Tapailemani nainen huijasi ulkonäöllään
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä jos valehtelee ulkonäöstään jo heti suhteen alussa, niin mistä muusta se valehtelee suhteen edetessä.
No vähennän pakkelia vaikka heti tapailun alussa olisi ollut rehellisempää koska oikeasti pidin naista hyvännäköisenä. Korkeintaan 7+ meikittömänä ja exä esim. oli valehtelematta 9,5 meikittä. Oikeasti klassinen kaunotar. Ap
Olisit pitänyt exän, jos ulkonäkö on ainoa mikä merkkaa.
Päästin vapaille markkinoille kun alkoi haluamaan lasta. Oli eri suunnitelmat. Ap
Hyvä! On hienoa, että evoluution virhe tajuaa itse olla levittämättä geenejään. Olethan steriloitu, ettei käy vahinkoa ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Tais olla provo.
Mut joo, nainen näyttää varmaan erilaiselta hiukset märkinä päätä pitkin ja ilman meikkiä kuin hiukset laitettuina ja meikattuna. Aika ihme.
Outoa, jos ap:n silmissä oli sitten ruma.
Minun rakkaani tykkää, että olen kaunis meikillä tai ilman. En ole mikään kaunotar; kun toista rakastaa, hän vain näyttää kauniilta ja ihanalta.
Rakkaus onkin hyvä juttu, mutta sitähän sosiopaatti (ap) ei ikinä koe, kun tunne-elämä on pelkkää itsesääliä.
Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja tavallisen näköiset miehet vaatimassa itselleen kaunottaria... Nykypäivän media, some, hollywoodelokuvat, mainonta jne. ovat tämän ilmiön aiheuttaneet.
Ei, vaan munallisen lapsen palvonta suvun prinssinä ja rajaton kasvatus. Vähemmälläkin kehittyy narsistiksi.
Monota pihalle moinen huijari.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
"Etsinnässä täyden kympin näyttelynainen. Ensisijainen käyttötarkoitus: kauniina katsottavana oleminen sekä muille ihmisille esiteltävänä oleminen."
Joillekin ressukkamiehille kaunis nainen on vähän samanlainen statussymboli kuin kalliin auton sanotaan olevan.
Mikropenismies kaipaa munanjatketta (auto) ja teeskentelee orhia (kaunotar).
Miksi tästä tuli mieleen cotton-headed wet noodle, D. trump?
Mä en ollut ennen nykyistä poikaystävääni kuullutkaan, että on olemassa niin taidokkaasti meikkaavia naisia, että meikittömyys järkyttää.
Asun itse itäisessä Suomessa ja täällä naiset on olleet aina vähän naturellimpia, esimerkiksi itselleni ei ole koskaan ollut mitenkään ihmeellistä mennä vaikkapa töihin ilman meikkiä. Kukaan kavereistani ei harrasta "contouria" meikatessa ja iltameikki on useimmilla ripsari (tai jos on pidennykset niin ne) ja ohut meikkivoide ja huulikiilto.
Kun muutin Helsinkiin niin yllätyin, miten paljon enemmän naiset meikkasivat ja kuinka monelle esimerkiksi telttailu oli ehdoton ei, koska ei ole paikkaa missä pestä meikkejä (tai että ei voinut meikata...).
Tapasin nykyisen mieheni Tinderissä Hesan reissulla, ja hän myönsi vasta ensimmäisen yhteisen viikonlopun jälkeen pelänneensä miltä näytän ilman meikkiä.. pidin häntä tosi pinnallisena sen kommentin takia, mutta hän sitten totesi tapailleensa kotikaupungissaan naisia ja seurustelleensa naisen kanssa, joka oli meikin kanssa todellinen kaunotar ja ilman meikkiä ei minkään näköinen. Oli yllättävää kuulla, että hänelle oli tullut huijattu olo.
Edelleen tuo hesalaisten pinnallisuus kuvottaa vähän, sekä miesten että naisten, mutta ei siitä voi miehiä syyttää pinnallisuudesta jos naiset ylläpitävät kulissia.
Minua vaivasi pitkään, että mikä naisesta tekee ruman ilman meikkiä, eikä mies osannut kuvailla. Lopulta selvisi, että huono iho oli se juttu.
