Tapailemani nainen huijasi ulkonäöllään
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Kommentit (213)
En ymärrä miten sinulle, joka kuitenkin tiedostat meikin muokkaavan ulkonäköä, nyt oletkin niin shokissa että ilman meikkiä näytetään erilaiselta...
Vierailija kirjoitti:
En ymärrä miten sinulle, joka kuitenkin tiedostat meikin muokkaavan ulkonäköä, nyt oletkin niin shokissa että ilman meikkiä näytetään erilaiselta...
Anteeksi nyt mutta minullekin oli järkytys eräs kauneustubettaja Miia, vaikka olen nainen.. meikit on kehittyneet samoin taidot. Samoin Henry Harjusola? Miten taitavasti meikkaa itsensä upeaksi naiseksi.
Olipa eilen aamulla mukavaa kun mies kysyi, että miksi meikkaat vapaapäivänä, olet niin nätti ilman meikkiäkin. Ja tiedän että meikittä/meikattuna ero on kuin yöllä ja päivällä. Silti hän tykkää myös naturellista naamasta. Mukavaa että saa olla oma itsensä, vaikka naama punoittaisi ja olisi tummat silmänaluset ja ei niin tummat ja pitkät ripset.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän homo sapiensilla naaras on koreileva osapuoli, yleensä se on muilla eläinlajeilla toisin päin? No hyvä näin kuitenkin, muiden lajien urokset joutuvat aloitteen tekemisen lisäksi myös olemaan hyvännäköisiä koko ajan. Olisi raskasta näin uroksena koko ajan laittautua ja tehdä parhaansa työelämässä ja vapaa-ajalla ja sitten yrittää naaraita, jotka ovat joka paikassa meikittä pieruverkkareissa ja arvioivat laittautuneiden urosten yrityksiä.
Luonnossa ne naaraat ovat usein kovin vaatimattoman värisiä höyheniltään ja silti voivat vain valkata sen terveimmän ja vahvimman uroksen lisääntymistarkoitukseen. Plussana viihtenä seurata kuinka urokset pörhstelevät ja tappelevat keskenään sulat vinossa voittaakseen naaraan kiinnostuksen.
Miten se on miehillä niin vaikeaa tajuta että ilman meikkiä jokainen näyttää ihan tavalliselta. Julkkis "kaunottaretkin" on ilman meikkiä ihan perus pirkkoja. Samoin huvittavia ne iltapäivälehtien missien yms ilman meikkiä -kuvat joissa jokaisella on kuitenkin pohjameikki ja ripsiväri ja kulmat ehostettu, ainoastaan luomiväri puuttuu tai on nude. Menee ihan täydestä "luonnonkauneus". Voi vi**u nyt oikeesti!
Kuvailetko tarkemmin mikä ulkonäössä muuttui niin radikaalisti meikkien pesemisen jälkeen? Oliko iho epätasainen, finninen, laikukas tai jotain muuta? Oliko kulmakarvat liian vaaleat vai ripset liian hailakat? Kiinnostaa ihan todella paljon tämä asia nimittäin.
Itselläni on kasvoissa pigmenttihäiriö, jonka takia silmänaluseni ovat tummat. Näytän ilman meikkiä omasta mielestäni ihan Draculalta vaikka piirteeni muuten ovatkin aika tummat. Meikattuna näytän todella nätiltä ja saan paljon miesten huomiota. Kaltaisesi miehet nuoruudessa pilasivat täysin itsetuntoni, eikä mennyt ilmeisesti kovin vikaan kun en uskaltanut olla oikein deittiseuralaisteni kanssa ilman meikkiä. Usko pois, jokainen nainen kyllä tiedostaa omat heikkoutensa ja kaikkein pahin turn off on mies joka jotenkin viilaa pilkkua ulkonäön kanssa.
Entinen avomieheni oli ensimmäinen kenen kanssa uskaltauduin (ensin itkun kanssa) olemaan ilman meikkiä. Se oli minulle ultimaalinen, koko sydämen kokoinen luottamuksen osoitus sillä pelkäsin niin paljon torjuntaa. En koskaan unohda sitä lempeyttä ja turvaa, jolla hän minut hyväksyi vaikka näkikin minut rumimmillani kaikessa heikkoudessani.
Ne olivat elämäni kolme parasta vapautumisen aikaa, johon mielestäni pystyy vain todellinen mies. Tämä mies sai minut hehkumaan ihan täydessä loistossa omalla hyväksynnällään, meikattuna loistin ja hehkuin ihan ennennäkemättömällä tavalla, koska tiesin että minut hyväksytään kokonaisena myös ilman meikkiä. Puhumattakaan seksielämästä. Se kukoisti ja loisti aivan omassa sarjassaan, koska ei tarvinnut miettiä oliko meikkiä vai ei, antoi vaan mennä ja nautti kaikesta ihanasta mitä sillä suhteella oli tarjota.
