Jos ja kun haluaisin saada tinderistä seksiä
niin onko kuitenkin fiksumpaa olla sanomatta sitä siinä esittelyssä? En haluaisi mitään yhden illan hommia, vaan yhden kivan, huomaavaisen ja hienotunteisen miehen. Seksiin. Kai se sitten joku fwb-suhde olisi, mitä mietin. Tunnetasolla mulla ei ole mitään annettavaa tällä hetkellä, mutta kosketusta olen alkanut kaivata. Niin, pitäisikö mun olla rehellinen vai löytäisinkö paremmin etsimäni, jos en kovin avoimesti sitä kertoisi esittelyssä...?
Kommentit (8)
Kokemukseni mukaan moni mies haaveilee fwb-suhteesta, monella myös lukee se esittelyssä. Itse kertoisin jotain muutakin itsestäni ja lopussa mainitsisin, etten etsi mitään vakavaa tai että fwb-suhde kiinnostaisi. Jää sitten ne puolison etsijät pois.
Suoraa puhetta niin ei tule leikiteltyä vahingossakaan tunteilla ja odotuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä muijat ei voi vaan mennä suoraan asiaan? Säätät sen miehenkin aikaa, kun kerrot heti mistä on kyse. Selviää vähemmällä p*skanjauhannalla.
M19
No sehän siinä onkin, kun en mä kenen kanssa tahansa sitä halua. Sitä p*skaa on vaan vähän ensin jauhettava.
Laitat profiiliin että fwb suhdetta vailla. Voin sanoa että noin 47 sekunnin kuluttua Tinder laulaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Suoraa puhetta niin ei tule leikiteltyä vahingossakaan tunteilla ja odotuksilla.
Ymmärrän tämän, eikä ole tarkoitus johtaa ketään harhaan. Mutta ollako rehellinen jo siinä esittelyssä, vai karkottaako se sitten juuri sellaiset tolkun miehet, jotka mua tällaiseen(kin) järjestelyyn kiinnostaisi. Mutta jos siellä miehet ovat suorapuheisia, niin ehkä sitten minäkin. Olishan se plussaa, jos miehellekin riittäisi yksi. Seksiin.
Sosiaalinen elämä valitettavasti on sellaista että asioita ei sanota suoraan. Vaikkei Tinder mikään romantiikan ja suuren tunteen talo olekaan, silti jokainen joka sanoo suoraan kaipaavansa seksiä tuntuu "hutsulota", valitettavasti.En ainakaan itse asiaa biossa ilmoittaisi. Toki hyvä keskustelussa ilmaista ettei jonkun vaimonetsijän kanssa päädy treffeille.
Miksi helvetissä muijat ei voi vaan mennä suoraan asiaan? Säätät sen miehenkin aikaa, kun kerrot heti mistä on kyse. Selviää vähemmällä p*skanjauhannalla.
M19