Minulla sattuu olemaan hyvä ja tasainen iho, mutta se on geenien lisäksi seurausta savuttomuudesta, alkottomuudesta ja luomuruokavaliosta. Exänsä hän kertoi olleen ensimmäisillä treffeillä upean näköinen, ja ensimmäisen saunareissun jälkeen iho oli finninen, epätasainen ja hilseilevä. Häntä ei kuulemma olisi ikinä saanut telttaan yöksi, mitä ihmettelin mielessäni tosi paljon...
En käytä kemikaaleja muutenkaan paljoa, mutta meikkaan kyllä juhliin ja ulos lähtiessä ja käytän ripsienpidennyksiä. En siis todellakaan ole luomu täysin. Kampaajallakin käyn ja värjään tukkaa, eli tuskin elintapojani näkee kehosta muuten kuin hyvänä ihona ja normaalina, hoikkana vartalona.
En ole ennen nykyistä miesystävääni edes tavannut miestä jolle meikitön kauneus on merkityksellistä, omat exäni ovat kyllä sanoneet että olen nätimpi ilman meikkiä, mutta luulin sen koskevan kaikkia naisia.
Varmasti nykypäivän fitnessvillitys ja sen mukana elimistöön tulevat ravintojen lisä- ja makeutusaineet ja kosmetiikan kemikaalit ja saasteet yhteisvaikutuksessa huonontavat nuorten naisten ihoa. Samasta syystä sitä selluliittiakin on nuorilla, hoikilla naisilla enemmän. Keho on täynnä toksiineja.
Ei viitittäs siis syyttää miehiä pinnallisuudesta, jos me naiset ylläpidetään tätä ehostautumiskulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Monota pihalle moinen huijari.
Sinkkumies
Monota sinä itsesi ulos tältä palstalta.
En ymmärrä mitä katkerat sinkkumiehet tekevät täällä naisvaltaisella palstalla kitisemässä. Aiheuttavat vaan entistä enemmän epäluuloja miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä meikkaan paljon, käytän korkokenkiä ja topattuja rintsikoita. Juhlamekkojen kanssa puen laihistavat sukkahousut ja treenaan vatsaa kiristävien trikoohousujen kanssa.
Ja arvaa mitä? Teen näin koska minä en ole tuote. Se että minä näytän erilaiselta luonnollisena, ei ole harhaanjohtavaa mainostusta tms. Minä olen ihminen, joka saa tehdä itselleen mitä haluan ajattelematta muiden mielipiteitä. Jos sinua järkyttää se että en näytä samalta luonnollisena, vika ei ole minussa vaan sinussa.
Ai kauhea 😂, vika on muissa.
Niin? Kaikki saa näyttää ihan siltä miltä itse haluaa, jos jollain on joku ongelma sen kanssa miltä minä näytän niin voi poistua, eikä minun tarvitse sen toisen vuoksi itseäni muuttaa. Vika ei ole minussa, vaan siinä ettei toinen ihminen minun meikittömästä naamastani viehäty.
EdellinenVika on siinä että haluat itse muuttaa itsesi jonkun muun näköiseksi. Ongelma on itselläsi. Mitä jos näyttäisit siltä miltä näytät?
:,D niin, mitä jos kukaan ei enää käyttäisi kauniita vaatteita / värjäisi hiuksia / ajelisi karvoja / treenaisi ja laihduttaisi.. Mitä jos vaan näyttäisitte siltä miltä näytätte, niih .
Joka ilta keinotekoinen kauneus putoaa lattialle, se ei tee hyvää itsetunnolle. Treenaus, värjäys yms antaa vähän pidempikestoista harhaa. Moni nainen ei tee edes noita.
Kenen itsetunnolle? Minun ainakin tekee juuri hyvää kun laittautuneena saan ihailevia katseita. Jos olisin aina ilman meikkiä niin en saisi niitä koskaan. Hassu ajatusmaailma.
Niinpä, ensin sanotaan ettei ajatella muiden mielipiteitä kun laittaudutaan, sitten kuitenkin halutaan ihailevia katseita. Minullako hassu ajatusmaailma.
Ei, vaan näköjään jokin kielellinen ongelma. Asioista voi nauttia, vaikkei niitä etukäteen halua tai odota, vaikka ne eivät millään tavoin toimisi motivaationa.