Sanomatta varmaan selvää, etten olisi voinut kuvitellakaan ketään muuta aviomehekseni. Nykyisin olemme naimisissa ja meillä on kaksi tytärtä, enkä usko että kukaan muu mies voisi näiden pienten lasten itsetuntoa paremmin rakentaa kuin juuri hän joka sai minutkin vapautumaan. Vieläkin tunnen sen saman hehkun omasta ulkonäöstäni, vaikka maailmaan on kroppani kautta tullut kaksi lasta ja vuodet ovat vierineet, mutta eivät sammuttaneet hyväksynnän tuomaa hehkua.
Joten loppuyhteenveto: anna sen naisen mennä. Häntä odottaa jotakin parempaa. Taikka yritä itse kasva Ap vähän isommaksi mieheksi, saatat yllättyä siitä mihin se tie voi viedä. Kaikesta päätellen sinä et ole vielä valmis kesyttämään oikeaa naista.
T. Nainen, 32.v
Siis te ette kyllä tajua provoa vaikka päin naamaa lätkäistäis (MEIKITÖNTÄ sellaista) 😂
Rumat ja tavallisen näköiset miehet vaatimassa itselleen kaunottaria... Nykypäivän media, some, hollywoodelokuvat, mainonta jne. ovat tämän ilmiön aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Siis te ette kyllä tajua provoa vaikka päin naamaa lätkäistäis (MEIKITÖNTÄ sellaista) 😂
Aloitus voi olla provo joo. Mutta tuon tapaista puhettahan kuulee miesten suusta ihan livenäkin harvasen päivä. Provoilla on tarkoitus ärsyttää ihmisiä ja saada keskustelemaan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän homo sapiensilla naaras on koreileva osapuoli, yleensä se on muilla eläinlajeilla toisin päin? No hyvä näin kuitenkin, muiden lajien urokset joutuvat aloitteen tekemisen lisäksi myös olemaan hyvännäköisiä koko ajan. Olisi raskasta näin uroksena koko ajan laittautua ja tehdä parhaansa työelämässä ja vapaa-ajalla ja sitten yrittää naaraita, jotka ovat joka paikassa meikittä pieruverkkareissa ja arvioivat laittautuneiden urosten yrityksiä.
No kuule, kyllä ne kunnostaan huolta pitävät ja käyttäytymisellään, pukeutumisellaan, tekemisillään ja koko olemuksellaan arvostettavaa statusta ilmentävät miehet saavat naisia paremmin kuin päätoimenaan sohvalla kaljapatteria tyhjentävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä meikkaan paljon, käytän korkokenkiä ja topattuja rintsikoita. Juhlamekkojen kanssa puen laihistavat sukkahousut ja treenaan vatsaa kiristävien trikoohousujen kanssa.
Ja arvaa mitä? Teen näin koska minä en ole tuote. Se että minä näytän erilaiselta luonnollisena, ei ole harhaanjohtavaa mainostusta tms. Minä olen ihminen, joka saa tehdä itselleen mitä haluan ajattelematta muiden mielipiteitä. Jos sinua järkyttää se että en näytä samalta luonnollisena, vika ei ole minussa vaan sinussa.
Ai kauhea 😂, vika on muissa.
Niin? Kaikki saa näyttää ihan siltä miltä itse haluaa, jos jollain on joku ongelma sen kanssa miltä minä näytän niin voi poistua, eikä minun tarvitse sen toisen vuoksi itseäni muuttaa. Vika ei ole minussa, vaan siinä ettei toinen ihminen minun meikittömästä naamastani viehäty.
EdellinenVika on siinä että haluat itse muuttaa itsesi jonkun muun näköiseksi. Ongelma on itselläsi. Mitä jos näyttäisit siltä miltä näytät?
Minä en ymmärrä, miksi sinä kuvittelet että sinun pitäisi päästä määräämään muiden meikkaamisista ja meikkaamatta jättämisistä? Ok, sinusta ihmiset eivät saisi laittautua. Monet ovat eri mieltä, joten he luonnollisesti toimivat sen oman mielipiteensä mukaan, eivät sinun. Miksi se harmittaa sinua? Onko sinulla muutenkin tarvetta päättää muiden ihmisten yksityisasioista?
-eri
Saa laittautua mutta joku täällä väittää että silloin ongelma on muissa. Ja hän valehtelee ettei tee sitä muiden mielipiteiden takia.
