Yöllä tuli oikein kylmä kun oli ristiveto - lopettakaa valitus
Normaali paksu peitto oli päällä. Jalkoihin tuli oikein kylmä jos pilkisti peiton alta.
Mitä ihmettä te_akat valitatte?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Normaali paksu peitto oli päällä. Jalkoihin tuli oikein kylmä jos pilkisti peiton alta.
Mitä ihmettä te_akat valitatte?
Asunto on vain yhdellä puolella kerrastaloa ja vieläpä auringon puolella kesäsin. Ei saa muodostettua sen enempää risti- kuin läpivetoakaan. Lisäksi kerrostalon isot ikkunat mahdollistaa sen että aurinko paistaa porottaa kuumasti seinän läpi vaikka olisi pimennysverho.
Pidettiin koko yö kaikki ovet ja ikkunat auki. Viileää oli yöllä, mutta aamulla huomattiin että tv ja mikro olivat yön aikana kadonneet.
Mitä ihmiset valittaa, kun Suomessa yöllä ei koskaan ole kuuma. Ihan toista jos päivälämpötila jatkuisi yöhön.
Valo vali vali. Tämä lämmin on ihanaa.
Vaikka sulla olisi ollut kylmä se ei tarkoita että kaikilla muillakin olisi ollut. Kiva jos helteet ei sua haittaa, mutta monia muita kyllä ja se ei sillä helpota että hoet "älkää valittako".
Tämä on sitä oikeaa elämää. Pakkanen ei ole elämää, se on kuolemaa.
No yöllä oli viileimmilläänkin 21 astetta. Ei paljon auttanut.
Fakta: Queensland Australiassa on maailman kuumin aavikko, hellettä on mitattu parhaimmillaan jopa 69,4 astetta. Sinne matkaavan kannattaa kuitenkin varata toppatakki mukaan, sillä aavikolla lämpötila laskee yöllä pakkasen puolelle.
Suomessa oli monessa paikassa trooppinen yö. Ei paljon ehdi sisälämpötila laskea, vaikka kuinka tuulettaisi.
Hyvin minäkin olen pärjännyt. Yöllä on ilma kuitenkin sen verran viilentynyt, että kun pitää ikkunoita auki, ei ihan läkähtymään pääse. Tosin olen pitänyt peittona vain pelkkää lakanaa, täkin kanssa kyllä tulisi liian kuuma.
Jep! Niin oli. Laitoin parvekkeen oven ja asunnon toisella puolella olevien kylppärin ja toisen wc:n ikkunat auki, jolloin oli tosi viileä. Harmi että mies ei hiffannut, vaan oli jossain vaiheessa yötä käynyt laittamassa kylppärin ja wc:n ovet kiinni!
Mutta oli ihanan viileää kun illalla kävin nukkumaan.
Ja minä siis vihaan hellettä, odotan ja kärsin kunnes nämä ovat ohitse. T.13
Makkarissa yöllä 29 astetta. VALITAN.
Aijaa? Meillä ikkunat ja ovet auki läpi yön ja silti sisällä 29 astetta.
Sama. Vilu tuli.