Esimerkki: nautin seksistä, vaikka se tulisi yllätyksenä. Ei tokikaan sinun kanssasi, koska tyhmät ovat ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut ennen nykyistä poikaystävääni kuullutkaan, että on olemassa niin taidokkaasti meikkaavia naisia, että meikittömyys järkyttää.
Asun itse itäisessä Suomessa ja täällä naiset on olleet aina vähän naturellimpia, esimerkiksi itselleni ei ole koskaan ollut mitenkään ihmeellistä mennä vaikkapa töihin ilman meikkiä. Kukaan kavereistani ei harrasta "contouria" meikatessa ja iltameikki on useimmilla ripsari (tai jos on pidennykset niin ne) ja ohut meikkivoide ja huulikiilto.
Kun muutin Helsinkiin niin yllätyin, miten paljon enemmän naiset meikkasivat ja kuinka monelle esimerkiksi telttailu oli ehdoton ei, koska ei ole paikkaa missä pestä meikkejä (tai että ei voinut meikata...).
Tapasin nykyisen mieheni Tinderissä Hesan reissulla, ja hän myönsi vasta ensimmäisen yhteisen viikonlopun jälkeen pelänneensä miltä näytän ilman meikkiä.. pidin häntä tosi pinnallisena sen kommentin takia, mutta hän sitten totesi tapailleensa kotikaupungissaan naisia ja seurustelleensa naisen kanssa, joka oli meikin kanssa todellinen kaunotar ja ilman meikkiä ei minkään näköinen. Oli yllättävää kuulla, että hänelle oli tullut huijattu olo.
Edelleen tuo hesalaisten pinnallisuus kuvottaa vähän, sekä miesten että naisten, mutta ei siitä voi miehiä syyttää pinnallisuudesta jos naiset ylläpitävät kulissia.
Minua vaivasi pitkään, että mikä naisesta tekee ruman ilman meikkiä, eikä mies osannut kuvailla. Lopulta selvisi, että huono iho oli se juttu.
Minulla sattuu olemaan hyvä ja tasainen iho, mutta se on geenien lisäksi seurausta savuttomuudesta, alkottomuudesta ja luomuruokavaliosta. Exänsä hän kertoi olleen ensimmäisillä treffeillä upean näköinen, ja ensimmäisen saunareissun jälkeen iho oli finninen, epätasainen ja hilseilevä. Häntä ei kuulemma olisi ikinä saanut telttaan yöksi, mitä ihmettelin mielessäni tosi paljon...
En käytä kemikaaleja muutenkaan paljoa, mutta meikkaan kyllä juhliin ja ulos lähtiessä ja käytän ripsienpidennyksiä. En siis todellakaan ole luomu täysin. Kampaajallakin käyn ja värjään tukkaa, eli tuskin elintapojani näkee kehosta muuten kuin hyvänä ihona ja normaalina, hoikkana vartalona.
En ole ennen nykyistä miesystävääni edes tavannut miestä jolle meikitön kauneus on merkityksellistä, omat exäni ovat kyllä sanoneet että olen nätimpi ilman meikkiä, mutta luulin sen koskevan kaikkia naisia.
Varmasti nykypäivän fitnessvillitys ja sen mukana elimistöön tulevat ravintojen lisä- ja makeutusaineet ja kosmetiikan kemikaalit ja saasteet yhteisvaikutuksessa huonontavat nuorten naisten ihoa. Samasta syystä sitä selluliittiakin on nuorilla, hoikilla naisilla enemmän. Keho on täynnä toksiineja.
Ei viitittäs siis syyttää miehiä pinnallisuudesta, jos me naiset ylläpidetään tätä ehostautumiskulttuuria.
Miksi miehiä ei voi syyttää pinnalisuudesta? Esim. huono iho/akne ei läsheskään aina johdu huonoista elämäntavoista. Se pitää peittää jotta miehet kiinnostuisivat, muuten jää seinäruusuna ilman huomiota ja potentiaalista miesystäväehdokasta on vaikea löytää (koettu on). Itsekin olen armollinen miesten ulkonäköongelmia kohtaan, miksi siis miehetkin eivät voisi olla armollisia naisten ulkonäköongelmia kohtaan? Ja miksi tavallisen näköisen miehen pitäisi ylipäätään saada 100% luonnollinen kaunotar? Miksi tavallisen näköinen mies ei voi tyytyä tavallisen näköiseen naiseen? Me useimmat ollaan kuitenkin loppujen lopuksi aika mitään sanomattoman näköisiä, koska todellinen geneettinen kauneus/komeus (kuten myös suoranainen rumuus) on loppujen lopuksi todella harvinaista.
