis jotain hyötyäkin, tosin enimmäkseen se vaan ärsyttää.
Jos joka asuntoon hankittaisiin ilmastointi niin helpottaisi näillä helteillä ja siihen tupakansavuunkin. Eiköhän laiteta aloitetta vetämään, että jokaiseen asuntoon pakolliseksi ilmastointi. Ilmanvaihto ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Passiivinen tupakointi tappaa 600 000 ihmistä vuosittain."
Savu ja tuoksu ovat kaksi aivan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään tässä tupakoitsijoiden ajatuksenjuoksu, jos sitä ylipäätään on, poltella parvekkeella näiden helteiden aikana vähät välittämättä muista, kunhan oma addiktio saa tyydytyksen.
Joudun pitämään parvekkeeni oven ja ikkunat suljettuina, koska tupakansavu leijailee huoneistoon naapurin parvekkeelta. Tämä on jo rikollista, sillä lämpö nouseen sisätiloissa jo yli 40 asteeseen.
Luulin edes hieman hellittäisi edes yöllä, mutta sama röökiralli yöt päivät. Sikamaista!
Juu helteillä pitäs polttaa vain ganjaa. Se muuten vähentää hikoiluakin, on se ihme aine. Olen päättänyt lopettaa tupakan polton heti kun kannabis laillistuu. Lohduttaako?
Mieluummin tupakansavua kuin kammottava sytytysnesteen lotraaminen ja mädän fläsän grillaaminen parvekkeella - haju on oksettava ja leviää koko taloyhtiöön. Viimeksi naapuri samalla grillasi pari muovista astiaansa, yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että nikotiininarkkarit antavat kuulua idioottimaisuudestaan täällä. Vielä tulee se päivä, kun teidät saa vapaasti lynkata narkkarisminne takia.
Se on sitten joskus se. Nyt nautitaan ja tupakoidaan missä huvittaa.
Per*ke*leen nikotiinin*ar*kka*ri, k*y*s!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhottavaa, kun tupakansavua leijailee asuntoon, varsinkin kun minulla on lähes kaikki naapurit sellasia jotka polttaa.. eräskin ilta yritin saada nukuttua (molemmat tuuletusikkunat auki, että ilma kiertää) ja tupakansavu tunki asuntoon.
Yritä siinä sitten nukkua, kun tulee huono olo ja kurkku kipeäksi siitä savusta.. olisi edes jokin tupakkapaikka, minne saisivat mennä syöpäkääryleitään polttelemaan, mutta eipä ne jaksaisi sinne asti kävellä.Ja ei, minulla ei ole varaa muuttaa, joten ei auta muu kun vain sopeutua
No höpö höpö nyt taas sun kurkkukipus kanssa. En jaksa lukea koko ketjua, mutta varmaan täällä on jo joku astmaatikko myös ilmoittautunut, kuinka henkeä ahdistaa niin, ettei nukutuksi saa, kun naapurissa röökataan.
Mulla on itselläni astma ja erilaisia allergioita ja suoraan sanottuna v***taa, kun tälläiset luulosairaat mimosan kukat saa höpöpuheillaan aikaan sen, että kaikkia meitä oikeasti sairaita luullaan ylireagoiviksi nipoiksi.
Tupakoitsijat nyt vaan ovat vähän tyhmiä, se on fakta.
Minä pistin juuri kananpaskaa astioihin haisemaan kun ärsyttää naapurin kitinä tupakoinnista. Haistelkoot sitten sitä.
gurumiini kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa. Monet tupakanpolttajat ovat edesvastuuttomia ja huvittavalla tavalla ajattelemattomia seurauksista. Onneksi muita huomioonottavia löytyy ja tupakoivat niin etteivät ole ympäristölle haitaksi, eli eivät myöskään heitä tumppeja luontoon. Kiitos niille vaivannäöstä.
Yksi surkuhupaisimmista asioista teistä jotka eivät ajattele on välinpitämättömyys toisten terveydestä, mutta hei, ei hätää kunhan te saatte sen addiktionne tyydytettyä mitä ette edes hallitse, taas puolen tunnin ajaksi niin millä muulla muka on väliä?
"Mitä sä keuhkoot, maailma on hajuja täynnä valivali". Pitääkö sitä peetä sitten väkisin lisätä muidenkin "iloksi"?
Ymmärrättekö ettei siinä ole kyse hajusta, vaikka se on ärsyttävä sivuvaikutus, vaan myrkystä mitä siinä on mukana. Haju kyllä lähtee, se myrkky on kuulkaas vähän monimutkasempi asia.
"Hörö hörö maailmassa on kaikenlaisia myrkkyjä, ei sille voi mitään". Hyvä ihminen, lue aikaisempi teksti ja lisään vielä että kyllä voi ja sinä voit.
Älä sälytä vastuutasi noin älyttömiin puolusteluihin.
Sinä voit sille jotain koska miksi ylipäänsä olet sen rahaa ja elämänvuosiasi vievän turhan huumausainepäihteen tunkenut sisuksiisi? Samaa voi aina kysyä muiltakin eri huumeaineiden käyttäjiltä mutta hyvää siinä on se, että sen voi aina lopettaa jos rahkeet vain riittävät.
Arvostan niitä jotka oikeasti yrittävät.
Jos tupakka olisi uusi asia mitä yritettäisiin levittää tänä päivänä, se saisi samalla lailla täysin tyrmäävän tuomion, kuin kannabis. Paitsi toisesta niistä on enemmän hyötyä, mikä näkyy lääkkeellisenä puolena. Ei, en itse käytä enkä kehoita käyttämään sitä viihdeaineena.
Mutta kun vahinko on jo päässyt käymään kauan sitte ja tupakka on laillinen aine, että jotta kaikki olisi tyytyväisempiä tilanteeseen, siirtykää käyttämään nuuskaa.
Saisitte kaiken sisällön ihan itse eikä ympärillä oleville koidu haittaa, varsinkaan niille hengitystieongelmaisille, jotka kohta kiikuttavat sairaala-ja lääkemaksut teidän hoidettavaksenne.
Tästä tuli mieleen mammat, joiden mielestä maailmaan mahtuu ääntä. Samanlainen ahdistuksen aiheuttaja se kirkuva sikiökin on kuin itsekeskeinen tupakoija.
No jos ei saa polttaa tupakkaa, niin lähden sitten polttamaan parvekkeelle autonrenkaita.
Voin minä polttaa sisälläkin jos sinua ei haittaa että haju tulee ilmanvaihdon kautta sinun asuntoosi. :)
Mukavaa kun jollain palaa käämit. Kihihihihiii!!
Täytyypä lähteä parvekkeelle tupruttelemaan. Hyvä kun muistutit, tekikin jo mieli.
Muuta sieltä pois sieltä WT lähiöstä.
Haluutko ap jämät röökistä? Otapa muutamat hermohatsit.
Aurinkoisella partsilla on kyllä mukava sauhutella, oman oven pidän kyllä sen aikaa tiukasti kiinni ettei kämppä haise.
Siinäs kitisette, minulla tämä oikeus nyt vaan on!
Koska on helpompi saada asukkaita mainostamalla "savutonta taloyhtiötä" kuin "savullista taloyhtiötä". Johtuen juuri tuosta että tupakoijat ovat vähemmistössä.