No onhan se ongelma silloin niillä muilla, jos ne muut kavahtavat sitä meikitöntä naamaa. Eikös ongelma ole noin lähtökohtaisesti sillä jota asia häiritsee. Tuo kirjoittaja sanoi, että jos joku järkyttyy siitä miten erilaiselta hänen naamansa näyttää ilman meikkiä, niin siinähän järkyttyy. Kyllä se ongelma minusta on silloin nimenomaan sillä toisen naamasta järkyttyjällä, ja vika siinä ihmisessä joka ylipäänsä katsoo asiakseen ahdistua jonkun toisen ihmisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olitte harrastaneet seksiäkin ennen tätä ja nainen ei ollut käynyt esim. suihkussa?
Itse ainakin osaan käydä suihkussa kastelematta naamaani ja siten tärväämättä maskiani. Jos en siis yöksi ole jäämässä, jolloin pakkelin poistokin tulisi ajankohtaiseksi.
Ai, seksissä keskimäärin kasvot hikoavat ja meikki on piloilla in any case.
Kyllä on seksikin silloin feikkiä, jos meikki pysyy, mulla ei kyllä ole koskaan pysynyt. Sängystä noustaan posket punaisina, tukka pystyssä miehen kanssa suihkuun.
Juuri kaiken tuon takia naisten kanssa on hyvä käydä saunassa kahdestaan siellä jossain 3.treffien paikkeilla, kuitenkin suht aikaisin että ei ehdi odotukset kasvaa liiaksi.
Nyt kiinnostaa kyllä millainen supermeikkaaja tämä ap:n tapailema nainen on, koska meikillä ei kukaan muuta merkittävästi ulkonäköään, enemminkin korostaa tai siloittelee... Kunnon contourit naamassa? :D Ainoa minkä voisin keksiä on, että jos iso luomi tai muuta sellaista naamassa, syntymämerkki, jonka sitten meikkaa piiloon ja meikkiä ilman tulee esiin. (Mutta mikä ongelma tässä nyt sitten olisi, ei meistä kukaan ole täydellinen.)
Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kaiken tuon takia naisten kanssa on hyvä käydä saunassa kahdestaan siellä jossain 3.treffien paikkeilla, kuitenkin suht aikaisin että ei ehdi odotukset kasvaa liiaksi.
Useimmat näin pinnalliset miehet eivät edes pääse niille 3. treffeille, tuskin edes ensimmäisille. Joku 7-tason nainen voi meikkien kanssa näyttää 8-9-tasoiselta. Kyllä se meikitön 7-nainen pitäisi silti kelvata 7-tason miehelle ihan helvetin hyvin.
Kyllä nainen ennen suhdetta kanattaa aina pestä huolella, harjalla ja saippualla, niin ei tule yllätyksiä. Seksikin on mukavampaa puhtaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehen pitää viedä nainen ekoilla treffeillä kalliiseen ravintolaan jotta todistaa että massia löytyy. Viimeistään 3. treffien kohdalla naisen kannattaa tarkistaa miehen auto, asunto, pankkitili, omaisuuspaperit jne.
Olisi hyvä oppia, että "meikattu" ei ole sama kuin kaunis. Itse osaan aika hyvin katsoa NS. meikin läpi eli kasvojen luusto, nenä, leuka ja silmät ainakin ensin. Siis, että minkä päälle meikki on tehty.
Hei, olet iso poika jo! Rohkeasti vaan aina pyydät "voisitko kuule meikata itsesi?" aina kun hän esiintyy nudena. Sehän vaan imartelee naista hänen meikkaustaidoistaan.
Ja luulen, että on ihan hyvä ettet halua lapsia. Parempi pitää se geenipooli niissä 9½-laatuisissa eikä sekoittaa tuhnua sekaan.
Ei kyllä ole historiallisesti ihmiselläkään nainen koreileva osapuoli. Ääriesimerkkinä voit vilkaista kuvia Ludwig XIV:sta ja Ludwig XV:sta, ja heidän vaimoistaan ja rakastajattaristaan. Kiinnitä huomiota nimenomaan mainittujen ukkojen vaatteiden koristelujen _määrään_, ei tyylitajuun. Vaikka mainitut ovat kuninkaita, niin tuohon aikaan pitkälti kuninkaan pukeutuminen oli se, mitä matkittiin. Naisilla toki suurin vaikuttaja oli kuninkaan rakastajar.
Lisäksi oli paljon sekä miesten että naisten suosimia juttuja, kuten kauneuspilkut.
Miesten laittaituminen on kyllä yleistä etelämpänä maailmassa.