Tapailin George Clooneyä muistuttavaa, huippuälykästä työkaveria. Hän oli seksikäs kuin mikä ja vålillämme ollutta eroottista latausta olisi voinut veitsellä leikata, mutta mikä pettymys kun hän riisui housunsa: 5 cm penis, ohut kuin naisen peukalo.
Pikkumiesten pitäisi kantaa käsivarressa jonkinlaista varoituslätkää.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla miehillä samoja kokemuksia? Että on käynyt tuollainen pettymisreaktio? Näin jo hiukan vanhempana kiinnostaa...
Tai naisetkin, oletteko tavanneet moisia muodonmuutoksia? Tosin onhan niitäkin naisia, jotka ylimeikkaavat ja näyttävät jopa paremmalta meikittä. Varsinkin nuoret naiset.
Entä vartalokin - ja esim. korkokengillä tuotettu pituushämäys ;)
Useimpien miesten vartalo on pettymys. Ja kolmasosalla peniksen koko. Suunnilleen yhtä moni onnistuu salaamaan typeryytensä siihen saakka kunnes avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, mä olen itse alunperin Koillismaalta ;) Ja mua ihmetyttää kanssa vieläkin tuo "contouring". No onhan se iho huono jos sen tukkii päivittäin laastittamalla siihen meikkivoiteita! Mulla on kanssa perusmeikki ihan vaan ripsari ja huulipuna + puuteri (couperosaiho niin koitan sitä punaisuutta peitellä). Jos rimpsalle menen niin sitten ihan luomiväriä ja rajauksiakin ;)
Couperosaa lukuunottamatta siis tosi tasainen ja terve iho, ei mitään epäpuhtauksia tai muita ropeluuksia joita tarvis pellehermannipakkelilla peitellä. Kai jos on aina kahden sentin kerros naamassa niin se ero "luomuun" voi olla aika tajunnanräjäyttävä :D
Vierailija kirjoitti:
No eipä se iho voinut kovin huono olla, jos sen kerran sai meikillä peitettyä. Esimerkiksi vaikeaa aknea on todella vaikea peittää.
Usko tai älä, että eivät missit, mallit ja elokuvatähdetkään näyta samalta saunan ja uinnin jälkeen kuin lehtikuvissa ja parrasvaloissa! Sanoisinpa, että naisen kannattaisi jättää sinut jo tuon pohdintasi perusteella. Jos huolitellut meikkauksen takia tunnet itsesi huijatuksi, jotain on vialla. Luonnossa ja mökillä luonnollisuus on valttia, tekoripset ja pakkeli eivät.
minua huijasi nettidein sivulla nainen muutama vuosi sitten, itse käsvin salilla 5 kertaa viikossa ja olin kunnossa,nainenkin nnäytti kauniilta eikä lihavalta, sit kävin matkalal kylässä niin olikin siiiderivalas ja alkoholisti, hampat oli mäsänä kun joku oli lyönyt j hirvee pullukka
ei siis miksi joku kehtaa näinkun tietää ettei se oletodellisuus se kuva, mutta moni nainen varmaan luulee (kännissä) että on oikeasti kaunis...tai pian laihtumassa...tai raitistumassa
katoppa heidi klumin kuvat ilman meikkiä
ihan mmitäänsanomton rääpäle
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis nainen tämä Maisa. Kauniimpi ilman meikkiä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807162201077534_vd.shtml
T. Ohis
Kulmissa varmasti kestoväri, ripsissä myös lisäksi hiusten pidennykset ja hiusväri. Kaunis nainen, ei siinä mitään, mutta ei nyt ihan luonnollisessa tilassa.
Noinhan se on. Miesten mielestä meikkiä on vain sellainen näkyvä ja värikäs meikki, kuten kultainen luomiväri, vihreät ripset ja neonvaaleanpunainen pimeässä hohtava huulipuna. Nopeasti tehtyä arkiehostusta tai huolella tehtyä nudemeikkiä contoureineen miehet eivät varmaan edes huomaa. Useimmat miehet varmaan luulevat, että Kim Kardashiankin kulkee meikittä!